تفریحات دریاچه اوزارک، دریاچه ای کهن سال و دیدنی

تفریحات دریاچه اوزارک، دریاچه ای کهن سال و دیدنی


منبع: همگردی

381

1398/9/23

11:00


دریاچه اوزارک یا Lake Ozark، واقع در لبه شمالی کوه اوزارک، به وسیله رودخانه ای به نام اوساژ (Osage) در سال 1931 ساخته شده و تاکنون پذیرای گردشگران بسیاری بوده است. با بیش از 1100 مایل خط ساحلی، آب همیشه یک خصیصه مهم و جذاب برای بازدید از آن به شمار می رود. علاوه بر گلف بازی کردن با منظره آب، کمپ زدن کنار ساحل یا اجاره قایق برای یک روز، دلایل زیادی برای غرب میانه ای ها و سایر افراد وجود دارند تا به تماشای جذابیت های دریاچه رشته کوه اوزارک بنشینند. به لطف شکل مارپیچ و شاخه شاخه ای دریاچه، شما می توانید فضای مناسب بسیاری برای اقامت موقت خود داشته باشید. در اطراف دریاچه در تمام جهت ها، مناظر و مکان های هیجان انگیزی برای کشف کردن وجود دارند، شامل خرابه های قلعه باستانی، پل های معلق و آبشارهای سه طبقه که همه آن ها برای سرگرم کردن خانواده هایی طراحی شده اند که در طول سال ها به آنجا رفت و آمد می کنند. در ادامه این مطلب از همگردی با ما همراه باشید تا با 9 مورد از برترین جاذبه های گردشگری دریاچه رشته کوه اوزارک آشنا شوید.

دریاچه رشته کوه اوزارک

فعالیت های دریاچه

کسی بدون تجربه دست کم چند فعالیت آبی و سرگرم کننده از Lake Ozark خارج نخواهد شد. از جمله فعالیت های جذاب و پرطرفدار می توان به قایقرانی در آب، ماهیگیری یا لذت تماشای طبیعت زیبای آبزی از یک اقامتگاه دنج و راحت در نقطه کانونی دریاچه اشاره کرد. با توجه به وجود تعداد بالای قایق که برای اجاره در اطراف دریاچه وجود دارند، قایقرانی یک فعالیت آسان و بی دغدغه در دریاچه خواهد بود. یکی دیگر از روش های لذت بردن از حضور در دریاچه رشته کوه اوزارک، اقامت شبانه در یکی از اقامتگاه های زیبا است. گذراندن یک شب زیبا و صبح هنگام بیدار شدن رو به منظره ای زیبا و خارق العاده بدون شک تجربه ای فراموش نشدنی برای هر فردی خواهد بود.

فعالیت های دریاچه

پارک ایالتی اوزارک (Ozarks)

پارک ایالتی دریاچه اوزارک یا Lake Ozark واقع در بخش جنوب شرقی دریاچه بوده و دسترسی آسان به منظره های سرسبز و خارق العاده دارد. این پارک بزرگترین پارک ایالتی در ایالت میزوری است. تنها راه کشف تمام 17000هکتار و خط ساحلی توسعه نیافته دریاچه پارک ایالتی اوزارک، اقامت شبانه و گذراندن چند شب و روز در منطقه هست. از جمله محبوب ترین فعالیت های این پارک پیاده روی، شنا، قایقرانی و فعالیت های اکتشافی بوده و این پارک فرصت هایی متعدد برای تفریح و خوشگذرانی برای تمامی افراد را فراهم نموده است. برای فعالیت های آبی، دو بندرگاه پارک تمامی امکانات لازم برای لذت و سرگرمی شما از جمله اجاره انواع قایق، ابزار مورد نیاز برای ماهیگیری و سواحل زیبا برای شنا را مهیا نموده اند. همچنین، تعدادی راهنمای گردشگری برای کشف بخش های ناشناخته و مهیج درون مرزهای این پارک ایالتی حضور دارند که کمک بزرگی در این راه برایتان خواهند بود.

پارک ایالتی اوزارک (Ozarks)

زمین گلف

یکی از محبوب ترین فعالیت ها در این پارک، رفتن به زمین های گلف است، زمین هایی که میزبان مسابقات جهانی گلف هستند. تجربه حضور و بازی در زمین های گلف این پارک زیبا با مناظر خیره کننده از Lake Ozark، تجربه ای خاص و منحصر بفرد برای هر فرد علاقمند خواهد بود.

زمین گلف

سد Bagnell

ساختن سد Bagnell بر روی روخانه اوساژ در ایالت میزوری، دریاچه اوزارک را بوجود آورده است. ساخت این سد در سال 1931 تکمیل شد و ظرفیت بیش از 2500 فوت آب را دارد و بطور موثری کمک به تولید نیروی برق می کند. دریاچه اوزارک در تاریخ 2فوریه 1931 شروع به پر شدن کرد. درست، در سمت مخالف سد سرگرمی ها و تفریحات تابستانی کلاسیک برای علاقمندان فراهم شده که از جمله آن ها می توان به حضور رستوران ها و کافه های متعدد، برگزاری جشنواره های مختلف و فروشگاه های خاص برای علاقمندان اشاره کرد.

سد Bagnell

غار Bridal

غار عروس (Bridal Cave) یکی دیگر از مکان های جذاب برای گردشگران و کاشفان جوان و همچنین گردشگران علاقمند به کشف و جستجو است. بیش از 3000 جشن عروسی از سالی که ورود برای عموم امکانپذیر شد، در این غار صورت گرفت. این غار نزدیک شهر کمدنتون واقع شده و دارای تاریخ بسیار طولانی هست. این غار نقش بسیار مهمی در فرهنگ و فولکلور بومی قبیله osage در آمریکا داشت. اطلاعات بیشتر در رابطه با غار را می توانید، از طریق راهنماهای غار که تورهای پیاده روی در ساعت های طولانی برگزار می کنند، بدست آورید.

غار Bridal

پارک ایالتی Ha Ha Tonka

این پارک در جنوب سد بگنل، نزدیک کمدنتون و در طول خط ساحلی Niangua واقع شده است. این پارک ایالتی جز بخش های مهم در اوزارک بوده و جالب ترین بخش آن وجود باقیمانده های باستانی از گذشته است. این پارک دارای بیش از 3000 هزار هکتار محوطه جنگلی سرشار از جاذبه های گوناگون بوده و فعالیت های سرگرم کننده آن شامل پیاده روی، کوله گردی، کشف غار و پل های طبیعی است. با توجه به دسترسی آسان به آب، دیگر فعالیت های محبوب در این پارک شامل ماهیگیری، قایق سواری و شنا هستند. نزدیک ورودی شمال غربی این پارک بقایای مانده از قلعه باستانی متعلق به اوایل قرن بیستم وجود دارند که بطور کلی، نقطه اصلی شروع برای بازدید هر علاقمند به شمار می آیند.

پارک ایالتی Ha Ha Tonka

لژ تاریخی Willmore

لژهای ویلمور به عنوان مکان های تاریخی ثبت ملی شده اند. لژ ویلمور مرکز اصلی حضور بازدیدکنندگان دریاچه اوزارک یا Lake Ozark است. لژهای چوبی و زیبا که توسط آب محاصره شده، در سال 1930 در امتداد سد ساخته شده اند. امروزه بازدیدکنندگان این لژها می توانند با معماری غنی و تحسین برانگیز منطقه به کمک نمایشگاه هایی که برای این منظور ایجاد شده، آشنا شوند و با گذراندن ساعت ها از گردش خود لذت ببرند.

لژ تاریخی Willmore

پل معلق Brumley

پل فلزی معلق براملی در بخش جنوب شرقی مرزهای دریاچه اوزارک Lake Ozark و نزدیک به روستای کوچک براملی واقع شد. در گذر زمان، این پل تبدیل به جاذبه توریستی منطقه شده است. با توجه به مدل طراحی آن، بازدیدکنندگان امروزه همچنان می توانند بر روی پل رانندگی کنند.

پل معلق Brumley

پارک آبی Big Surf

هیچ چیز مهیج تر و جذاب تر از گذراندن تابستان در پارک آبی big surf نیست. این پارک آبی در جنوب ساحل اوساژ و پارک ایالتی دریاچه اوزارک واقع شده و انواع فعالیت های آبی در این پارک برای علاقمندان وجود دارند، تفریحات آبی مهیجی که در کمتر جایی شبیه به آن ها را پیدا می کنید و بدون شک، گذر زمان در این پارک برای شما بی معنا خواهد بود.

پارک آبی Big Surf

سایر کارهای شگفت انگیز

بعد از اینکه از جاذبه های دریاچه اوزارک یا Lake Ozark دیدن کردید، می توانید به دیگر نقاط میزوری بروید. بدون شک، این ایالت شگفتی های بسیاری برای بازدیدکنندگان داشته و دیدن تمامی آن ها دست کم به یکسال زمان نیاز دارد.

سایر کارهای شگفت انگیز

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو