رونمایی از قابلیت‌های Air Fry و تکنولوژی Knock-on InstaVeiw ال‌جی برای خلق فر متصل به شبکه

منبع: فوت و فن

134

1398/9/23

13:05


رونمایی از قابلیت‌های Air Fry و تکنولوژی Knock-on InstaVeiw ال‌جی برای خلق فر متصل به شبکه

ابداعات تازه پخت‌وپز باعث آماده‌سازی ساده‌تر، سریع‌تر و سالم‌تر غذا می‌شود.

ال‌جی با نسل جدید فر LG InstaView ThinQ Range with Air Fry، تجربه‌ای جذاب‌تر از پخت‌وپز خانگی را ارائه می‌کند. این راه‌کار جامع پخت‌وپز به ترکیب قابلیت هوا پز با تکنولوژی محبوب InstaView ال‌جی پرداخته و با همراهی خدمات مشتریان پیشرفته هوشمند و قابلیت اتصال به پلتفرم‌های آشپزی هوشمند در مجموعه‌ای یکپارچه، باعث شده تا تنها حدومرز خلق وعده‌های غذایی مقوی در فضای راحت خانه، میزان حوصله و دانش خودتان باشد.

با استفاده از امکان جدید هوا پز در InstaView ThinQ Range کاربران می‌توانند وعده‌های غذایی خوشمزه و سالمی را در غذا پزشان آماده کنند. با استفاده از هوا پز در مقایسه با روش سنتی پرروغن، به شکل چشم‌گیری روغن کمتری مصرف کرده و غذایی سالم‌تر خواهید داشت. اکنون به لطف فضای پخت‌وپز ۱۷۸ لیتری InstaView ThinQ Range دیگر نیازی به وسایل هوا پز دست و پاگیر جداگانه ندارید که آشپزخانه‌تان را شلوغ کرده‌اند. تکنولوژی True Convection ال‌جی باعث می‌شود تا هوای داغ با سرعت‌بالا درون محفظه فر به حرکت درآمده و در نتیجه غذاهایی از بیرون ترد و شکننده، از درون به‌خوبی آب‌دار و تازه آماده کنید که به‌خوبی پخته‌شده‌اند. با بهره‌گیری از این تکنولوژی‌ها دیگر نیازی به مراحل یخ‌زدایی مواد خام غذایی ندارید و سریع‌تر از هر فر مرسومی، می‌توانید گوشت یخ‌زده را از فریزر راهی بشقاب‌های سر میز کنید.

با استفاده از تکنولوژی InstaView تنها کافی است دو بار روی شیشه جلوی فر ضربه بزنید تا نور داخلی دستگاه روشن‌شده و به‌سادگی امکان کنترل دیداری فرآیند پخت را داشته باشید. دیگر مانند محصولات مرسوم فعلی نیازی نیست که در فر را برای دیدن و کنترل غذا بازکنید؛ زیرا باز کردن در فر هنگام کار می‌تواند باعث کندی فرآیند پخت غذا شود. علاوه بر این قابلیت‌های EasyClean و Self-Clean باعث می‌شوند فر تمیزتر، با حداکثر کارایی و عمر بیشتری داشته باشید. EasyClean با استفاده از نیروی بخار و بدون هیچ ماده شیمیایی تنها طی ۱۰ دقیقه باقیمانده غذاها را از دیواره فر پاک می‌کند؛ و به‌طور هم‌زمان Self-Clean با بهره‌گیری از حرارت بالا به کمک شما می‌آید تا ذرات سرسخت‌تر غذا را از بین ببرید.

این ابزار خانگی پیشرفته می‌تواند به اپلیکیشن LG ThinQ متصل شود و کاربران می‌توانند با استفاده از صدها هزار دستور پخت تهیه‌شده توسط شرکای آشپزی هوشمند ال‌جی همچون SideChef، Innit و Tovala با استفاده از اپ، مانند یک آشپز حرفه‌ای به طبخ غذا بپردازند. اپلیکیشن LG ThinQ امکان ارسال دستورات قدم‌به‌قدم مراحل آشپزی از طریق اسمارت‌فون به فر InstaView ThinQ Range را ممکن ساخته تا دما و حالت طبخ برای هر مرحله از غذایتان به‌صورت خودکار و دقیق تنظیم شود.

Range جدید از راهکار سرویس هوش مصنوعی ال‌جی (خدمات مشتریان فعال)‌ نیز پشتیبانی می‌کند. لذا در خصوص مشکلات بالقوه اخطار داده و پشتیبانی شخصی‌سازی‌شده‌ای ارائه می‌دهد. بااتصال LG InstaView ThinQ Range به اسپیکرهای هوشمند Google Assistant یا Amazon Alexa از هر نقطه خانه می‌توان با دستورات صوتی آن را کنترل و مانیتور کرد.

Song Dae-hyun مدیر شرکت لوازم‌خانگی و تهویه مطبوع ال‌جی الکترونیکس می‌گوید: «هدف نهایی LG InstaView ThinQ Range with Air Fry، فراهم آوردن وعده‌های غذایی سالم‌تر با آرامش و راحتی بیشتر است. پخت سریع‌تر غذا و صرف زمان کمتری برای شستشو و تمیزکاری، بدان معنی است که وقت کمتری در آشپزخانه صرف می‌شود و شما اوقات فراغت بیشتری برای همراهی با اعضای خانواده خواهید داشت؛ و این همان چیزی است که ما آن را استفاده از نوآوری برای زندگی بهتر می‌نامیم.»

مدل ۲۰۲۰ فر LG InstaView ThinQ Range with Air Fry برای اولین بار از هفتم ژانویه در نمایشگاه CES 2020 سالن #۱۱۱۰۰ رونمایی خواهد شد. برای آشنایی با دیگر محصولات تازه و ابداعات ال‌جی، هشتگ #LGCES2020 را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو