فال هفتگی تاروت عشق، ورق و کائنات هفته سوم خرداد

فال هفتگی تاروت عشق، ورق و کائنات هفته سوم خرداد


منبع: ناز وب

1,662

1398/3/20

23:53


فال هفتگی تاروت عشق، ورق و کائنات هفته سوم خرداد

فرازی به آینده به بخش سرگرمی مجله تفریحی ناز وب، فال و طالع بینی هفتگی تاروت عشق، کائنات و فال احساسی ورق.

Exuberant to the next section of the entertainment section of the Cute Web Magazine, Horoscope and Weekly Horoscope Tarot of Love, The Universe and Emotional Feast of the Sheet

هدف از گردآوری این بخش از فال وطالع بینی ارائه زیباترین جملات مثبت اندیشی و انگیزشی و ارائه مطالب ارزشمند تا حال دلتونو خوب کنه و انرژی و نکات منفی را دفع کنید و لحظاتی زیباتری را برای خود و اطرافیان رقم بزنید.

در این بخش نگاهی داریم به فال هفتگی تاروت و کائنات Weekly Horoscope Tarot and Universe، فال کامل عشق و رابطه بین شما و فرد مورد نظر. و فال احساسی و آنچه که بین شما روی می دهد با ما همراه باشید.

 

فال هفتگی کائنات

 

 

فال هفتگی تاروت عشق، ورق و کائنات هفته سوم خرداد

 

متولدین فروردین

الان در مورد خودتان چه احساسی دارید؟
خیلی از قدرت زنان در حدود حس ششم و هوشیاری در یک سطح روحی و روانی آگاهی داری. به دنبال راهنمایی و پیدا کردن پاسخ هستی، می خواهی رازی فاش شود.

تمایل داری یک فرد دانا راهنمایت باشد تا کمکت کند که به سوالات تو پاسخ داده شود و حس ششم تو نیز همین را می گوید. اگر مذکر هستی، علائم ظاهر ملکه کشیش را نشان می دهد که یک زن در زندگی ات هست که به او خیلی توجه داری و به درستی از او الهام می گیری.

 

در این لحظه بیشتر از همه چه چیزی می‌خواهید؟
کارت ها می گویند که آنچه بیش از همه در این در این زمان می خواهی خوش اقبالی، آینده ای روشن و خوشبختی است. اگر مریضی داشته ای، از غمی رنج برده ای یا در عشق ناامید بوده ای، دوره آن به سر آمده و دوره خوش شانسی و تغییر در پیش است. این کارت آرزوی توست، خوشبختی، امیدواری و سلامتی کامل در راه است. ممکن است یک هدیه یا هدایایی نیز دریافت کنید.

 

ترس‌های شما؟
شما از اینکه تنها هستی و برای خودت ز ندگی می کنی می ترسی، نمی دانی که چه کار می خواهی بکنی، عجله نکن و آرام باش، به موقع به جواب خواهی رسید. علائم مرد پارسا نشان دهنده خطر در اخذ تصمیم های عجولانه است. بنابراین سعی کن بیش از حد به خود استرس وارد نکنی و چنانچه بیماری داشته ای الان وقت استراحت و تجدید قوا است.

 

برای شما چه اتفاقی خواهد افتاد؟
شما در حال ورود به یک دوره صلح و آرامش در روابطتان، کار یا زندگی تان هستید، راهی برای حل مشکلات خود با اعتماد به نفس و آرامش خواهید یافت. زندگی جریان عادی خود را خواهد داشت و از آن لذت خواهی برد.

 

چه چیزی بر علیه شما اتفاق خواهد افتاد؟
از ترس وجودت یخ زده، احساس کرختی می کنی و متحیر هستی که چه کار باید کنی، شما به ترس و اضطراب های خود اجازه داده ای باعث عقب ماندن تو شوند در حالیکه باید فکر خود را بکارگیری و فرصت های جدید و غیر منتظره را بوجود آوری. به هر حال ضروری است مواظب خودت باشی چون افراد فریب کار در اطرافت هستند. چنانچه یک موضوع سری در بین است احتیاط کن، سرّ تو ممکن است فاش شود.

 

نتیجه :
حقیقتاً الان زمان پر حاصل و مناسبی برایت است، اگر به فکر داشتن یک بچه، ایجاد یک شغل جدید یا فرصت کاری یا شروع یک پروژه خلاق هستی، وقت را غنیمت بشمار. نشانه های ملکه حکایت از فراوانی، لذت، خوشی و اطمینان خاطر در فعالیت های آتی برایت دارد.

 

متولدین اردیبهشت

الان در مورد خودتان چه احساسی دارید؟
احساس می کنی موفقیت و کامیابی در مسیر شما است، یک شخص مهم این حمایت را خواهد کرد. شاید پدر، شوهر، شریک یا رئیس، هر کسی که می خواهد باشد، او حمایت مداوم از شما خواهد کرد. در خود احساس اطمینان و توانمندی داری که می توانی بر مردم و اتفاقات تاثیر گذار باشی، چون یک حس بزرگ اعتماد به نفس داری. انتظار رشد در کار یا رسیدن به وضعیت بهتر در زندگی داری، چنانچه قربانی بدخواهی شده ای مطمئن باش که عاقبت به نفع تو تمام خواهد شد.

در این لحظه بیشتر از همه چه چیزی می‌خواهید؟
کارت ها می گویند آنچه که بیش از همه در این ایام می خواهی، عبور از پریشانی ها و هیجانات و روشنی راه است که باعث ترس و زیان رساندن به تو شده اند. می خواهی نتیجه را بدانی، چون در خصوص احساسات خود خیلی نامطئن هستی، حس ششم خود را برای هدایت خود و پیشگری از فریب کاری بکارگیر. سر انجام کارهایت خیر و خوشی است. چنانچه یک موضوع سری داری، ماه نشانه خوبی برای این موضوع است.

ترس‌های شما؟
شما از تجربه کردن تغییر فاجعه آمیز و تغییر آشفته هراس دارید، همه ما هم در حال مبارزه کردن با چنین تغییراتی در زندگی مان هستیم، این تغییرات می توانند فرصت های کاملاً جدیدی را در زندگی مان خلق و به ما کمک کنند. چنانچه شما در حال تجربه کردن یا اخیراً از دست دادن یک شغل، یک غصه، طلاق یا پایان یافتن یک رابطه را تجربه کرده اید، این تغییرات می توانند فرصت های کاملاً جدیدی را در زندگی تان بوجود آورد.

فال هفتگی تاروت عشق، ورق و کائنات هفته سوم خرداد

 

برای شما چه اتفاقی خواهد افتاد؟
حرکت، حرکت، حرکت این چیزی است مختص شما. شما قطعاً از میدان به در نخواهی رفت، مطمئن باش؛ ارابه جنگی می گوید عاقبت در گیری ها به پیروزی تو ختم خواهد شد. بنابراین تسلیم نشو، به جنگ و تو پیروز خواهی شد. الان زمان حرکت و تغییراست. انتظار مسافرتی در رابطه با کار داری، و اگر قصد خرید ماشین داری خیلی زود آن را بدست می آوری

چه چیزی بر علیه شما اتفاق خواهد افتاد؟
از عجول بودن و تصمیمات عجولانه بر حذر باش، برایت گران تمام می شود. از دانش و تجربه ات استفاده کن، شاید عقاید ساده لوحانه و ناپخته ای در پشت خواسته هایت باشد، به فکر پیشرفت کردن و ترقی هستی یا به فکر فرار کردن از واقعیت ها؟ قبل از اینکه کاری کنی، فکرکن؛ تو نمی خواهی فکر کنند که احمق به نظر می رسی، اینطور نیست؟

نتیجه :
الان برای شما زمان انجام دادن عمل مثبت با پتانسیل بالا است؛ شما کاملاً به خودت ایمان داری و احساس قدرت زیادی می کنید، الان زمانی است که باید خودت را به درستی نشان دهی که خمیر مایه تو چیست! به توانایی دست پیدا خواهی کرد که روی پای خود بایستی و ساحر یک نشانه عالی برای موفقیت تو می باشد.

 

 

متولدین خرداد ماه

الان در مورد خودتان چه احساسی دارید؟
خیلی از قدرت زنان در حدود حس ششم و هوشیاری در یک سطح روحی و روانی آگاهی داری. به دنبال راهنمایی و پیدا کردن پاسخ هستی، می خواهی رازی فاش شود. تمایل داری یک فرد دانا راهنمایت باشد تا کمکت کند که به سوالات تو پاسخ داده شود و حس ششم تو نیز همین را می گوید. اگر مذکر هستی، علائم ظاهر ملکه کشیش را نشان می دهد که یک زن در زندگی ات هست که به او خیلی توجه داری و به درستی از او الهام می گیری.

در این لحظه بیشتر از همه چه چیزی می‌خواهید؟
کارت ها می گویند چیزی که بیشتر از همه الان می خواهی یک نتیجه درست و منصفانه در خصوص موضوعات کاری و روابط تان است. احساس می کنی حق با شماست و هر تصمیم یا موافقت نامه ای که منعقد شود باید به نفع شما باشد.

ترس‌های شما؟
از آزاد بودن، ترس داری! الان زمان بلاتکلیفی و عدم تصمیم گیری نیست. آیا مورد تهدید و باج خواهی قرار گرفته ای که نمی خواهی اینطور شود. خودت را طعمه دیگران قرار نده، بعضی مواقع مجبوریم که قدرت آزاد بودن را داشته باشیم تا موقعیت های جدیدی در زندگی مان بوجود آوریم

برای شما چه اتفاقی خواهد افتاد؟
یک آروزی تو تحقق می یابد، الان زمان پس از یک دوره تلاش و دردسرهایی که داشته ای زمان خوش شانسی و اقبال است. پس از یک دوره بیماری، سلامتی کامل پیدا کردی و اقبال خوب به تو اشتیاق زیادی به زندگی خواهد داد. اگر به فکر یک موضوع عشقی جدید یک شغل یک کار جدید، یا مسافرت هستی، برای آن اقدام کن. ممکن است یک هدیه یا هدایایی نیز دریافت کنید.

چه چیزی بر علیه شما اتفاق خواهد افتاد؟
زندگی به نظرت بی قرار و پراز رقابت است و فکر می کنی برایت خیلی مشکل است که به هدف هایت برسی، ممکن است یک رقیب در عشق یا در کارت داشته باشی و اگر چنین است، این سوال را بکن که آن شخص یا آن موقعیت واقعاً وجود داره، الان زمان آرامش داشتن و صبور بودن است. به زودی دوباره عادی بودن زندگی را حس خواهید کرد.

نتیجه :
در زمان خود خواهی فهمید که چه تصمیمی برای چه شخصی درست است و چه تصمیمی نباید گرفته شود. الان زمان عبور از یک مرحله زندگی به مرحله دیگر است. ممکن است انتخاب سختی در پیش داشته باشی و ایثار کردن هرگز ساده نیست، اما تو به دنبال حقیقت و کمال هستی و زیاد به مال دنیا دل نبند یا مردم را به هر دلیل معطل خودت نگذار، همه چیز به دلخواه شما در خواهد آمد.

 

متولدین تیر

 

 

فال هفتگی تاروت عشق، ورق و کائنات هفته سوم خرداد

 

الان در مورد خودتان چه احساسی دارید؟
احساس امیدواری می کنی، یا اگر چنین احساسی نداری، یک دوره آرامش به وقوع می پیوندد. اگر مریض بودی، غمی را تحمل کردی یا در عشق ناامید بودی، امیدوار باش؛ شانس خوبی در پیش است. افق های جدیدی گشوده می شود و اشتیاق جدیدی برای زندگی پیدا خواهی کرد. این کارت آرزوی توست، اگر به فکر یک موضوع عشقی، شغل یا کار جدید یا مسافرت هستی، برای آن اقدام کن، ممکن است یک هدیه یا هدایایی نیز دریافت کنی.

در این لحظه بیشتر از همه چه چیزی می‌خواهید؟
کارت ها می گویند که بیشترین چیزی که می خواهی، موفقیت، برنده بون و تسلیم نشدن است. شما در اکثر کارها موفق و درست اندیش هستی و اگر کاملا به موفقیتی که می خواهی دست پیدا نکردی، به آن موفقیت می رسی، الان زمان حرکت و تغییر است. انتظار یک مسافرت در رابطه با کار داری و اگر به فکر ماشینی که می خواهی داشته باشی، آن را خواهید خرید.

ترس‌های شما؟
ترس داری که چیزی تحت کنترل تو نیست، شما فقط نمی توانید در مقابل این جاذبه مهیج مقاومت کنی، علی رغم این حقیقت که این یک اعتیاد است و بعید است که حقیقت داشته باشد. فقط نمی توانی جلوی خودت را بگیری هر چه که می خواهد باشد، علاقه شدید به شخصی داری که برایت مفید نیست، به معامله پولی که واقعیت نداره یا هر نوع دیگر وسوسه ای که داری سعی کن مقاومت کنی، زیرا بعید است که نتیجه مثبتی برای تو داشته باشد.

اگر به خودت کمتر اعتماد داری و به توانمندی و ارزش خود شک داری این اعتیاد را کنار بگذار، اعتماد بیشتری داشته باش و برای تغییر دیر نیست.

 

برای شما چه اتفاقی خواهد افتاد؟
موفقیت، احساس رضایت داشتن و به هدف رسیدن دور از دسترس نیست. در مقابل خطرات موفق خواهید شد. از رابطه ای که در پیش داری راضی خواهید شد. برای کوشش هایت پاداش می گیری. در اوج حوادث قرار داری اما این وضعیت نشانه ای برای رسیدن به ثروت و آگاهی معنوی بزرگتر است. ممکن است یک خانه رویایی را بخری و یا یک رابطه ای که غیر منتظره برایت است به ت پیشنهاد شود، از آن لذت خواهی برد.

چه چیزی بر علیه شما اتفاق خواهد افتاد؟
از مغرور بودن زیاد بر حذر باش و یا اینکه در گذشته تکبر داشتی، هیچ کس این حالت را دوست ندارد، همچنین مراقب بدرفتاری ات باش، رفتار پرخاشگرانه و آزار دهنده فقط باعث شکست شما می شود، اگر این رفتار به شما نمی خورد، از فردی که این رفتارها را دارد و باعث شکست شما می شود بر حذر باش، الان زمان تحرک و تغییر است، عاقبت این برخورد ها به پیروزی شما می انجامد، پس تسلیم نشو.

نتیجه :
در این زمان عشق در زندگی ات وارد می شود، حتی اگر نتوانی ببینی که از کجا خواهد آمد. اگر شما برای خودت زندگی می کنی یک عشق به زودی در زندگی ات وارد خواهد شد. اگر در یک رابطه نا موفق هستی، انتخابی داری که باید تصمیم بگیری، به حرف دلت عمل کن، ریسک کن، خوشبختی بزرگ تر در پیش رویت داری.

 

فال هفتگی تاروت عشق، ورق و کائنات هفته سوم خرداد

 

متولدین مرداد

الان در مورد خودتان چه احساسی دارید؟
احساس می کنی به یک نصیحت یا مشاور عقلانی یا یک آرامش روحی نیاز داری، کسی یا شاید اتفاقات سریع، هدایت عملی و ذهنی برایت فراهم خواهند کرد. شاید به فکر این هستی که یک هدایت گر، مشاور یا ناصح روحانی باشی. تمایل به ارزش های سنتی داری، این نوع انتخاب ثابت خواهد کرد که عاقل تر از آن هستی که ارزش های غیر سنتی را بپذیری، برای مثال ازدواج کردن را بهتر از وضعیت باهم گذراندن می دانی.

در این لحظه بیشتر از همه چه چیزی می‌خواهید؟
کارت ها می گویند آنچه که بیش از هر چیز دیگر می خواهی، رسیدن به موفقیت پس از تلاش های زیاد است. بسیار خب، زمان آن نزدیک است. الان زمان کسب رضایت و موفقیت است. تغییر نهایی همین جا است و حداکثر تلاشت را برای موفقیت بکار گرفته ای.

ترس‌های شما؟
ترس داری که چیزی تحت کنترل تو نیست، شما فقط نمی توانید در مقابل این جاذبه مهیج مقاومت کنی، علی رغم این حقیقت که این یک اعتیاد است و بعید است که حقیقت داشته باشد. فقط نمی توانی جلوی خودت را بگیری هر چه که می خواهد باشد، علاقه شدید به شخصی داری که برایت مفید نیست

به معامله پولی که واقعیت نداره یا هر نوع دیگر وسوسه ای که داری سعی کن مقاومت کنی، زیرا بعید است که نتیجه مثبتی برای تو داشته باشد. اگر به خودت کمتر اعتماد داری و به توانمندی و ارزش خود شک داری این اعتیاد را کنار بگذار، اعتماد بیشتری داشته باش و برای تغییر دیر نیست.

برای شما چه اتفاقی خواهد افتاد؟
عشق تازه و تعهد در زندگی ات وارد می شود. حتی اگر هیچ کس در افق دیدت نمی بینی، آماده یک چنین نویدی باش. احتیاط را دور کن و انتظار خوشی و اوقات شاد را داشته باش.

چه چیزی بر علیه شما اتفاق خواهد افتاد؟
به خودت اجازه می دهی که قربانی دیگران شوی و توسط دیگران تهدید شوی یا نقش یک قربانی یا شهید شدن برای اغراض دیگران شوی. بیش از اندازه مادی گرا نباش یا سعی نکن کسی یا چیزی را به هزاران دلیل معطل کنی، کسی که می خواهد برود یا چیزی که می خواهد انجام شود، باید این توانایی را بدست آوری که اجازه انجام شدن آن کار و یا آزاد نمودن آن فرد را بدهی، نگران نباش، وضعیت بهتری برایت بوجود خواهد آمد.

نتیجه :
یک دوره تغییر و نابسامانی در پیش داری، به هر حال این دوره تغییر خبر از یک شروع تازه می دهد. الان زمان ارزیابی مجد است، بعضی از اوقات مشکلات آنقدر نومید کننده اند که امکانات جدیدی را بوجود می آورند که هرگز خواب آن ها را هم ندیده ای. ممکن است مشکلاتی راجع به اموال داشته باشی، یا اگر به فکر یک دارایی جدید، یا نقل مکان هستی، اقدامات تو خنثی می شود.

 

متولدین شهریور

الان در مورد خودتان چه احساسی دارید؟
در این لحظه احساس می کنی همه چیز بر علیه توست، اما مراقب باش سرانجام پیروزی از آن توست. انتظار خبر خوبی را داشته باش که کمکت خواهد کرد تا به اهدافت برسی، الان زمان حرکت و تغییر است و سرانجام برخورد ها به نفع شما تمام می شود. ممکن است در رابطه با کار به مسافرات بروی یا برای آن ماشین جدیدی که در جستجوی اش هستی بروی.

در این لحظه بیشتر از همه چه چیزی می‌خواهید؟
کارت ها می گویند چیزی که بیشتر از همه الان می خواهی یک نتیجه درست و منصفانه در خصوص موضوعات کاری و روابط تان است. احساس می کنی حق با شماست و هر تصمیم یا موافقت نامه ای که منعقد شود باید به نفع شما باشد.

ترس‌های شما؟
می ترسی که همه چیز در حال بدتر شدن برای تو باشد، شاید این موضوع را در یک دوره بدشانسی تجربه می کنی. بایستی به اکثر چیزهایی که از آن می ترسیم هرگز اتفاق نمی افتند اعتماد کنیم، همان طور که چرخ ثروت بر علیه تو در حال گردش است. این چرخ طبیعتاً طبق میل تو خواهد چرخید و برایت خوش شانسی هم به همراه دارد. این مرحله مشکل نیز گذر خواهد کرد.

برای شما چه اتفاقی خواهد افتاد؟
شما در حال ورود به یک دوره صلح و آرامش در روابطتان، کار یا زندگی تان هستید، راهی برای حل مشکلات خود با اعتماد به نفس و آرامش خواهید یافت. زندگی جریان عادی خود را خواهد داشت و از آن لذت خواهی برد.

چه چیزی بر علیه شما اتفاق خواهد افتاد؟
همه امور درست آنطور که شما می خواهی نیست، حتی اگر حق با شما است یا قربانی یک بازی احمقانه شده ای، این بار به نفع شما نخواهد بود. مراقب باش نصیحت چه کسی را قبول می کنی و از اینکه با خود خواهی تحت تاثیر قرار می گیری آگاه باش.

نتیجه:
عدالت برقرار خواهد شد. تصمیمات به نفع شما گرفته خواهد شد، خصوصاً در مورد شراکت یا موضوعات قانونی. الان زمان خوش شانسی و گرفتن پاداش برای اعمال گذشته تان می باشد.

 

متولدین مهر

 

 

فال هفتگی تاروت عشق، ورق و کائنات هفته سوم خرداد

 

الان در مورد خودتان چه احساسی دارید؟
قدری احساس پریشانی می کنی و شاید می ترسی چون حس کردی یا می دانی که کسی یا چیزی است که باید رابطه ات را قطع کنی تا اینکه بتوانی تغییری در زندگی داشه باشی. این فداکاری های همیشه واضح نیست، ممکن است حتی ندانی که با چه کسی یا چیزی باید رابطه ات را قطع کنی. الان زمان عبور از یک مرحله به مرحله دیگر زندگی است و آن مرد اعدام شده می تواند نشانه بهبود روحی باشد. شاید نیاز داری از دیدگاه دیگری به امور زندگی نگاه کنی

در این لحظه بیشتر از همه چه چیزی می‌خواهید؟
کارت های می گویند آن چه که بیش از همه می خواهی، دانستن انجام کار، همچنین داشتن یک دوست و یا کسی که به تو عشق ورزد چون در این زمان قدری احساس تنهایی و گوشه گیری می کنی، شاید احساس خستگی و نیاز به استراحت داری، اگر مریضی داشته ای، الان زمان استراحت و تجدید قوا است.

ترس‌های شما؟
از این می ترسید که نتایج حاصله با تاخیر بوده و از هر تغییر دور از دسترس نیز ترس دارید. شاید این چیزها به دلایلی، آن طوری که انتظار داشتید نبوده است. این یک دوره ای است که امور جاری تان بصورت قابل ملاحظه ای تغییر خواهد کرد. نترس، گرچه اتفاقات به نظر می رسند با سرعت ایجاد می شوند، هر انتخابی که دارید باعث خواهد شد زندگی تان بهتر شود. اگر در خصوص یک موضوع قانون نگرانی، شانس هایی وجود دارد که به نفع شما رقم خواهد خورد.

برای شما چه اتفاقی خواهد افتاد؟
چنانچه به فکر یک کار تجاری جدید یا ایجاد یک رابطه هستی، ایمان و اعتماد به نفس پیدا خواهی کرد تا آن را تبدیل به یک موفقیت نمایی. شاید ترفیعی در کارت بگیری یا حقوقت افزایش یابد و یک احساس قوی به تو می گوید که اگر برای خودت کار کنی، اعتقاد داری در آن کار موفق خواهی بود. در این راه قدم بگذار و موفق خواهی شد.

چه چیزی بر علیه شما اتفاق خواهد افتاد؟
انگار تحت تأثیر یک دارو قرار گرفته ای، احساس عجیبی است و همیشه بیشتر از قبل می خواهی، این یک اعتیاد خالص است و بس. چه آن می تواند یک وسواس در رابطه جنسی باشد یا در یک معامله پولی بیش از اندازه خوب که واقعی به نظر نمی رسد. همه این ها در اثر استفاده از داروهای محرک است. مواظب باش، استفاده از آنها عاقبت خوشی ندارد.

نتیجه:
انتظار موفقیت و دسترسی به اهدافت داری، الان زمان تکمیل کردن موقعیت هایت است. شما در زندگی به پدر، شوهر، همسر و یا مرد بزرگی اعتماد کرده ای، آنها برای شما پیروزی آفرین خواهند بود. اگر قربانی یک فرد بدخواه شده ای نگران نباش، سرانجام شما پیروز خواهید شد.

 

متولدین آبان

الان در مورد خودتان چه احساسی دارید؟
احساس می کنی تغییر مخرب و ویران کننده ای را تجربه می کنی یا در شرف تجربه کردن هستی که مصیبت بار خواهد بود. نیاز به شناسایی این چنین مشکلاتی داری که می تواند منجر به ایجاد مسیرهای جدید در زندگی ات شود که هرگز امکان بوجود آمدن آن ها را هم در خواب نمی بینی، بطور ناخود آگاه خواستار تغییراتی هستی، اما اغلب موضوع آن طور نیست که انتظارش را داری، در ارتباط با اموالت با مشکلاتی روبرو هستی یا اگر به فکر خرید یک دارایی جدید یا نقل و انتقال خانه هستی اقدامات تو با مشکل روبرو خواهد شد.

در این لحظه بیشتر از همه چه چیزی می‌خواهید؟
کارت ها می گویند که آنچه بیش از همه در این در این زمان می خواهی خوش اقبالی، آینده ای روشن و خوشبختی است. اگر مریضی داشته ای، از غمی رنج برده ای یا در Love عشق ناامید بوده ای، دوره آن به سر آمده و دوره خوش شانسی و تغییر در پیش است. این کارت آرزوی توست، خوشبختی، امیدواری و سلامتی کامل در راه است. ممکن است یک هدیه یا هدایایی نیز دریافت کنید.

ترس‌های شما؟
می ترسی این دوره صلح و صفا که در روابط یا زندگیتان است بطور کلی برای همیشه وجود نداشته باشد، شاید از یک رقیب می ترسی که باعث ناسازگاری بشه و یا هم اکنون وجود داره و تهدید می کند که صلح و آرامشی که از آن لذت می بری برهم بزند، عمر هر دعوایی کوتاه خواهد بود، بنابراین فقط سعی کن از لحظه های زندگی ات لذت ببری. اگر زندگی برایت لذت بخش و آرام نیست، ممکن است ترس داشته باشی دیگر صلح و صفا در زندگی ات وجود نخواهد داشت. شجاع و صبور باش، بزودی حس خواهید کرد که زندگی عادی خواهد بود.

برای شما چه اتفاقی خواهد افتاد؟
الان زمان بروز هیجانات و شادی ها و خوش گذراندن است. اعتماد به نفس شما خیلی زیاد است و برای موقعیت های جدید بسیار مفید است. اگر به فکر جدا شدن از کار، خانه یا رابطه ای هستی، به موقع انجام خواهی داد. یک خواسته غیر منتظره بر آورد خواهد شد، حتی اگر قبل از اینکه آن خواسته را بیان کنید.

چه چیزی بر علیه شما اتفاق خواهد افتاد؟
از ترس وجودت یخ زده، احساس کرختی می کنی و متحیر هستی که چه کار باید کنی، شما به ترس و اضطراب های خود اجازه داده ای باعث عقب ماندن تو شوند در حالیکه باید فکر خود را بکارگیری و فرصت های جدید و غیر منتظره را بوجود آوری. به هر حال ضروری است مواظب خودت باشی چون افراد فریب کار در اطرافت هستند. چنانچه یک موضوع سری در بین است احتیاط کن، سرّ تو ممکن است فاش شود.

 

نتیجه:
عدالت برقرار خواهد شد. تصمیمات به نفع شما گرفته خواهد شد، خصوصاً در مورد شراکت یا موضوعات قانونی. الان زمان خوش شانسی و گرفتن پاداش برای اعمال گذشته تان می باشد.

 

متولدین آذر

 

 

فال هفتگی تاروت عشق، ورق و کائنات هفته سوم خرداد

 

الان در مورد خودتان چه احساسی دارید؟
تقریبا در حال رسیدن به هدف هستی و یا هم اکنون از رسیدن به هدف، رضایت داشتن و به تکامل رسیدن لذت می بری، قلباً از آن راضی هستی، به آنچه که رسیدی احساس رضایت می کنی و از نتیجه تلاش های گذشته خود لذت می بری. الان زمان شاد بودن از نتایج و ثروت زیاد و آگاهی معنوی یافتن برای تو می باشد.

در این لحظه بیشتر از همه چه چیزی می‌خواهید؟
کارت ها می گویند چیزی که بیشتر از همه الان می خواهی یک نتیجه درست و منصفانه در خصوص موضوعات کاری و روابط تان است. احساس می کنی حق با شماست و هر تصمیم یا موافقت نامه ای که منعقد شود باید به نفع شما باشد.

ترس‌های شما؟
از اینکه تصمیم اشتباهی بگیری می ترسی، یک اعلان خطر وجود داره که اعمال عجولانه و احمقانه منجر به مشکلات جدی شود. شاید احساس می کنی تسلط بر موقعیت یا امور شخصی و کارهایت نداری، احساس می کنی در تمام کردن کار ناتوانی یا در جا می زنی و از نتایج تصمیمات خود می ترسی. شاید عمیقاً میدانی آنچه را که می خواهی واقعاً چیز خوبی نیست.

برای شما چه اتفاقی خواهد افتاد؟
شما به خود متکی هستید و با ظرفیت تراز اینکه مردم یا حوادث برای رسیدن به اهداف خود تاثیر بگذارند، حمایت و راهنمایی از جانب پدر، شوهر،شریک یا مردی بزرگ در زندگی ات با اهمیت است، از آنها در خواست کمک کن.

چه چیزی بر علیه شما اتفاق خواهد افتاد؟
داری سعی می کنی خودت را با انتظارات دیگران تطبیق دهی و هر کسی در خصوص آنچه که باید انجام دهی نظری می دهد. شاید در ایمان تو تزلزلی ایجاد شده و از نظر روحی در سطح نامتعادلی قرار داری، از خودت سوال کن که واقعاً چه کسی هستی؟ چه چیزی بیش از همه اهمیت دارد؟ چه چیزی تو را شاد می کند؟ به دنبال نصیحت و مشاوره عقلانی باش، اما بپذیر که واقعاً کی هستید و به جای اینکه دیگران برای تو چیزی را انتخاب کنند. خودت فکر کن که چه چیزی بیشترین اهمیت را برای تو دارد.

نتیجه:
با وجود این که پریشان هستی یا می ترسی و به اضطراب های خودت اجازه داده ای که باعث شکست تو شوند، اطمینان داشته باش که عاقبت موفق خواهی شد. ممکن است کارها سخت یا پریشان کننده باشند اما از میدان در نرو؛ واقعاً برای تو همین طور است. اگر یک موضوع سری وجود دارد، ماه نشانه خوبی برای این موضوع است و به ما کمک می کند تا فکر خود را باز کنیم و فرصت های جدید و غیر منتظره بوجود آوریم.

 

متولدین دی

الان در مورد خودتان چه احساسی دارید؟
احساس می کنی به یک نصیحت یا مشاور عقلانی یا یک آرامش روحی نیاز داری، کسی یا شاید اتفاقات سریع، هدایت عملی و ذهنی برایت فراهم خواهند کرد.

شاید به فکر این هستی که یک هدایت گر، مشاور یا ناصح روحانی باشی. تمایل به ارزش های سنتی داری، این نوع انتخاب ثابت خواهد کرد که عاقل تر از آن هستی که ارزش های غیر سنتی را بپذیری، برای مثال ازدواج کردن را بهتر از وضعیت باهم گذراندن می دانی.

در این لحظه بیشتر از همه چه چیزی می‌خواهید؟
کارت های می گویند آنچه که بیش از همه می خواهی این است که کسی را در کنارت داشته باشی که بتوانی به او اطمینان و اعتماد داشته باشی و تو را مأیوس نکند. Difficulties مشکلات اخلاقی وجود دارد که می خواهی بدانی کدام درست وکدام نادرست است. نیاز به مشاوره و نصیحت عقلانی از کسی همچون یک معلم، روحانی، والدین یا کسی که برایش احترام زیادی قائل هستی داری تا درتصمیم گیری صحیح تو را کمک کند.

ترس‌های شما؟
احساس می کنی موفقیت درست در کنارت است اما این احساس فریبنده است. نگران هستی که حمایت و کمکی که از جانب پدر، همسر، شریک و یا یک مرد بزرگ در زندگی تان اهمیتی نداره، به آن ها اعتماد کن و کمکی که نیاز داری از آن ها درخواست کن و موفقیت از آن تو خواهد بود.

فال هفتگی تاروت عشق، ورق و کائنات هفته سوم خرداد

برای شما چه اتفاقی خواهد افتاد؟
تمام خطوط در تلفن شما در تبادل حس ششم شما باز هستند و هیچ راهنمایی بهتر از حس ششم شما وجود ندارد. گوش کن، گوش کن و رازی را که می خواهی فاش شود در آینده در اختیارت قرار خواهد گرفت.

چه چیزی بر علیه شما اتفاق خواهد افتاد؟
یک دوره بد شانسی وجود دارد، شاید هم اکنون هم اتفاق افتاده یا مطمئناً نشانه این است که امورتان مطابق میل شما پیش نمی رود. مسئولیت تصمیمات مهم در جائیکه انتخاب های مختلفی وجود دارد با شماست، به توانایی های خود اعتماد داشته باش و حتی اگر مجبور هستی تصمیمات سختی را بگیری تا موفق شوی، جرأت به خرج بده، اعتماد داشته باش چرخ ثروت بطور دائم در حال گردش است و مادامیکه بر وفق مراد تو نیست، به موقع خود نوبت خوش شانسی ات فرا می رسد و شانس با تو خواهد بود.

نتیجه:
عدالت برقرار خواهد شد. تصمیمات به نفع شما گرفته خواهد شد، خصوصاً در مورد شراکت یا موضوعات قانونی. الان زمان خوش شانسی و گرفتن پاداش برای اعمال گذشته تان می باشد.

 

متولدین بهمن

الان در مورد خودتان چه احساسی دارید؟
احساس می کنی به یک نصیحت یا مشاور عقلانی یا یک آرامش روحی نیاز داری، کسی یا شاید اتفاقات سریع، هدایت عملی و ذهنی برایت فراهم خواهند کرد. شاید به فکر این هستی که یک هدایت گر، مشاور یا ناصح روحانی باشی. تمایل به ارزش های سنتی داری، این نوع انتخاب ثابت خواهد کرد که عاقل تر از آن هستی که ارزش های غیر سنتی را بپذیری، برای مثال ازدواج کردن را بهتر از وضعیت باهم گذراندن می دانی.

در این لحظه بیشتر از همه چه چیزی می‌خواهید؟
کارت ها می گویند آنچه که در این زمان بیش از هر چیزی می خواهی تحول و تغییرات مثبت در زندگی تان است. بسیار خوب، حالا انتظارش را داشته باش. چرخ زندگی در حال گشتن است و حوادث آن را سرعت می بخشد، تقدیر در اینجا نقش دارد. آیا توجه کرده ای که بعضی از حادثه ها به طور همزمان اتفاق می افتند. این ها هر دو با هم هستند، اعتماد داشته باش و با جریان زندگی همراه شو.

ترس‌های شما؟
مثل همیشه، ترس ما را عقب نگه می دارد و اغلب منجر به از دست دادن فرصت ها می شود. تسلیم نشو یا در این بازی زندگی تغییر مسیر بده چون نتیجه تاخیر انداختن ها را تجربه کرده ای. ایمان داشته باش و به دنیا اطمینان کن، به نتایج موفقیت آمیزی که می خواهی میرسی.

برای شما چه اتفاقی خواهد افتاد؟
عشق تازه و تعهد در زندگی ات وارد می شود. حتی اگر هیچ کس در افق دیدت نمی بینی، آماده یک چنین نویدی باش. احتیاط را دور کن و انتظار خوشی و اوقات شاد را داشته باش.

چه چیزی بر علیه شما اتفاق خواهد افتاد؟
به خودت اجازه می دهی که قربانی دیگران شوی و توسط دیگران تهدید شوی یا نقش یک قربانی یا شهید شدن برای اغراض دیگران شوی. بیش از اندازه مادی گرا نباش یا سعی نکن کسی یا چیزی را به هزاران دلیل معطل کنی، کسی که می خواهد برود یا چیزی که می خواهد انجام شود، باید این توانایی را بدست آوری که اجازه انجام شدن آن کار و یا آزاد نمودن آن فرد را بدهی، نگران نباش، وضعیت بهتری برایت بوجود خواهد آمد.

 

نتیجه:
حالا زمان دگرگونی برای شماست، به هر حال ممکن است بعضی حوادث تکان دهنده و شاید پریشان کننده در زندگی تان بوجود آید. عاقبت ها همیشه فضا را برای یک زندگی کاملا نو بوجود می آورند، زمان تازه ای در زندگی تان شروع خواهد شد. پذیرای آن باش و هر روز طوری زندگی کن که انگار آخرین روز زندگی تان است، روزگار برای زندگی کردن است.

فال بهمن

الان در مورد خودتان چه احساسی دارید؟
در این لحظه احساس Feeling می کنی همه چیز بر علیه توست، اما مراقب باش سرانجام پیروزی از آن توست. انتظار خبر خوبی را داشته باش که کمکت خواهد کرد تا به اهدافت برسی، الان زمان حرکت و تغییر است و سرانجام برخورد ها به نفع شما تمام می شود. ممکن است در رابطه با کار به مسافرات بروی یا برای آن ماشین جدیدی که در جستجوی اش هستی بروی.

در این لحظه بیشتر از همه چه چیزی می‌خواهید؟
چیزی که بیش از همه می خواهی یک عشق تازه در زندگی ات است و ظاهر ساحر می گوید یک عشق تازه، یک موضوع جدید یا شاید به عمل در آوردن یک فکر در راه است. هر چیز جدید می تواند وجود داشته باشد نتیجه گیری تماماً بستگی به خودت دارد که چطور می خواهی به آن برسی.

ترس‌های شما؟
مثل همیشه، ترس ما را عقب نگه می دارد و اغلب منجر به از دست دادن فرصت ها می شود. تسلیم نشو یا در این بازی زندگی تغییر مسیر بده چون نتیجه تاخیر انداختن ها را تجربه کرده ای. ایمان داشته باش و به دنیا اطمینان کن، به نتایج موفقیت آمیزی که می خواهی میرسی.

برای شما چه اتفاقی خواهد افتاد؟
بطور ذاتی عجول نیستی، برای آرامش و عکس العمل با فکر هستی. به قدرت درونی و عقلت متکی هستی تا تو را در مشکلاتت یاری دهند. این یک نیروی شفادهنده مهمی است، چنانچه کاملاً نمی دانی چه کار کنی، به موقع پی خواهی برد. علائم مرد پارسا نشان دهنده اخطار در عدم اتخاذ تصمیمات عجولانه است و اگر دچار بیماری شده ای، الان زمان استراحت و تجدید قوا است.

چه چیزی بر علیه شما اتفاق خواهد افتاد؟
ناامنی شیطانی است که ما را عصبانی می کند، اما اگر به حرف بزرگترها گوش کنی، مشکل حل می شود. غریزه های تو می گویند که چکار کنی شاید دوست نداری که آن ها چه می گویند، بسیار خب، شما همیشه در مقابل امور فطری ات بوده ای اما، همگی می دانیم سر انجام چه خواهد بود. این طور نیست.

نتیجه:
اگر کارت های قبلی تان مثبت بوده اند و تفکر اصلی تان راجع به یک رابطه بوده، پس احتمال تحقق وجود دارد، حتی یک پیشنهاد ازدواج، اگر این طور نبوده، پس آخرین فرصت برای تغییر ایجاد شده، چون احساس وسوسه ای که در خصوص یک رابطه، پول یا امور مادی یا هرگونه اعتیاد داری پایان خوشی برایت ندارد، اگر به خودت کمتر اعتماد داری و به توانایی هایت شک داری هنوز دیر نشده که مسیر زندگی ات را تغییر دهی.

 

متولدین اسفند

الان در مورد خودتان چه احساسی دارید؟
تقریبا در حال رسیدن به هدف هستی و یا هم اکنون از رسیدن به هدف، رضایت داشتن و به تکامل رسیدن لذت می بری، قلباً از آن راضی هستی، به آنچه که رسیدی احساس رضایت می کنی و از نتیجه تلاش های گذشته خود لذت می بری. الان زمان شاد بودن از نتایج و ثروت زیاد و آگاهی معنوی یافتن برای تو می باشد.

در این لحظه بیشتر از همه چه چیزی می‌خواهید؟
چیزی که بیش از همه می خواهی یک عشق تازه در زندگی ات است و ظاهر ساحر می گوید یک عشق تازه، یک موضوع جدید یا شاید به عمل در آوردن یک فکر در راه است. هر چیز جدید می تواند وجود داشته باشد نتیجه گیری تماماً بستگی به خودت دارد که چطور می خواهی به آن برسی.

ترس‌های شما؟
از آینده ات ترس داری و نسبتاً اعتماد به نفس نداری، می ترسی امیدهایت از دست برود. ناامید نباش، این کارت آرزوی توست، دوره خوشی و رسیدن به آرزوها در راه است. احتمالاً پس از یک دوره بیماری به سلامتی کامل می رسی و شانس خوبی خواهی داشت که اشتیاق جدید به زندگی ات خواهد داد. اگر به فکر یک موضوع عشقی جدید، یک شغل یا یک کار جدید و یا مسافرت هستی، برای آن اقدام کن. ممکن است یک هدیه یا هدایایی نیز دریافت کنید.

برای شما چه اتفاقی خواهد افتاد؟
امکان وضعیت با ثبات وجود دارد، اگر به فکر ایجاد یک رابطه یا ازدواج هستی این یک علامت خوبی است. به هر حال از انگیزه هایت بپرس، چون یک نوع وسوسه و یک نوع اعتیاد دیده می شود و تمایلی به کنترل شدن یا کنترل کردن وجود دارد. بنابراین از احساست که فکر می کنی درست است استفاده کن، هنوز فرصت تغییر مسیر زندگی را داری. اگر به فکر ترک یک عادت نظیر سیگار کشیدن، مشروب خوردن برای مثال هستی، الان زمان شروع این کار است.

چه چیزی بر علیه شما اتفاق خواهد افتاد؟
الان دوره نگرانی، ناامیدی و ترس با مشکلات و حوادث پریشان کننده ای است که در زندگی شما در حال اتفاق افتادن است. الان زمانی است که باید نشان دهی خمیر مایه شما چیست، چیزهایی که حالا اتفاق افتاده به سر آمده و فضا برای یک شروع کاملا جدید در زندگی، عشق و شغل ایجاد می شود. به هرحال حوادث شدید ممکن است در زندگیتان باشد، باور داشته باش که زندگی ادامه دارد و زندگی چیزی است که شما آن را می سازید.

نتیجه :

یک دوره تغییر و نابسامانی در پیش داری، به هر حال این دوره تغییر خبر از یک شروع تازه می دهد. الان زمان ارزنا اقدامات تو خنثی می شود.

فال پاسور، ورق یا نایریکا

 

فال هفتگی تاروت عشق، ورق و کائنات هفته سوم خرداد

 

فروردین
تغییر شرایط روحی شما (به این صورت که اگر شرایط روحی شما در حال حاضر شرایطی ناراحت کننده، ناآرام و منفی است به شرایطی مثبت، آرامش بخش و شادی بخش تبدیل می شود و بالعکس).

 

فال هفتگی تاروت عشق، ورق و کائنات هفته سوم خرداد

 

اردیبهشت
دیدار و ملاقات عاشقانه یا دیدار با فردی که به او عشق می ورزید و دائما به یاد او هستید، همراه با شادیهای فراوان قلبی، احساسی و …

 

فال هفتگی تاروت عشق، ورق و کائنات هفته سوم خرداد

 

خرداد
قهر کردن – جدایی و Emotional distances فاصله های عاطفی با فرد یا افرادی از دوستان، بستگان، یا اعضای خانواده به علت مشاجره یا دخالتهای نابجا و بی مورد آنان در امور شخصی و زندگی شما.

 

فال هفتگی تاروت عشق، ورق و کائنات هفته سوم خرداد

 

تیر
جابجایی محل کار – جابجایی منزل و محل اقامت – رفتن به مکانی برای انجام کاری معین (اداره، منزل، …).

 

فال هفتگی تاروت عشق، ورق و کائنات هفته سوم خرداد

 

مرداد
صحبت تلفنی با شخصی که مورد نفرت یا انزجار شماست و درواقع شخصی است که شما قبلا با او مشکلی داشته اید یا اصولا به دلایل خاص، صحبت نمودن با این شخص، خوشایند شما نیست.

 

فال هفتگی تاروت عشق، ورق و کائنات هفته سوم خرداد

 

شهریور
گریه کردن به دلیل دلگرفتگی ها، یا حالت هایی از روی افسردگی – گریه توام با تاثر و افسوس از موضوعی که عامل ناراحتی شما شده است.

 

فال هفتگی تاروت عشق، ورق و کائنات هفته سوم خرداد

 

مهر
هدیه، کادو یا سوغات از طرف دوست، دوستان یا یکی از اعضای خانواده و یا بستگان به دست شما می رسد که باعث خوشحالی شما می شود.

 

فال هفتگی تاروت عشق، ورق و کائنات هفته سوم خرداد

 

آبان
دریافت یک تلفن از خارج – رسیدن نامه یا بسته ای از خارج

 

فال هفتگی تاروت عشق، ورق و کائنات هفته سوم خرداد

 

آذر
کارت دعوت تولد، ضیافت های دوستانه، عروسی و … – یا به صورت تلفنی به یک میهمانی دعوت می شوید.

 

فال هفتگی تاروت عشق، ورق و کائنات هفته سوم خرداد

 

دی
اعلام تقاضای عاشقانه یا تقاضا درمورد یک موضوع عشقی یا ازدواج.

 

فال هفتگی تاروت عشق، ورق و کائنات هفته سوم خرداد

 

بهمن
کار یا هدفی که شما به منظور اتمام آن تلاش می کنید یا هم اکنون در حال تلاش مستمر و پی گیر بر روی یک کار یا یک هدف معین هستید، با موفقیت کامل به نتیجه ای عالی منتهی می شود.

 

فال هفتگی تاروت عشق، ورق و کائنات هفته سوم خرداد

 

اسفند
کارت « مراد » – رسیدن به آرزوی قلبی – رسیدن به اهداف مورد نظر یا دستیابی به یک هدف خاص – خواسته ای که دارید صددرصد به نتیجه مثبت خواهد رسید.

 

فال هفتگی تاروت عشق، ورق و کائنات هفته سوم خرداد

 

فال هفتگی و تاروت عشق و احساس. رابطه بین شما و فرد مورد نظر

 

فال هفتگی تاروت عشق، ورق و کائنات هفته سوم خرداد

 

فروردین

آیا در این رابطه عشق وجود خواهد داشت؟
بی تصمیمی
– بی تصمیمی و سکون
– یک دوره رکود و بی تکلیفی
– مات و مبهوت ماندن
– شاید برای انجام کاری به تمر کز نیاز باشد

توضیح :
امکان دارد احساس شما در ارتباطی جریحه دار شده باشد و نیاز به مدتی زمان برای ترمیم و بازسازی داشته باشید. در این صورت چنین اقدامی بنظر ضروری می رسد اما همواره به قیمتی کلان تمام می شود. به نظر می رسد حقایقی در زندگی شما وجود دارند که مشتاق به پذیرش آنها نیستید. شاید احساسات واقعی یا اضطراب خود را انکار می کنید و چشمان خود را نسبت به اتفاقاتی که رخ می دهند، بسته اید.
دو شمشیر به شما پیشنهاد می کند تا با ترس ها و تردیدهای خود روبرو شوید. نیاز است که درمورد یک ناسازگاری مذاکره کنید. با اشخاصی که در زندگی شما نقش دارند به گفتگو بپردازید.

 

آیا این فرد مشابه افراد قبلی است؟
ماجراجویی – شتاب
– جوان شجاع و ماجراجو ، کمی لجباز ولی خوش نیت
– احساس یا اتفاق ناگهانی که سریع هم از بین می رود
– خروج از غم و اندوه

توضیح :
دلاور شمشیر به شما هشدار می دهد احتیاط کنید، حقوق خود را به آسانی به دیگران تسلیم نکنید. در صورتیکه در قبال این تهدید با شهامت و ایمان مقابله کنید می توانید نیروی مهاجم را محو کنید.
اکنون زمان شکست و تردید نیست. برای تفکر به تصمیمات و انتخاب های جانبی فرصت چندانی ندارید. این کارت به شما توصیه می کند که در یک بحران، اقدامات بموقع حائز اهمیت است.
با وجود آنکه دلاور شمشیر نماد اقدام و عمل است ولی در عین حال برای شروع تعهدات عاطفی و یا روابط احساسی طولانی مدت پاسخ منفی می دهد. زیرا عاملی است که بطور غیرمترقبه به زندگی شما وارد شده و طی مدت کوتاهی نیز خارج می گردد.

 

آیا در این رابطه احساس امنیت خواهد بود؟
شروع عشق بزرگ – تولد
– ازدواج
– تولد فرزند

توضیح :
از هدیه ای که عالم هستی به شما ارزانی می دارد، شکرگزار باشید. آنگاه که خوشی ها را با یکدیگر سهم می کنید چندین برابر افزایش می یابند! افق های جدیدی در زندگی شما رخ می نمایند. یک جام وعده می دهد که به زودی حضور و صمیمیت بیشتری را در روابط شخصی خود احساس خواهید نمود.

عبارت شفابخش :
عشق بیکران مرا و اطراف مرا از رایحه ی خود سیراب می کند.

آیا در این رابطه تعهد خواهد بود؟
رفاه مالی و معنوی
– افکار و علائقی که بدرستی هدایت شده اند
– در یافت یک حکم یا مدرک
– بانویی که به تنهای به پول و ثروت زیادی دست میابد

توضیح :
موفقیت دلپذیری که برای شما در جریان است مراحل مختلف تعهد، زحمت، انضباط، یادگیری و برآورد را طی نموده است و شما به مرحله متعالی تری قدم می گذارید. هم اکنون زمانی است که می توانید آرزوهای متعالی برای روح خود پدید آورید.

عبارت شفابخش :
هرچقدر بیشتر می بخشم بیشتر دریافت می کنم.

آیا امکان ازدواج وجود خواهد داشت؟
وضعیت مشکوک
– خطرات پیش بینی نشده
– دوست را از دشمن تشخیص دهید
– دشمنان پنهان
– ضربه خوردن از طرف کسی که اصلا انتظارش را ندارید

توضیح :
شما صدای ناشناخته را شنیده اید و در آستانه ی تجربه جدیدی قرار دارید. احتیاط کنید! طی راه وسوسه ها و ادراکات واهی در کمین هستند تا شما را گمراه کنند. همه چیز اسرارآمیز و مشکوک به نظر می رسد. چیزها کاملا آنطور که به نظر می رسند یا می بینید، نیستند. احتیاط کنید! در این مرحله آگاهی عظیمی مورد نیاز است تا بتوانید خطاها را تبدیل به موقعیت های مناسب کنید. یافتن یک راهنمای مورد اعتماد در این برهه از زندگی بسیار حائز اهمیت است.

عبارت شفابخش :
تاریکترین بخش شب می گذرد و سپیده ی سحر فرا می رسد.

آیا این رابطه پایدار و مثمر ثمر خواهد بود؟
نگرانی
– نا امیدی و افکار بیهوده
– شخص که با داشتن امکانات زیاد باز هم منتظر اتفاق جدید است
– اگر بدهی دارید از ولخرجی بپرهیزید و آن را بپردازید

توضیح :
هم اکنون فرصتی است که با صبر و بردباری قدری کنار بایستید و دست از فعالیت بردارید و هرگونه نگرانی، کشمکش فکری یا احساسی را برطرف نمایید.به خود اعتماد کنید. رفتار و حالات شما می بایست مثبت و سرشار از امید و انتظار باشد. تشویق کسانی که شما را باور دارند بپذیرید. به زودی رشد و ثمرات تلاش های خود را مشاهده خواهید کرد. این کارت شما را تشویق می کند که پول، وقت، انرژی و امکانات خود را در جهت نظرگاه خود به جریان بیاندازید و خود را تماما نسبت به کارتان متعهد سازید.

عبارت شفابخش :
همه چیز در راه بهترین خیر و مصلحت من و زندگی ام پیش می رود.

چه کارهایی می توان برای داشتن یک عشق واقعی و پایدار انجام داد؟
حمایت خانواده
– موضوعات و مذاکرات خانوادگی
– خرید یا فروش املاک در شرایط مناسب

توضیح :
این یک وضعیت عالی برای بهره برداری از نیروهای درخشنده ی ارتباطی و انتقالی است. ده سکه مظهر اتمام حجت و هدف نهایی در موفقیت دنیوی و مادی است در حالیکه مسئولیت های عمده ای با آن همراه است. هم اکنون زمانی است که می بایست روی ساختار ثبات، رفاه و مصونیت خانواده متمرکز شوید. منابعی را که نیاز دارید از خانواده یا گروه خود تهیه کنید.
اگر در این رابطه نقش رهبر را بعهده دارید از شما انتظار می رود افراد جوان را تشویق کنید و تسهیلات و رفاه لازم را برای پیشرفت و پرورش آنان فراهم سازید. نسبت به نیازهای افراد سالخورده توجه بیشتری نشان دهید.

عبارت شفابخش :
من از جهت درونی و بیرونی ثروتمند و سعادتمند هستم، و از همه چیز با حق شناسی و بخشندگی لذت می برم.

 

 

اردیبهشت

آیا در این رابطه عشق وجود خواهد داشت؟
تلاش و پیروزی – سفر
– پیروزی – آماده شدن برای تغییرات بزرگ
– بدست آوردن اعتماد به نفس
– غلبه بر بیماری و مشکلات مالی یا دشمنی
– سفر دور

توضیح :
شما هم اکنون در موقعیتی هستید که در فعالیت های بسیار و گوناگون اشتغال می یابید. این تنوع در کارها شما را غنی می سازد. اگر محکم و استوار پیش بروید حتما موفق خواهید شد. تغییراتی در راه است که برای شما ایجاد هیجان و بیقراری می کند. این رویداد مرحله ی مثبتی را در زندگی شما به ارمغان می آورد. اطرافیان دلسوز و محیط امن که آسایش خاطر شما را فراهم سازند در حمایت و تقویت شما موثر خواهند بود. ولی در هر حال ثبات و استواری شما تعیین کننده ی راه شما است.

عبارت شفابخش :
من در حال نظم دادن به زندگی خودم هستم و برای شروع جدید، خود را مهیا می سازم.

آیا این فرد مشابه افراد قبلی است؟
پیشنهاد جدید – یک جهش
– یک پیشنهاد تازه ، انگیزه ، نیروی زندگی.
– می خواهید هدف بزرگی را به انجام برسانید.
– مراقب باشید تا انتخاب صحیحی نمایید.

توضیح :
شما برای یک شروع تازه، حتی یک جهش بزرگ آماده می شوید. قدرت زمان کنونی را تجربه کنید. زندگی یا یک ماجرای متهورانه است و یا هیچ! به صدایی که از اعماق قلب تان برمی خیزد اعتماد کنید. حتی اگر ترس شما را به عقب بر می گرداند، جرات کرده و خود را برای رشد شخصی و یا تغییر جهتی شگفت انگیز آماده کنید.

عبارت شفابخش :
من هم اکنون از قلبم پیروی می کنم و به آن سو که مرا می خواند حرکت می کنم.

آیا در این رابطه احساس امنیت خواهد بود؟
مرد جوان – یک دعوت یا پیشنهاد
– مردی جوان با وقار و شاید کمی تنبل
– یک پیشنهاد خوب
– پیشنهاد ازدواج
– مردی با تمایلات نفسانی
– گاهی به معنی پیشنهاد از طرف جوانی حیله گر و نادرست که پیشنهاداتش باید دقیقا بررسی شود

توضیح :
این کارت نماینده یک مرد جوان شاعرمنش با احساسات گرم و پرشور است. اگر این کارت توسط یک مرد جوان انتخاب شود مشخصات و روحیات او را یادآور می گردد، در غیر اینصورت می تواند نماینده پیشنهادی از جانب شخصی با مشخصات فوق باشد.

عبارت شفابخش :
من هم اکنون ارتباطی را که به آن نیاز دارم، می یابم.

آیا در این رابطه تعهد خواهد بود؟
شروع خوش یمن
– اراده ، مهارتهای سازمان یافته ، شروع کار جدید
– استعداد هایی که باید به کار گرفته شوند
– از نیروهای مافوق مدد بگیرید برای کاری که دیگران توانایی انجام آن را ندارند ولی شما به راحتی از عهده آن بر می آیید

توضیح :
نیاز است که محدودیت ها و فضای خود را گسترش دهید. شما توانایی های درخشانی در اختیار دارید که می توانید از ثمرات آن دیگران را نیز برخوردار سازید. زمانی که به این کارت برخورد می کنید، خود را بصورت فرستاده ای بنگرید که ماموریت اجرای طرحی را بعهده دارد.

عبارت شفابخش :
تجلی نیروهای بالقوه من موجودیت مرا معنا می بخشد.

آیا امکان ازدواج وجود خواهد داشت؟
تنگناهای عاطفی
– بی خانمانی و فقر
– تنهایی رنج آور

توضیح :
پنج سکه نماینده نوعی جدایی، تنهایی و محرومیت است. فقدان نیروی حیات و قدرت می تواند ناشی از ضعف جسمانی، بیماری، تنهایی روحی و روانی و یا مشکلات مالی باشد. حال زمانی است که می بایست به کمبودها و نیازهای خود توجه کنید. اعتقادات و باورهای شما درمورد زندگی به هیچ وجه از شما حمایت نمی کنند، در این صورت آیا هنوز مایل هستید باورهای کهنه خود را تقویت کنید؟! این کارت شما را تشویق می سازد تا با ناتوانیهای خود روبرو گشته و بر آنها تفوق جویید.

عبارت شفابخش :
من در حال نظم دادن به زندگی خود هستم.

آیا این رابطه پایدار و مثمر ثمر خواهد بود؟
به ثمر رساندن یک فکر
– جشن و سرور
– تکمیل کار یک ساختمان یا خانه سازی
– رفتن به تعطیلات خوش
– شروع همکاری موفق
– نامزدی

توضیح :
حرکتی مثبت و خوش یمن راه خود را به زندگی شما باز می کند و به محیط خانه و خانوادگی گرمی و نیرو می بخشد. قبل از آنکه تازه ها بتوانند ظهور نمایند، کهنه ها می بایست رخت بربندند. هم اکنون زمانی است که می توانید شادی های خود را جشن بگیرید و از ثمرات رنج و زحمت خود برخوردار شوید. این شور و شوق به افراد خانواده نیز انتقال می یابد.
بزودی ورود میهمانان و یا مسافران مورد استقبال قرار می گیرد. تغییرات خواه در زمینه شغلی و خواه در ارتباط با محل سکونت و یا پیشنهاد ازدواج، شادی و هیجان به ارمغان می آورد.وقت پر برکت کنونی را مغتنم شمارید.

عبارت شفابخش :
حل و فصل موضوعات کهنه مرا برای پذیرش تازه ها مهیا می سازد.

چه کارهایی می توان برای داشتن یک عشق واقعی و پایدار انجام داد؟
زنی مهربان – وفاداری
– یک بانوی بلوند روشن با چشمان میشی
– همسر و مادری فداکار
– زنی با اراده که قادر است تصوراتش را به مرحله اجرا درآورد
برای آقایان به معنی :
– رضایت و خوشبختی
– موفقیت در اجرای نقشه ها

توضیح :
سکوت و وقار شما موجب آرامش اطرافیان است. آنها بی اختیار مسایل خود را با شما در میان می گذارند و از حس روشن بینی و بینش ژرف شما تاثیر می پذیرند. بانوی جام ضمنا می تواند نماینده ی الهام و آرامش از جانب شخصی باشد که نیازهای احساسی شما را درک و تقویت می کند. در حالات افراطی بانوی جام به شما هشدار می دهد تا به تبادلات احساسی و عاطفی خود با افراد غیر از خانواده، توازن بخشید و از ساختن تصورات ایده آلی از شخصیت افراد پرهیز کنید. در غیر اینصورت احساس ناامیدی کرده و یا مورد سوءاستفاده احساسی قرار می گیرید!

عبارت شفابخش :
صراحت و مهربانی من، مرا زیبا می سازد.

My openness and kindness make me beautiful.

 

خرداد

آیا در این رابطه عشق وجود خواهد داشت؟
اقدام به یک کار بزرگ
– شما برای موفقیت به یک نوع ابتکار عمل نیاز دارید
– قدرت انجام فعالیتهای شغلی و تجاری بزرگ
– تعیین هدف

توضیح :
دو چوبدست شما را تشویق می کند که افکار خود را تبادل نظر نموده و آنها را به حرکت وادارید. می بایست با مشکلات تا مرحله پیروزی مقابله نمایید. زمان برای کارهای خلاق و مبتکرانه مناسب است.

عبارت شفابخش :
قدرتی را که نیاز دارم در کانون وجود خود می یابم.

آیا این فرد مشابه افراد قبلی است؟
مرد جوان – یک دعوت یا پیشنهاد
– مردی جوان با وقار و شاید کمی تنبل
– یک پیشنهاد خوب
– پیشنهاد ازدواج
– مردی با تمایلات نفسانی
– گاهی به معنی پیشنهاد از طرف جوانی حیله گر و نادرست که پیشنهاداتش باید دقیقا بررسی شود

توضیح :
این کارت نماینده یک مرد جوان شاعرمنش با احساسات گرم و پرشور است. اگر این کارت توسط یک مرد جوان انتخاب شود مشخصات و روحیات او را یادآور می گردد، در غیر اینصورت می تواند نماینده پیشنهادی از جانب شخصی با مشخصات فوق باشد.

عبارت شفابخش :
من هم اکنون ارتباطی را که به آن نیاز دارم، می یابم.

آیا در این رابطه احساس امنیت خواهد بود؟
جشن و شادی
– جشن و سرور به دلیل یک اتفاق خوب
– نامزدی
– تولد
– ازدواج
– بهبود بیماری

توضیح :
زمان جشن ها و شادی ها و دریافت پاداش و هدایا فرا می رسد. بزودی گشایش های شادی بخش و کامیابی های خود را با اطرافیان جشن می گیرید. از کامجویی و ثروت های احساسی و دنیوی که به شما ارزانی شده است بهره مند شوید ولی زنهار که به آنها وابسته نگردید.

عبارت شفابخش :
امروز زندگی آنچه را که برای خوشبختی نیاز دارم، به من می بخشد.

آیا در این رابطه تعهد خواهد بود؟
افکار بیهوده – سرگردانی
– آرزوها و نقشه های زیاد برای آینده
– خیال پردازی
– حساب کردن روی مسائلی که در واقعیت وجود ندارند
– فکر و خیالهای بیهوده
– نقش بر آب شدن رویاها

توضیح :
حالا وقت آنست که چشمان خود را بگشایید و نگاه نافذی به واقعیت بیاندازید. روی اعمال خود به دقت بنگرید و اندیشه کنید. این نماد، نماینده ی زمانی است که برای خود قصرهایی در آسمان می سازید! می بایست تصمیم بگیرید که کدامیک از مقاصد شما برای پیگیری و اقدام بیش از همه مقدم تر و پرمعناتر است.

عبارت شفابخش :
همانطور که تاریکی و سایه های خود را تشخیص می دهم و می پذیرم، آنها قدرت خود را از دست می دهند.

آیا امکان ازدواج وجود خواهد داشت؟
رسیدن به مراد – رضایت
– آينده درخشان
– آرزويي كه ممكن است براورده شود
– سلامتي جسمي
– وفور
– خوشحالی و شادمانی

توضیح :
رویای شما به حقیقت می پیوندد. یک خوش اقبالی قابل ملاحظه زندگی شما را نظم می بخشد. قدر آنچه را که دارید بخوبی بدانید و مسئولیت هایی را که با این موفقیت در مقابل شما قرار می گیرند، با خوشرویی پذرا باشید.

عبارت شفابخش :
خوشبختی حالت طبیعی من است.

آیا این رابطه پایدار و مثمر ثمر خواهد بود؟
مسافرت – ماجرا
– حامل یک خبر خوب
– جوانی کوشا و پر تلاش
– شروع فعالیتهای جدید

توضیح :
ماجرا و سفری تازه ذهن شما را گسترده تر می سازد. در این مرحله بر ترس های کهنه خود غلبه یافته اید و مشتاقانه انتظار افق های جدید را دارید. نوباوه چوبدست پیام آور فرصت ها و ماجراهای پرشوری برای شما است.
اشتیاق شما بیش از تجربیات شما است. در این مرحله شما با محدودیت های خود مواجه می شوید و سپس آنها را وسعت می دهید. افراد جدید، اندیشه های نو و امکانات تازه هریک به نوعی در جریان سفر شما تاثیر می گذارند.

عبارت شفابخش :
من از زندگی و زنده بودن به بهترین وجه لذت می برم.

چه کارهایی می توان برای داشتن یک عشق واقعی و پایدار انجام داد؟
شروع عشق بزرگ – تولد
– ازدواج
– تولد فرزند

توضیح :
از هدیه ای که عالم هستی به شما ارزانی می دارد، شکرگزار باشید. آنگاه که خوشی ها را با یکدیگر سهم می کنید چندین برابر افزایش می یابند! افق های جدیدی در زندگی شما رخ می نمایند. یک جام وعده می دهد که به زودی حضور و صمیمیت بیشتری را در روابط شخصی خود احساس خواهید نمود.

عبارت شفابخش :
عشق بیکران مرا و اطراف مرا از رایحه ی خود سیراب می کند.

 

فال هفتگی تاروت عشق، ورق و کائنات هفته سوم خرداد

 

تیر
آیا در این رابطه عشق وجود خواهد داشت؟
بانوی خونگرم – پیشرفت
برای خانم ها :
– بانویی خونگرم و معاشرتی ، مغرور و اصیل
– شخصی صاحب اختیار ثروتمند و موفق
برای آقایان :
– موفقیت در تعهدات و پیشرفت
– سخاوت و مهربانی

توضیح :
شما در جهت پیشرفت و رشد شخصی خود گام برمیدارید. به آنچه که انجام می دهید اعتقاد دارید و آنچه را که انجام می دهید موجب تشخیص اهداف شما می گردد. بانوی چوبدست ترسیمگر زنی است با افکار مستقل و متعالی، مثبت و حمایتگر که به آزادی عمل و انتخاب خود علاقمند است. در هر شکلی که بانوی چوبدست در زندگی شما ظاهر می گردد، از انرژی مثبت و کیفیات نیرومند او تاثیر و الهام بپذیرید.

عبارت شفابخش :
من قدرت را در عشق بیکران و همه جا حاضر می یابم.

آیا این فرد مشابه افراد قبلی است؟
تسلیم و رضا – ایثار
– تحمل مشکلات
– ترس از مسئله ای که اصلا وجود ندارد
– نگرش اشتباه
– برداشت نادرست از یک حرف یا اتفاق

توضیح :
پاسخ شما منفی است. اگر در این فکر هستید تا در زمینه ای، تصمیم مهمی بگیرید این کارت به شما هشدار نفی می دهد. حداقل بدانید که زمان جاری زمان مناسبی برای اجرای تصمیم شما نمی باشد.

عبارت شفابخش :
آنچه را باید بدانم هم اکنون به روشنی در می یابم. از اراده ی متعالی پیروی می کنم و آن را می پذیرم.

آیا در این رابطه احساس امنیت خواهد بود؟
شروع خوش یمن
– اراده ، مهارتهای سازمان یافته ، شروع کار جدید
– استعداد هایی که باید به کار گرفته شوند
– از نیروهای مافوق مدد بگیرید برای کاری که دیگران توانایی انجام آن را ندارند ولی شما به راحتی از عهده آن بر می آیید

توضیح :
نیاز است که محدودیت ها و فضای خود را گسترش دهید. شما توانایی های درخشانی در اختیار دارید که می توانید از ثمرات آن دیگران را نیز برخوردار سازید. زمانی که به این کارت برخورد می کنید، خود را بصورت فرستاده ای بنگرید که ماموریت اجرای طرحی را بعهده دارد.

عبارت شفابخش :
تجلی نیروهای بالقوه من موجودیت مرا معنا می بخشد.

آیا در این رابطه تعهد خواهد بود؟
شکست – ناکامی
– تحقیر – بی انصافی و ظلم
– تهمت یا افترا

توضیح :
از مشاجرات غیرضروری اجتناب ورزید، در غیر اینصورت ضرر و زیان متوجه شما خواهد شد.
پنج شمشیر نمایانگر نفاق و تفرقه تحت شرایطی دشوار است. بحث و اختلاف در رابطه با اینکه کارها چگونه می بایست صورت پذیرد و درگیری مابین دو یا چند نفر موجب افزایش بحران می گردد. در این مرحله ارتباط واقعی مابین افراد وجود ندارد. هیچ یک از طرفین حاضر به شنیدن سخنان دیگری نیست.
در زمینه کاری احتمال ترک کار و یا تغییر شغل وجود دارد. با وجود پیروزی در این مبارزه ضررهای فراوانی ایجاد می گردد که موقعیتی را جهت یادگیری و رشد معنوی فراهم می سازد.

عبارت شفابخش :
من نیروی لازم را برای پیروزی راستین در اختیار دارم.

آیا امکان ازدواج وجود خواهد داشت؟
رسیدن به مراد – رضایت
– آينده درخشان
– آرزويي كه ممكن است براورده شود
– سلامتي جسمي
– وفور
– خوشحالی و شادمانی

توضیح :
رویای شما به حقیقت می پیوندد. یک خوش اقبالی قابل ملاحظه زندگی شما را نظم می بخشد. قدر آنچه را که دارید بخوبی بدانید و مسئولیت هایی را که با این موفقیت در مقابل شما قرار می گیرند، با خوشرویی پذرا باشید.

عبارت شفابخش :
خوشبختی حالت طبیعی من است.

آیا این رابطه پایدار و مثمر ثمر خواهد بود؟
فائق شدن بر موانع
– یک تغییر سازنده در زمینه شغلی یا تحصیلی که مستلزم رقابت و مبارزه است. (موفقیت در کنکور)
– با تحمل مشکلات، بر دشمن یا رقیب فائق می شوید

توضیح :
نیروهایی برخلاف اندیشه و نقشه های شما عمل می کنند. مبارزه ای که جریان دارد امری اجتناب ناپذیر است و مشکلاتی با خود بهمراه خواهد داشت. اکنون زمان واگذاری نیست. از ارزش ها و باورهای خود در تمام مراحل دفاع کنید. به ویژه اگر زمان و انرژی زیادی در آن وقف نموده اید.

عبارت شفابخش :
من واقعیت خود را بی پرده و صادقانه ابراز می کنم.

چه کارهایی می توان برای داشتن یک عشق واقعی و پایدار انجام داد؟
مرد قابل اعتماد – توانگری
– شخصیت غنی و توانگر با استعدادهای مالی و اقتصادی
– یک تاجر بالیاقت و باهوش
– قابلیت اعتماد و اعتبار
– موفقیت های مالی و اقتصادی
– آشنایی و مهارت در امور مالی ، تجاری و ریاضیات

توضیح :
فرصت های درخشانی در امور تجاری، اقتصادی و پول سازی برایتان رخ خواهد داد که موجب پیشرفت زندگی شما می گردد. موقعیت ها را به خوبی تشخیص می دهید و در هر کاری که فکر خود را مشغول سازید موفقیت از آن شما خواهد بود. جذاب و تاثیرگذار هستید. حاکم سکه به شما توصیه می کند که نقش رهبری و مسئولیت را در کارهایتان بعهده بگیرید تا میدان نفوذ خود را گسترش داده و تجربیات جدیدی عایدتان گردد.
حاکم سکه ضمنا می تواند تاثیر شخصیتی در زندگی شما با خصوصیات و نگرش های یاد شده باشد. او در زندگی شریکی وفادار و ثابت قدم و در وضعیت های بحرانی قابل اعتماد، یاد و مددکار است.

عبارت شفابخش :
از فعالیت هایی که مرا سازنده و با نشاط می کند، استقبال می کنم.

 

مرداد

آیا در این رابطه عشق وجود خواهد داشت؟
بردباری – اعتماد به نفس
– غلبه بر خواسته های غیر معقول
– موفق می شوید عشق یا وفاداریتان را به شخصی ثابت کنید
– شجاعت و قدرت بزرگ در کنترل مسائل خیلی سخت

توضیح :
شما در جریان کشف قدرت واقعی خود هستید. آماده باشید تا آنچه را که در خود می یابید بپذیرید.
انرژی این رمز، شما را به زمینه هایی رهبری می کند که در آنها بتوانید از قدرت های نهفته و پایداری خود بطور موثری استفاده کنید.
در وضعیت بحرانی به شما می گوید که زمان تفوق یافتن بر مشکلات فرا رسیده است. نیرو و شهامت خود را متمرکز کنید و با ترس ها و موانع به گونه ای انسانی مقابله کنید. در زمینه ارتباطهای انسانی نیاز است که محکم و قابل اعتماد باشید.

عبارت شفابخش :
آنچه که برایم رخ می دهد موجب رشد و گسترش من می گردد.

آیا این فرد مشابه افراد قبلی است؟
پدرانه – علاقه به امور معنوی
– شخصیتی پدرانه و حمایتگر آماده قبول مسئولیت
– شخصی که در امور اجتماعی ، خدمات انسانی یا روانشناسی فعالیت دارد
– مهارت در قانون و تجارت

توضیح :
حاکم جام در این رابطه به شما پیشنهاد می کند که نقش یک رهبر خیرخواه و دلسوز را به عهده بگیرید تا بتوانید وضعیت موجود را اداره نمایید. با نیروی مقتدر ولی آرام پیش بروید. در بحران ها سر خود را بالا نگاهدارید و مسئولانه قدم بردارید. تجربیات به شما آموخته اند که چیزها همیشه آنگونه که به نظر می رسند، نیستند. کنترل وضعیتهای عاطفی و موضوعات خانوادگی را در دست بگیرید.

عبارت شفابخش :
من به آرزوها و انگیزه های خود اعتماد دارم، پذیرش آنها مرا سرزنده تر و غنی تر می سازد.

آیا در این رابطه احساس امنیت خواهد بود؟
محدودیت – ترس – تنگنا
– محدودیت های ناشی از ترس
– اسارت ناشی از بی تصمیمی
– بیماری موقت
– افسوس خوردن برای یک اشتباه

توضیح :
ترس ها، تردیدها و ابهامات شما را میخکوب کرده است. عاملی را که در فکر خود قدرتمند می دانید، راه های انتخابی شما را مسدود ساخته است. هشت شمشیر نمایانگر محرومیت است و محدودیت هایی را که شما بطور خواسته یا ناخواسته به خود تحمیل می کنید، تجسم می سازد. راه نجات را که انتظار شما را می کشد، در وجود خود احساس کنید و از این سردرگمی خود را برهانید. از شهامت درونی خود استفاده کرده و قدرتی را که به دیگران واگذار کرده اید باز پس بگیرید.

عبارت شفابخش :
عشق بیکران مرا از هرگونه تاریکی و تنگنا می رهاند.

آیا در این رابطه تعهد خواهد بود؟
تلاش و پیروزی – سفر
– پیروزی – آماده شدن برای تغییرات بزرگ
– بدست آوردن اعتماد به نفس
– غلبه بر بیماری و مشکلات مالی یا دشمنی
– سفر دور

توضیح :
شما هم اکنون در موقعیتی هستید که در فعالیت های بسیار و گوناگون اشتغال می یابید. این تنوع در کارها شما را غنی می سازد. اگر محکم و استوار پیش بروید حتما موفق خواهید شد. تغییراتی در راه است که برای شما ایجاد هیجان و بیقراری می کند. این رویداد مرحله ی مثبتی را در زندگی شما به ارمغان می آورد. اطرافیان دلسوز و محیط امن که آسایش خاطر شما را فراهم سازند در حمایت و تقویت شما موثر خواهند بود. ولی در هر حال ثبات و استواری شما تعیین کننده ی راه شما است.

عبارت شفابخش :
من در حال نظم دادن به زندگی خودم هستم و برای شروع جدید، خود را مهیا می سازم.

آیا امکان ازدواج وجود خواهد داشت؟
زیان – پشیمانی
– نا امیدی
– غصه برای یک عشق نافرجام
– ضرر و زیان در تجارت
– از دست دادن کسی که به شما علاقه مند بوده و قدرش را نمی دانستید

توضیح :
شما به هشدارهای درون خود بی توجهی کردید اما حالا می بایست با حقایق روبرو گردید. از حوادثی که برایتان رخ داده احساس ناامیدی می کنید. وابستگی احساسی و اتکاء شما نسبت به وعده های دیگران بیش از اندازه بوده است. پنج جام نمایانگر ناامیدی ناشی از چنین شکستی است.
حقیقت این است که آدمی هرچقدر بیشتر برای نگهداشتن آنچه که رفتنی است تقلا کند بیشتر رنج خواهد برد. ارزش خود و تجربیات خود را نادیده نگیرید. به هر حال زمانی که از این خیال آسوده شوید و زخم هایتان شفا یابند قادر خواهید بود آنچه را که برای شما باقی مانده است به درستی مشاهده کنید.

عبارت شفابخش :
با درک این حقیقت که چگونه خود را فریب می دهم، یا صدای درونم را انکار می کنم، به اصل خود پی می برم.

آیا این رابطه پایدار و مثمر ثمر خواهد بود؟
توانایی – سرمایه
– طلا ، کادو ، پول بزرگ
– آغاز موفقیت آمیز برای پیشنهادات مالی و تجاری
– شروع ثروت و امنیت مالی

توضیح :
نسبت به اقدام هر عملی که در اندیشه ی آن هستید این کارت به شما پاسخ مثبت می دهد. منتظر چه هستید؟! قدم بردارید و پیش بروید. اگر یک موقعیت تجاری یا سرمایه گذاری ایجاد شده است از آن به بهترین وجه استقبال کنید. این کارت به شما توصیه می کند تا مهارت های جدید خود را گسترش دهید و مسئولیت های مالی و شغلی جدید را به عهده بگیرید. بکار انداختن سرمایه هایتان در این زمان به شما آزادی و قدرت می بخشد.

عبارت شفابخش :
ثروت جوهر طبیعی من است و موجب می گردد تا قوه ی خلاق خود را در این جهان متجلی نمایم.

چه کارهایی می توان برای داشتن یک عشق واقعی و پایدار انجام داد؟
ازدواج – تصمیم مهم
– ازدواج – عشق و زیبایی
– تصمصم گیری مهم
– گاهی معنی انتخاب میان دو عشق
– در گیری با حس درونی در مورد اینکه کسی را واقعا دوست دارید یا نه؟

توضیح :
هم اکنون زمانی است که حضور جذبه های عشق را در وجود خود احساس می کنید. نماد عشاق، نویدبخش رویای عشق و لطافت است و به ظهور و پرورش یک ارتباط پرمعنی و عاشقانه اشاره می کند.
در صورتیکه شریک زندگی خود را انتخاب کرده اید، این کارت به شما توصیه می کند که به روابط مشترک خود حیاتی تازه بخشید و در جهت پرورش و دوام آن اقدام کنید. انعطاف پذیر و خلاق باشید.

عبارت شفابخش :
من هم اکنون برای تجلی یک عشق شورانگیز آماده هستم.

 

 

شهریور

آیا در این رابطه عشق وجود خواهد داشت؟
ازدواج – تصمیم مهم
– ازدواج – عشق و زیبایی
– تصمصم گیری مهم
– گاهی معنی انتخاب میان دو عشق
– در گیری با حس درونی در مورد اینکه کسی را واقعا دوست دارید یا نه؟

توضیح :
هم اکنون زمانی است که حضور جذبه های عشق را در وجود خود احساس می کنید. نماد عشاق، نویدبخش رویای عشق و لطافت است و به ظهور و پرورش یک ارتباط پرمعنی و عاشقانه اشاره می کند.
در صورتیکه شریک زندگی خود را انتخاب کرده اید، این کارت به شما توصیه می کند که به روابط مشترک خود حیاتی تازه بخشید و در جهت پرورش و دوام آن اقدام کنید. انعطاف پذیر و خلاق باشید.

عبارت شفابخش :
من هم اکنون برای تجلی یک عشق شورانگیز آماده هستم.

آیا این فرد مشابه افراد قبلی است؟
رهایی از غم – آرامش
– استراحت پس از یک دوره کشمکش
– از نگرانی بیرون آمدن
– رهایی از رنج

توضیح :
لازم است تا از یک زخم یا رنج کهنه شفا یابید. گذشت زمان تمام زخمها را شفا می بخشد. داشتن مکان و موقعیتی مناسب برای تجدید قوای جسمانی، روحی و احساسی شما کمک بزرگی است.
از ارتباط داشتن و معاشرت با افراد دشوار یا مسائل پیچیده دوری کنید. هم اکنون زمان شرکت در فعالیت ها، روابط و اقدامات مهم نیست. عقب نشینی از مشکلات در این مرحله فرار از مسئولیت نیست بلکه نیازی برای جمع آوری نیرو و تمرکز است. نیاز است قدری آرام بگیرید.

عبارت شفابخش :
من در وجود خود احساس صلح و آرامش می کنم.

آیا در این رابطه احساس امنیت خواهد بود؟
بهم خوردن نقشه ها
– اتفاق غیره منتظره
– سقوط از مقام
– فهمیدن یک جریان به طور ناگهانی
– ضربه ناگهانی

توضیح :
شما در شرف یک جریان تبدیلی نیرومند و قریب الوقوع هستید. آنچه را که قصد دارید به آن بیاویزید، بوسیله این قدرت دگرگون کننده، ویران خواهد شد. ویرانی وضعیت های فرسوده ای که مانع رشد واقعی شما می گردد یک جریان شفادهنده را در سراسر ارگانیسم بدن شما آغاز می کند. اینکه دیگران را مورد سرزنش قرار دهید کاری از پیش نمی برید. با پذیرش مسئولیتی جدید، خواهید توانست دوباره اقتدار خود را در دست بگیرید.

عبارت شفابخش :
آنچه در زندگی من اتفاق می افتد، ایمان، امید و عشق را در من گسترش می دهد.

آیا در این رابطه تعهد خواهد بود؟
رهایی از غم – هوشیاری
– رهایی و نجات
– تغییرات بزرگ غیر منتظره در زندگی که فقط مربوط به شخص شما نیست و اطرافیانتان را نیز در بر می گیرد
– تغییر مسیر فکری در جهت مثبت و اصلاحی

توضیح :
بدون دگرگونی، پیشرفت امکان پذیر نیست. پیشامدی که رخ داده است نباید مورد بی اعتنایی و بی توجهی قرار گیرد. دگرگونی می تواند بسیار دردناک باشد ولی هر انسانی ناگزیر زیر بار درد و رنج می رود تا جریان رهایی از آن را تجربه کند. گذشته هرچه که بود با تمام خطاهایش پشت سر شما قرار گرفته اند، و حالا شما آماده هستید با آزموده هایی که کسب کرده اید همه چیز را دوباره از نو شروع کنید.

عبارت شفابخش :
خداوند ناشناخته و اسرارآمیز است. هرچه بیشتر بدانم که نمی دانم، به الوهیت نزدیکتر می گردم.

آیا امکان ازدواج وجود خواهد داشت؟
رهایی از کهنه ها
– تحول و خرابی که به دنبالش نوسازی دارد
– برای شرایط کنونی به فکر تحول باشید
– نگران اتفاقی که باعث مشکل شده نباشید این موضوع بعد مدتی حل می شود (باید صبر کنید زمان در این موضوع دخیل است)
– باید نظریاتتان را بیان کنید حتی اگر باب میل اطرافیانتان نباشد.
– شروع مراحل خوب زندگی بعد گذراندن یک دوره سختی.

توضیح :
برای هرگونه تغییری آماده باشید و ایمان داشته باشید که زندگی نهایتا چیزی بهتر از آنچه را که رها می کنید به شما ارزانی می دارد.
انتقال مظهر زندگی دوباره است. انتقال بهاری است پس از زمستانی سرد و طولانی. برای پرورش یافتن، حرکت کردن و زندگی کردن، مرگ کهنه ها را بپذیرید.

عبارت شفابخش :
من هم اکنون به هر گونه رهایی آری می گویم.

آیا این رابطه پایدار و مثمر ثمر خواهد بود؟
محرومیت – زنی مصمم
– بانویی تیز و زیرک
– زنی بیوه یا تنها که از دوری عزیزانش دلتنگ و غمزده است
– متانت ، مهربانی توام با قاطعیت و قدری سخت گیری

توضیح :
مشکلات گذشته شما را نسبت به مسایل عاطفی و تعهدات، محافظه کار نموده است. با اینکه مصاحبت های عمیق و صمیمانه به شما زندگی می بخشد، قدری از زندگی کناره گرفته اید تا نسبت به خود و جهت آینده خود بیشتر تامل کنید. از اینکه تنها بمانید هراسی ندارید، زیرا الزاما احساس تنها بودن نمی کنید.
بانوی شمشیر به شما توصیه می کند که رفتار محتاطانه ای نسبت به روابط خود اتخاذ نمایید.

عبارت شفابخش :
بهترین وظیفه من در زندگی این است که با خودم صادق بمانم.

چه کارهایی می توان برای داشتن یک عشق واقعی و پایدار انجام داد؟
دلسردی – نارضایتی
– دلسردی و بی میلی
– خستگی از محیط و اطراف
– نارضایتی از اطرافیان
– نادیده گرفتن نقاط مثبت زندگی
– داشتن توقع بیش از حد از دیگران

توضیح :
زمانی می رسد که لذات و کام جویی های دنیوی دیگر قادر نخواهند بود علاقه و خشنودی ما را جلب کنند. در این وضعیت آسمان آبی روشن و صاف، رو به تیرگی می رود و آب شفافیت آرام خود را از دست می دهد. کارت چهار جام به شما می گوید که برای رفع این تیرگی می بایست ارتباط خود را با اصول معنویت محکم سازید تا بتوانید توجه و رضایت راستین را از سرچشمه اصلی وجودتان کسب نمایید. فرصتی را برای تعمق و اندیشه در نظر گیرید.

عبارت شفابخش :
من از توانایی های گرانقدری که در اختیار دارم از خداوند سپاسگزارم و از نیروی خود بهترین بهره ها را دریافت می کنم.

 

 

مهر

 

 

فال هفتگی تاروت عشق، ورق و کائنات هفته سوم خرداد

 

آیا در این رابطه عشق وجود خواهد داشت؟
پنهان کاری
– از یک وضعیت مشکوک بر حذر باشید
– نادرستی و پنهانکاری در کار یا اطراف
– جاسوسی کردن وضع دیگران
– زنگی کردن در کاری که هیچ نتیجه ای برای شما نخواهد داشت

توضیح :
در حالت اول این کارت به مفهوم آن است که شما از چیزی فرار می کنید. شاید از یک تعهد، مسئولیت، کار زیاد، دردسر و… در مواقعی می بایست با آنچه که لازم است روبرو شد. آیا چه کسی نقش یک گرگ را بازی می کند؟ شما یا دیگری؟
به هر حال انتخاب این کارت بروز مشکلاتی را پیش بینی می کند که می بایست با اقداماتی پیشدستی نمود. در صورتی که با وضعیت بحرانی یا دشمنان و اشخاص مشکل ساز سروکار دارید و در عین حال خواهان پیروزی و دفاع از حقوق خود هستید، می بایست با مهارت و زیرکی راه حلی بیابید که خارج از انتظار و ترتیب همیشگی باشد. تا وقتی فرصت باقی است آنچه که می توانید انجام دهید و از میدان کنار نکشید.

عبارت شفابخش :
با رها شدن از هرگونه ترس و تردید، احساس سبکبالی و آزادی می کنم.

آیا این فرد مشابه افراد قبلی است؟
پدرانه – علاقه به امور معنوی
– شخصیتی پدرانه و حمایتگر آماده قبول مسئولیت
– شخصی که در امور اجتماعی ، خدمات انسانی یا روانشناسی فعالیت دارد
– مهارت در قانون و تجارت

توضیح :
حاکم جام در این رابطه به شما پیشنهاد می کند که نقش یک رهبر خیرخواه و دلسوز را به عهده بگیرید تا بتوانید وضعیت موجود را اداره نمایید. با نیروی مقتدر ولی آرام پیش بروید. در بحران ها سر خود را بالا نگاهدارید و مسئولانه قدم بردارید. تجربیات به شما آموخته اند که چیزها همیشه آنگونه که به نظر می رسند، نیستند. کنترل وضعیتهای عاطفی و موضوعات خانوادگی را در دست بگیرید.

عبارت شفابخش :
من به آرزوها و انگیزه های خود اعتماد دارم، پذیرش آنها مرا سرزنده تر و غنی تر می سازد.

آیا در این رابطه احساس امنیت خواهد بود؟
مرد قابل اعتماد – توانگری
– شخصیت غنی و توانگر با استعدادهای مالی و اقتصادی
– یک تاجر بالیاقت و باهوش
– قابلیت اعتماد و اعتبار
– موفقیت های مالی و اقتصادی
– آشنایی و مهارت در امور مالی ، تجاری و ریاضیات

توضیح :
فرصت های درخشانی در امور تجاری، اقتصادی و پول سازی برایتان رخ خواهد داد که موجب پیشرفت زندگی شما می گردد. موقعیت ها را به خوبی تشخیص می دهید و در هر کاری که فکر خود را مشغول سازید موفقیت از آن شما خواهد بود. جذاب و تاثیرگذار هستید. حاکم سکه به شما توصیه می کند که نقش رهبری و مسئولیت را در کارهایتان بعهده بگیرید تا میدان نفوذ خود را گسترش داده و تجربیات جدیدی عایدتان گردد.
حاکم سکه ضمنا می تواند تاثیر شخصیتی در زندگی شما با خصوصیات و نگرش های یاد شده باشد. او در زندگی شریکی وفادار و ثابت قدم و در وضعیت های بحرانی قابل اعتماد، یاد و مددکار است.

عبارت شفابخش :
از فعالیت هایی که مرا سازنده و با نشاط می کند، استقبال می کنم.

آیا در این رابطه تعهد خواهد بود؟
خشونت – قدرت
– حس جاه طلبی و شهرت
– موفقیت مادی
– احساسات عاری از لطافت
– بی احترامی به احساسات دیگران

توضیح :
نداشتن امید به آینده آدمی را در تاریکی و ظلمت قرار می دهد. امکان دارد از یک حقیقت و مفاهیم آن در تاریکی باشد. امکان دارد مورد آزار و اذیت شخصی یا عاملی قرار گرفته باشید، که شما را در شرایط ترس، تردید و یا سردرگمی قرار داده باشد.
در زمینه جاه طلبی و قدرت های دنیوی دیو نمایانگر موفقیت است. حضور این کارت به شما یادآور می گردد که به اصول اخلاقی خود مقید بمانید حتی اگر به قیمت محرومیت شما تمام شود. دیو می تواند به پیروان خود سخاوتمندانه پول اعطا کند!

عبارت شفابخش :
من ارباب زندگی خود هستم.

آیا امکان ازدواج وجود خواهد داشت؟
پایان یک ارتباط
– بهم خوردن نقشه ها و طرح ها
– از هم گسیختگی در زندگی خانوادگی

توضیح :
این پیام می تواند به دلیل از دست دادن نوعی از متعلقات و یا تهدیدی به شرایط بیرونی شما باشد نظیر: پایان یک رابطه ی عاطفی یا مرحله ای از زندگی یا سقوط یک تجارت.
البته دل بریدن از وابستگی های مادی و عاطفی در فرضیه و به گفتن آسان است، اما در عمل آدمی را با مشکلاتی مواجه می سازد. با وجود این، درسی که این نماد آموزش می دهد این است که تسلیم باشید و اجازه دهید تا تغییرات لازم صورت پذیرد. بنابراین تسلیم و پذیرش در این مرحله کلید کار است.

عبارت شفابخش :
من خوبی ها و زیبایی ها را به زندگی خود دعوت می کنم و با تمام وجودم به آنها خوشامد می گویم.

آیا این رابطه پایدار و مثمر ثمر خواهد بود؟
سند – حکم
– ارتقاء شغل و جایگاه اجتماعی
– تشکیل خانواده
– شروع تجارت موفق

توضیح :
آنچه را که نیاز دارید در دسترس شماست! فرصت های طلایی را از دست ندهید. خود را با طرح ها، اقدامات و تجربیات جدیدی که به شما روی آورده اند مشغول سازید. تصمیم بگیرید و سپس تعهدات لازم را عهده دار شوید. وقت را مغتنم شمارید. منتظر نباشید تا اتفاقی بیافتد و یا دیگران از شما پیشی بگیرند.

عبارت شفابخش :
من انرژی و قدرت خود را به آسانی منتقل می کنم.

چه کارهایی می توان برای داشتن یک عشق واقعی و پایدار انجام داد؟
محدودیت – ترس – تنگنا
– محدودیت های ناشی از ترس
– اسارت ناشی از بی تصمیمی
– بیماری موقت
– افسوس خوردن برای یک اشتباه

توضیح :
ترس ها، تردیدها و ابهامات شما را میخکوب کرده است. عاملی را که در فکر خود قدرتمند می دانید، راه های انتخابی شما را مسدود ساخته است. هشت شمشیر نمایانگر محرومیت است و محدودیت هایی را که شما بطور خواسته یا ناخواسته به خود تحمیل می کنید، تجسم می سازد. راه نجات را که انتظار شما را می کشد، در وجود خود احساس کنید و از این سردرگمی خود را برهانید. از شهامت درونی خود استفاده کرده و قدرتی را که به دیگران واگذار کرده اید باز پس بگیرید.

عبارت شفابخش :
عشق بیکران مرا از هرگونه تاریکی و تنگنا می رهاند.

 

 

آبان

آیا در این رابطه عشق وجود خواهد داشت؟
مسافر – مرد جوان
– مردی فعال و بی پروا مغرور و پر حرارت
– تغییر مکان
– جابجایی

توضیح :
با شهامت پیش بروید و کهنگی و فرسودگی را پشت سر بگذارید. حال زمانی است که حتی وضعیت های دشوار نیز برایتان در جهت سازنده پیش می روند. دلاور چوبدست مسافرت، بهبود کارها و تغییرات سازنده را نوید می دهد.
دلاور چوبدست ضمنا می تواند ورود شخصی پرشور و ماجراجو به زندگی شما باشد. هدیه ای را که عالم هستی به شما ارزانی می دارد دریافت کنید ولی به آن وابسته نباشید!

عبارت شفابخش :
هر طوفانی ریشه های مرا محکم تر می سازد.

آیا این فرد مشابه افراد قبلی است؟
رهایی از کهنه ها
– تحول و خرابی که به دنبالش نوسازی دارد
– برای شرایط کنونی به فکر تحول باشید
– نگران اتفاقی که باعث مشکل شده نباشید این موضوع بعد مدتی حل می شود (باید صبر کنید زمان در این موضوع دخیل است)
– باید نظریاتتان را بیان کنید حتی اگر باب میل اطرافیانتان نباشد.
– شروع مراحل خوب زندگی بعد گذراندن یک دوره سختی.

توضیح :
برای هرگونه تغییری آماده باشید و ایمان داشته باشید که زندگی نهایتا چیزی بهتر از آنچه را که رها می کنید به شما ارزانی می دارد.
انتقال مظهر زندگی دوباره است. انتقال بهاری است پس از زمستانی سرد و طولانی. برای پرورش یافتن، حرکت کردن و زندگی کردن، مرگ کهنه ها را بپذیرید.

عبارت شفابخش :
من هم اکنون به هر گونه رهایی آری می گویم.

آیا در این رابطه احساس امنیت خواهد بود؟
حمایت – رهبری
– به استقلال رسیدن در تصمصم گیری و زندگی (منظور ازدواج نیست)
– مدیریت و قدرت . نتیجه زحماتتان نزدیک است.
– قدرت آن را دارید که با کسانی که در زندگیتان دخالت می کنند و برایتان تصمصیم می گیرند مبارزه کنید.

توضیح :
هم اکنون برای طرح و اجرای تعهدات و نقشه های طولانی مدت، لحظه ی مساعد و خوش یمنی است. برای یک تغییر یا یک حرکت جدید به نیروی خود اعتماد کنید و با افکار بزرگ پیش بروید. با رهبری خردمندانه، کنترل وضعیت کنونی را بعهده گرفته و برای پیشرفت خود و دلبندانتان بهترین امکانات را فراهم سازید.

عبارت شفابخش :
من به قدرت خود اعتماد دارم. با خدمت کردن فرمانروایی می کنم و با فرمانروایی خدمت می کنم.

 

آیا در این رابطه تعهد خواهد بود؟
پایان یک ارتباط
– بهم خوردن نقشه ها و طرح ها
– از هم گسیختگی در زندگی خانوادگی

توضیح :
این پیام می تواند به دلیل از دست دادن نوعی از متعلقات و یا تهدیدی به شرایط بیرونی شما باشد نظیر: پایان یک رابطه ی عاطفی یا مرحله ای از زندگی یا سقوط یک تجارت.
البته دل بریدن از وابستگی های مادی و عاطفی در فرضیه و به گفتن آسان است، اما در عمل آدمی را با مشکلاتی مواجه می سازد. با وجود این، درسی که این نماد آموزش می دهد این است که تسلیم باشید و اجازه دهید تا تغییرات لازم صورت پذیرد. بنابراین تسلیم و پذیرش در این مرحله کلید کار است.

عبارت شفابخش :
من خوبی ها و زیبایی ها را به زندگی خود دعوت می کنم و با تمام وجودم به آنها خوشامد می گویم.

آیا امکان ازدواج وجود خواهد داشت؟
محرومیت – زنی مصمم
– بانویی تیز و زیرک
– زنی بیوه یا تنها که از دوری عزیزانش دلتنگ و غمزده است
– متانت ، مهربانی توام با قاطعیت و قدری سخت گیری

توضیح :
مشکلات گذشته شما را نسبت به مسایل عاطفی و تعهدات، محافظه کار نموده است. با اینکه مصاحبت های عمیق و صمیمانه به شما زندگی می بخشد، قدری از زندگی کناره گرفته اید تا نسبت به خود و جهت آینده خود بیشتر تامل کنید. از اینکه تنها بمانید هراسی ندارید، زیرا الزاما احساس تنها بودن نمی کنید.
بانوی شمشیر به شما توصیه می کند که رفتار محتاطانه ای نسبت به روابط خود اتخاذ نمایید.

عبارت شفابخش :
بهترین وظیفه من در زندگی این است که با خودم صادق بمانم.

آیا این رابطه پایدار و مثمر ثمر خواهد بود؟
فائق شدن بر موانع
– یک تغییر سازنده در زمینه شغلی یا تحصیلی که مستلزم رقابت و مبارزه است. (موفقیت در کنکور)
– با تحمل مشکلات، بر دشمن یا رقیب فائق می شوید

توضیح :
نیروهایی برخلاف اندیشه و نقشه های شما عمل می کنند. مبارزه ای که جریان دارد امری اجتناب ناپذیر است و مشکلاتی با خود بهمراه خواهد داشت. اکنون زمان واگذاری نیست. از ارزش ها و باورهای خود در تمام مراحل دفاع کنید. به ویژه اگر زمان و انرژی زیادی در آن وقف نموده اید.

عبارت شفابخش :
من واقعیت خود را بی پرده و صادقانه ابراز می کنم.

چه کارهایی می توان برای داشتن یک عشق واقعی و پایدار انجام داد؟
مسافرت – ماجرا
– حامل یک خبر خوب
– جوانی کوشا و پر تلاش
– شروع فعالیتهای جدید

توضیح :
ماجرا و سفری تازه ذهن شما را گسترده تر می سازد. در این مرحله بر ترس های کهنه خود غلبه یافته اید و مشتاقانه انتظار افق های جدید را دارید. نوباوه چوبدست پیام آور فرصت ها و ماجراهای پرشوری برای شما است.
اشتیاق شما بیش از تجربیات شما است. در این مرحله شما با محدودیت های خود مواجه می شوید و سپس آنها را وسعت می دهید. افراد جدید، اندیشه های نو و امکانات تازه هریک به نوعی در جریان سفر شما تاثیر می گذارند.

عبارت شفابخش :
من از زندگی و زنده بودن به بهترین وجه لذت می برم.

 

آذر

 

 

فال هفتگی تاروت عشق، ورق و کائنات هفته سوم خرداد

 

آیا در این رابطه عشق وجود خواهد داشت؟
تلاش و پیروزی – سفر
– پیروزی – آماده شدن برای تغییرات بزرگ
– بدست آوردن اعتماد به نفس
– غلبه بر بیماری و مشکلات مالی یا دشمنی
– سفر دور

توضیح :
شما هم اکنون در موقعیتی هستید که در فعالیت های بسیار و گوناگون اشتغال می یابید. این تنوع در کارها شما را غنی می سازد. اگر محکم و استوار پیش بروید حتما موفق خواهید شد. تغییراتی در راه است که برای شما ایجاد هیجان و بیقراری می کند. این رویداد مرحله ی مثبتی را در زندگی شما به ارمغان می آورد. اطرافیان دلسوز و محیط امن که آسایش خاطر شما را فراهم سازند در حمایت و تقویت شما موثر خواهند بود. ولی در هر حال ثبات و استواری شما تعیین کننده ی راه شما است.

عبارت شفابخش :
من در حال نظم دادن به زندگی خودم هستم و برای شروع جدید، خود را مهیا می سازم.

آیا این فرد مشابه افراد قبلی است؟
نیروهای امدادی – شفا
– مدیریت صحیح
– لیاقت و استادی
– کار ر ابا هماهنگی دیگران پیش بردن
– درمورد کارهایی که می خواهید انجام دهید ابتدا به تحقیق بپردازید و پس از اطمینان انجام دهید
– در هیچ کاری زیاده روی نکنید

توضیح :
اعتدال به زندگی شما حیاتی تازه می بخشد که در آن رشد و یادگیری نقش مهمی را ایفا می کند. در این مسیر شما هیچ چیزی را کورکورانه نخواهید پذیرفت. فرشته ی اعتدال شما را به آزمایشات و تجربیات مراحل زندگانی و اندیشه های ژرف رهنمون می سازد و در شرایط دشوار، بصورت نیروی امدادی و آسمانی به یاری شما می شتابد. زخم های شما را مداوا و دردهای شما را چاره اندیشی و تدبیر می کند.

عبارت شفابخش :
من تسلیم نیروهای دگرگون کننده ی الهی هستم، و معبری گشوده برای انرژی خلاق.

آیا در این رابطه احساس امنیت خواهد بود؟
آگاهی بر حقیقت – صبر و تاخیر
این کارت به معنی دریافت الهامات و حس ششم قوی می باشد همین طور نشانه زن کاملی است که همه مردان آرزوی آن را دارند.

توضیح :
اگر در رابطه با شروع یک اقدام یا یک ارتباط جدید و یا یک انتخاب مهم در زندگی خود این کارت را کشیده اید، پاپ بانو توصیه می کند که در حال حاضر « صبر و تاخیر » در این کار به مصلحت شما است. زیرا هنوز ضرورت دارد تا نسبت به رشد و دگرگونی های درونی خود آگاهی یافته و روی آنها کار کنید.

عبارت شفابخش :
من به نیروهای شهودی خود ایمان دارم.

آیا در این رابطه تعهد خواهد بود؟
سرعت کارها – خبر مهم
– مسافرت
– جابجایی
– تلفن ، تلگراف ، پیغام

توضیح :
شما به سهولت و به سرعت به سمت چشم انداز آرمان های خود حرکت می کنید. در برابر اشتیاق و روشن بینی شما موانع راه بسیار سطحی و ناچیز می نمایند. زمانی که کارها به چرخش می افتند گویی همه چیز با سرعت نور حرکت می کند. تا زمانی که تردید را به خود راه ندهید، تمام عناصر به نفع شما کار خواهند کرد. اخبار مهمی دریافت می کنید. حرکت به آن سوی آبها و مسافرتها با کامیابی صورت می پذیرد.

عبارت شفابخش :
درستکاری و اعتماد به نفس من قلب کسانی را که دوست می دارم می گشاید.

آیا امکان ازدواج وجود خواهد داشت؟
افکار بیهوده – سرگردانی
– آرزوها و نقشه های زیاد برای آینده
– خیال پردازی
– حساب کردن روی مسائلی که در واقعیت وجود ندارند
– فکر و خیالهای بیهوده
– نقش بر آب شدن رویاها

توضیح :
حالا وقت آنست که چشمان خود را بگشایید و نگاه نافذی به واقعیت بیاندازید. روی اعمال خود به دقت بنگرید و اندیشه کنید. این نماد، نماینده ی زمانی است که برای خود قصرهایی در آسمان می سازید! می بایست تصمیم بگیرید که کدامیک از مقاصد شما برای پیگیری و اقدام بیش از همه مقدم تر و پرمعناتر است.

عبارت شفابخش :
همانطور که تاریکی و سایه های خود را تشخیص می دهم و می پذیرم، آنها قدرت خود را از دست می دهند.

آیا این رابطه پایدار و مثمر ثمر خواهد بود؟
تکامل عشق – سعادت
– رضایت از موقعیت مالی
– موفقیت افراد خانواده در کنار هم
– موفقیت زوج جوان در زندگی
– اتفاقی که همه افراد خانواده از آن خوشحال خواهند شد

توضیح :
موقعیت مناسبی برای سعادت و صمیمیت بیشتر در جریان است. در محیط گروهی یا خانوادگی رضایت و صلح و صفا ایجاد می گردد و کودکان از این فرصت طلایی بهترین بهره ها را خواهند برد. مشاجره یا خصومتی در اطراف شما پایان می پذیرد و به صلح و دوستی متمایل می گردد. کلید خوشبختی را که لیاقت آن را دارید در جمع یا خانواده خود بدست می آورید.

عبارت شفابخش :
زندگی آنچه را که برای خوشبختی نیاز دارم به من می بخشد.

چه کارهایی می توان برای داشتن یک عشق واقعی و پایدار انجام داد؟
نگرانی
– نا امیدی و افکار بیهوده
– شخص که با داشتن امکانات زیاد باز هم منتظر اتفاق جدید است
– اگر بدهی دارید از ولخرجی بپرهیزید و آن را بپردازید

توضیح :
هم اکنون فرصتی است که با صبر و بردباری قدری کنار بایستید و دست از فعالیت بردارید و هرگونه نگرانی، کشمکش فکری یا احساسی را برطرف نمایید.به خود اعتماد کنید. رفتار و حالات شما می بایست مثبت و سرشار از امید و انتظار باشد. تشویق کسانی که شما را باور دارند بپذیرید. به زودی رشد و ثمرات تلاش های خود را مشاهده خواهید کرد. این کارت شما را تشویق می کند که پول، وقت، انرژی و امکانات خود را در جهت نظرگاه خود به جریان بیاندازید و خود را تماما نسبت به کارتان متعهد سازید.

عبارت شفابخش :
همه چیز در راه بهترین خیر و مصلحت من و زندگی ام پیش می رود.

 

 

دی
آیا در این رابطه عشق وجود خواهد داشت؟
جشن و شادی
– جشن و سرور به دلیل یک اتفاق خوب
– نامزدی
– تولد
– ازدواج
– بهبود بیماری

توضیح :
زمان جشن ها و شادی ها و دریافت پاداش و هدایا فرا می رسد. بزودی گشایش های شادی بخش و کامیابی های خود را با اطرافیان جشن می گیرید. از کامجویی و ثروت های احساسی و دنیوی که به شما ارزانی شده است بهره مند شوید ولی زنهار که به آنها وابسته نگردید.

عبارت شفابخش :
امروز زندگی آنچه را که برای خوشبختی نیاز دارم، به من می بخشد.

آیا این فرد مشابه افراد قبلی است؟
وضعیت مشکوک
– خطرات پیش بینی نشده
– دوست را از دشمن تشخیص دهید
– دشمنان پنهان
– ضربه خوردن از طرف کسی که اصلا انتظارش را ندارید

توضیح :
شما صدای ناشناخته را شنیده اید و در آستانه ی تجربه جدیدی قرار دارید. احتیاط کنید! طی راه وسوسه ها و ادراکات واهی در کمین هستند تا شما را گمراه کنند. همه چیز اسرارآمیز و مشکوک به نظر می رسد. چیزها کاملا آنطور که به نظر می رسند یا می بینید، نیستند. احتیاط کنید! در این مرحله آگاهی عظیمی مورد نیاز است تا بتوانید خطاها را تبدیل به موقعیت های مناسب کنید. یافتن یک راهنمای مورد اعتماد در این برهه از زندگی بسیار حائز اهمیت است.

عبارت شفابخش :
تاریکترین بخش شب می گذرد و سپیده ی سحر فرا می رسد.

آیا در این رابطه احساس امنیت خواهد بود؟
ازدواج – تصمیم مهم
– ازدواج – عشق و زیبایی
– تصمصم گیری مهم
– گاهی معنی انتخاب میان دو عشق
– در گیری با حس درونی در مورد اینکه کسی را واقعا دوست دارید یا نه؟

توضیح :
هم اکنون زمانی است که حضور جذبه های عشق را در وجود خود احساس می کنید. نماد عشاق، نویدبخش رویای عشق و لطافت است و به ظهور و پرورش یک ارتباط پرمعنی و عاشقانه اشاره می کند.
در صورتیکه شریک زندگی خود را انتخاب کرده اید، این کارت به شما توصیه می کند که به روابط مشترک خود حیاتی تازه بخشید و در جهت پرورش و دوام آن اقدام کنید. انعطاف پذیر و خلاق باشید.

عبارت شفابخش :
من هم اکنون برای تجلی یک عشق شورانگیز آماده هستم.

آیا در این رابطه تعهد خواهد بود؟
توانایی – سرمایه
– طلا ، کادو ، پول بزرگ
– آغاز موفقیت آمیز برای پیشنهادات مالی و تجاری
– شروع ثروت و امنیت مالی

توضیح :
نسبت به اقدام هر عملی که در اندیشه ی آن هستید این کارت به شما پاسخ مثبت می دهد. منتظر چه هستید؟! قدم بردارید و پیش بروید. اگر یک موقعیت تجاری یا سرمایه گذاری ایجاد شده است از آن به بهترین وجه استقبال کنید. این کارت به شما توصیه می کند تا مهارت های جدید خود را گسترش دهید و مسئولیت های مالی و شغلی جدید را به عهده بگیرید. بکار انداختن سرمایه هایتان در این زمان به شما آزادی و قدرت می بخشد.

عبارت شفابخش :
ثروت جوهر طبیعی من است و موجب می گردد تا قوه ی خلاق خود را در این جهان متجلی نمایم.

آیا امکان ازدواج وجود خواهد داشت؟
آگاهی بر حقیقت – صبر و تاخیر
این کارت به معنی دریافت الهامات و حس ششم قوی می باشد همین طور نشانه زن کاملی است که همه مردان آرزوی آن را دارند.

توضیح :
اگر در رابطه با شروع یک اقدام یا یک ارتباط جدید و یا یک انتخاب مهم در زندگی خود این کارت را کشیده اید، پاپ بانو توصیه می کند که در حال حاضر « صبر و تاخیر » در این کار به مصلحت شما است. زیرا هنوز ضرورت دارد تا نسبت به رشد و دگرگونی های درونی خود آگاهی یافته و روی آنها کار کنید.

عبارت شفابخش :
من به نیروهای شهودی خود ایمان دارم.

آیا این رابطه پایدار و مثمر ثمر خواهد بود؟
تنگناهای عاطفی
– بی خانمانی و فقر
– تنهایی رنج آور

توضیح :
پنج سکه نماینده نوعی جدایی، تنهایی و محرومیت است. فقدان نیروی حیات و قدرت می تواند ناشی از ضعف جسمانی، بیماری، تنهایی روحی و روانی و یا مشکلات مالی باشد. حال زمانی است که می بایست به کمبودها و نیازهای خود توجه کنید. اعتقادات و باورهای شما درمورد زندگی به هیچ وجه از شما حمایت نمی کنند، در این صورت آیا هنوز مایل هستید باورهای کهنه خود را تقویت کنید؟! این کارت شما را تشویق می سازد تا با ناتوانیهای خود روبرو گشته و بر آنها تفوق جویید.

عبارت شفابخش :
من در حال نظم دادن به زندگی خود هستم.

چه کارهایی می توان برای داشتن یک عشق واقعی و پایدار انجام داد؟
رسیدن به آرزوها
– پاداش
– پیروزی در مسئولیت ها و تعهدات
– تغییر محل اقامت

توضیح :
نگاه کن، همه چیز از نو متولد شده است. صحنه برای شروع جدید یا دوره مطلوبی تنظیم شده است. گشایشی در وضع شما ظاهر می گردد که نویدبخش اطمینان، آسودگی و نیل به مقصود است. با اشتیاق گام های اجرایی را طی کنید. شما می توانید مشکلات را به فرصت های مناسب تبدیل نموده و طرح های خود را به واقعیت پیوند دهید.

عبارت شفابخش :
من با کائنات موزون و هماهنگ هستم.

 

 

بهمن

آیا در این رابطه عشق وجود خواهد داشت؟
بانوی خونگرم – پیشرفت
برای خانم ها :
– بانویی خونگرم و معاشرتی ، مغرور و اصیل
– شخصی صاحب اختیار ثروتمند و موفق
برای آقایان :
– موفقیت در تعهدات و پیشرفت
– سخاوت و مهربانی

توضیح :
شما در جهت پیشرفت و رشد شخصی خود گام برمیدارید. به آنچه که انجام می دهید اعتقاد دارید و آنچه را که انجام می دهید موجب تشخیص اهداف شما می گردد. بانوی چوبدست ترسیمگر زنی است با افکار مستقل و متعالی، مثبت و حمایتگر که به آزادی عمل و انتخاب خود علاقمند است. در هر شکلی که بانوی چوبدست در زندگی شما ظاهر می گردد، از انرژی مثبت و کیفیات نیرومند او تاثیر و الهام بپذیرید.

عبارت شفابخش :
من قدرت را در عشق بیکران و همه جا حاضر می یابم.

آیا این فرد مشابه افراد قبلی است؟
موفقیت – خوشبختی
– خوشبختی و سعادت
– یک ازدواج خوب
– تکامل در هنرها و علوم
– شکوفایی استعدادها

توضیح :
الهه ی خورشید برای شما پیام آور نور و شادی است و اینکه آرزوهایتان بوقوع می پیوندند. در آنچه که تقبل کرده اید از کامیابی بی نظیری برخوردار خواهید شد.
در زمینه ی کاری و هنری، فرصت بی همتایی است. کارهای خلاق، ذهن را همانند حواس متمرکز نگاه می دارد.
اگر ازدواج نکرده اید، زوج مناسب خود را بازخواهید یافت و به شکوفایی خود کمال خواهید بخشید.

عبارت شفابخش :
پرتو الهی بر من جاری می گردد و مرا رهبری می کند.

آیا در این رابطه احساس امنیت خواهد بود؟
پیمان – ماجرای عاشقانه
– شروع یک ماجرای عاشقانه یا یک ارتباط دوستانه
– نامزدی
– پیمان دوستی
– آشتی

توضیح :
این کارت به شما پاسخ مثبت می دهد و نیل به مقصود را در هر زمینه ای بشارت می دهد. دو جام نمایانگر آنست که پیوندی در هماهنگی کامل رخ خواهد داد.
اگر هنوز شریک زندگی خود را انتخاب نکرده اید، مقدمات لازم را برای یافتن و انتخاب مناسب فراهم سازید.
نماد دو جام پیام آور آن است که زمان جدایی و تنهایی بزودی سپری می گردد و یک تبادل احساسی عمیق مابین شما و طرف مقابل تان صورت می پذیرد.

عبارت شفابخش :
از آنچه که زندگی به من می بخشد برخوردار می گردم، اتحاد زیبای عاشقانه مرا سیراب می کند.

آیا در این رابطه تعهد خواهد بود؟
محرومیت – زنی مصمم
– بانویی تیز و زیرک
– زنی بیوه یا تنها که از دوری عزیزانش دلتنگ و غمزده است
– متانت ، مهربانی توام با قاطعیت و قدری سخت گیری

توضیح :
مشکلات گذشته شما را نسبت به مسایل عاطفی و تعهدات، محافظه کار نموده است. با اینکه مصاحبت های عمیق و صمیمانه به شما زندگی می بخشد، قدری از زندگی کناره گرفته اید تا نسبت به خود و جهت آینده خود بیشتر تامل کنید. از اینکه تنها بمانید هراسی ندارید، زیرا الزاما احساس تنها بودن نمی کنید.
بانوی شمشیر به شما توصیه می کند که رفتار محتاطانه ای نسبت به روابط خود اتخاذ نمایید.

عبارت شفابخش :
بهترین وظیفه من در زندگی این است که با خودم صادق بمانم.

آیا امکان ازدواج وجود خواهد داشت؟
یک موقعیت عالی
– یک پیام خوب در زمینه مالی
– شروع یک موقعیت خوب مالی که بسیار آینده ساز و پر برکت است
– شاگرد ممتاز و دانش پژوه

توضیح :
نوباوه سکه پیام آور فرصت های درخشان است. او شما را به آستانه تجربیات ثروت، فراوانی، امنیت و اهداف مستحکم هدایت می کند. شما می بایست طی انجام کار مهارت هایی بدست آورده و پذیرای مسئولیت هایی گردید. برای دستیابی به مقصود خود بطور جدی و مداوم تلاش کنید.

عبارت شفابخش :
من هم اکنون برای انرژی جدیدی که به زندگیم راه می یابد آماده هستم.

آیا این رابطه پایدار و مثمر ثمر خواهد بود؟
ایمان – آینده روشن
– آسمان پر از ستاره نشانگر آینده روشن
– امکانات جدید
– سلامتی

توضیح :
غم ها و غصه های شما همچون ابرهای آسمان پراکنده گشته و ستاره شما ظهور خواهد کرد. نماد ستاره به شما هدیه ای پر از مهر تقدیم می کند اما به خاطر داشته باشید که هدایای ستاره همیشه مادی نیستند. ستاره دریای آرام پس از طوفان است.

عبارت شفابخش :
ارتباط من با آگاهی بیکران راه را برای تجلی اندیشه هایم می نمایاند.

چه کارهایی می توان برای داشتن یک عشق واقعی و پایدار انجام داد؟
پیروزی پس از تلاش
– خبر خوب
– رسیدن به اهداف و آرزوها پس از گذشتن یک دوره رنج و سختی

توضیح :
اتحاد انرژی ها وعده ی پیروزی می دهد. مطابق با برنامه ریزی و نقشه هایتان پیش بروید. در صورت سعی و تلاش کامیابی از آن شما خواهد بود. چنین پیروزی از زحمات پیگیر گذشته، و به دلیل اعتماد به خویشتن حاصل می گردد. زمانی است که به خود و نیروهایتان اعتماد کنید و به اهداف خود تمامیت بخشید. شما به پاداشی که شایستگی آن را دارید دست خواهید یافت، به شرط آنکه از حداکثر توانایی خود برای وقوع آن استفاده کنید.

عبارت شفابخش :
هر رویدادی در زندگیم مرا به مقصد نهایی ام نزدیکتر می سازد.

 

اسفند

آیا در این رابطه عشق وجود خواهد داشت؟
نگرانی
– نا امیدی و افکار بیهوده
– شخص که با داشتن امکانات زیاد باز هم منتظر اتفاق جدید است
– اگر بدهی دارید از ولخرجی بپرهیزید و آن را بپردازید

توضیح :
هم اکنون فرصتی است که با صبر و بردباری قدری کنار بایستید و دست از فعالیت بردارید و هرگونه نگرانی، کشمکش فکری یا احساسی را برطرف نمایید.به خود اعتماد کنید. رفتار و حالات شما می بایست مثبت و سرشار از امید و انتظار باشد. تشویق کسانی که شما را باور دارند بپذیرید. به زودی رشد و ثمرات تلاش های خود را مشاهده خواهید کرد. این کارت شما را تشویق می کند که پول، وقت، انرژی و امکانات خود را در جهت نظرگاه خود به جریان بیاندازید و خود را تماما نسبت به کارتان متعهد سازید.

عبارت شفابخش :
همه چیز در راه بهترین خیر و مصلحت من و زندگی ام پیش می رود.

آیا این فرد مشابه افراد قبلی است؟
شروع عشق بزرگ – تولد
– ازدواج
– تولد فرزند

توضیح :
از هدیه ای که عالم هستی به شما ارزانی می دارد، شکرگزار باشید. آنگاه که خوشی ها را با یکدیگر سهم می کنید چندین برابر افزایش می یابند! افق های جدیدی در زندگی شما رخ می نمایند. یک جام وعده می دهد که به زودی حضور و صمیمیت بیشتری را در روابط شخصی خود احساس خواهید نمود.

عبارت شفابخش :
عشق بیکران مرا و اطراف مرا از رایحه ی خود سیراب می کند.

آیا در این رابطه احساس امنیت خواهد بود؟
تلاش در باز کردن گره ها
– استعداد کنترل کردن دو موقعیت در آن واحد
– زنده دلی و امیدواری
– تسلط بر انجام دو یا چند کار مختلف که جنبه های موفقیت آمیز بهمراه دارد

توضیح :
برای آنکه بتوانید وضعیت موجود را کنترل کنید، می بایست مسئولیت های خاصی را به عهده بگیرید. دو سکه به شما تاکید می کند تا به خود اعتماد داشته باشید و با تلاش های خود روبرو شوید. نسبت به مشکلات قدری انعطاف پذیر باشید. به زودی بر شرایط دشوار خود مسلط شده و اوضاع بهبود می یابد.
دو یا چند موضوعات جداگانه انرژی و توجه شما را به خود جلب خواهند کرد. پس از یک دوره خستگی بزودی اوقات دلپذیر از راه خواهند رسید و از انرژی سرشاری برخوردار خواهید شد.

عبارت شفابخش :
هر روز از هر جهت منظم تر و مسلط تر می شوم.

آیا در این رابطه تعهد خواهد بود؟
تسلیم و رضا – ایثار
– تحمل مشکلات
– ترس از مسئله ای که اصلا وجود ندارد
– نگرش اشتباه
– برداشت نادرست از یک حرف یا اتفاق

توضیح :
پاسخ شما منفی است. اگر در این فکر هستید تا در زمینه ای، تصمیم مهمی بگیرید این کارت به شما هشدار نفی می دهد. حداقل بدانید که زمان جاری زمان مناسبی برای اجرای تصمیم شما نمی باشد.

عبارت شفابخش :
آنچه را باید بدانم هم اکنون به روشنی در می یابم. از اراده ی متعالی پیروی می کنم و آن را می پذیرم.

آیا امکان ازدواج وجود خواهد داشت؟
رهایی از غم – آرامش
– استراحت پس از یک دوره کشمکش
– از نگرانی بیرون آمدن
– رهایی از رنج

توضیح :
لازم است تا از یک زخم یا رنج کهنه شفا یابید. گذشت زمان تمام زخمها را شفا می بخشد. داشتن مکان و موقعیتی مناسب برای تجدید قوای جسمانی، روحی و احساسی شما کمک بزرگی است.
از ارتباط داشتن و معاشرت با افراد دشوار یا مسائل پیچیده دوری کنید. هم اکنون زمان شرکت در فعالیت ها، روابط و اقدامات مهم نیست. عقب نشینی از مشکلات در این مرحله فرار از مسئولیت نیست بلکه نیازی برای جمع آوری نیرو و تمرکز است. نیاز است قدری آرام بگیرید.

عبارت شفابخش :
من در وجود خود احساس صلح و آرامش می کنم.

آیا این رابطه پایدار و مثمر ثمر خواهد بود؟
خشونت – قدرت
– حس جاه طلبی و شهرت
– موفقیت مادی
– احساسات عاری از لطافت
– بی احترامی به احساسات دیگران

توضیح :
نداشتن امید به آینده آدمی را در تاریکی و ظلمت قرار می دهد. امکان دارد از یک حقیقت و مفاهیم آن در تاریکی باشد. امکان دارد مورد آزار و اذیت شخصی یا عاملی قرار گرفته باشید، که شما را در شرایط ترس، تردید و یا سردرگمی قرار داده باشد.
در زمینه جاه طلبی و قدرت های دنیوی دیو نمایانگر موفقیت است. حضور این کارت به شما یادآور می گردد که به اصول اخلاقی خود مقید بمانید حتی اگر به قیمت محرومیت شما تمام شود. دیو می تواند به پیروان خود سخاوتمندانه پول اعطا کند!

عبارت شفابخش :
من ارباب زندگی خود هستم.

چه کارهایی می توان برای داشتن یک عشق واقعی و پایدار انجام داد؟
بسوی اهداف والاتر – عزم رفتن
– رها کردن وابستگی های عاطفی
– آغاز دوره ای جدید
– نا امیدی در عشق

توضیح :
شما به قدر کافی انرژی خود را صرف موقعیت ها و یا اشخاصی کرده اید که در قبال تلاش و ایثار شما هیچ چیز نپرداخته اند. شما آنها را از انرژی خود سیراب کرده اید، اما آنها همانند بشکه های بدون ته بوده اند. هرچقدر بیشتر سعی می کنید به یک رابطه ی کاذب قدرت و زندگی تازه بدهید، بیشتر احساس ضعف و خالی بودن می کنید. به ندای قلبتان گوش فرا دهید، و از درون هدایت بطلبید!

عبارت شفابخش :
من در جستجوی آگاهی عمیق تری هستم.

امیدواریم با جملات و انرژی های مثبت فال کائنات که بسیاری از عزیزان بر راستی و حقیقت آن ایمان دارند لحظه های بهتری را برای خودتان رقم بزنید سعی کنید نکات منفی آن را نادیده بگیرید و راحت از کنار آنها رد شوید!

Weekly Horoscope Tarot of Love, Sheet and Universe in the third week of June


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو