دستگیری دزد لوازم خودرو با ۵۰ مورد سرقت

منبع: برترین ها

61

1398/9/23

16:51


رئیس کلانتری ۱۱۰ شهدا از دستگیری یک سارق حرفه‌ای خودرو با ۸ فقره سابقه زندان خبر داد و گفت: متهم به ۵۰ فقره سرقت لوازم خودرو در دو ماه اخیر اعتراف کرده است.

خبرگزاری ایسنا: رئیس کلانتری ۱۱۰ شهدا از دستگیری یک سارق حرفه‌ای خودرو با ۸ فقره سابقه زندان خبر داد و گفت: متهم به ۵۰ فقره سرقت لوازم خودرو در دو ماه اخیر اعتراف کرده است.

سرهنگ رضا حیدری گفت: در پی وقوع سه فقره سرقت لوازم خودرو در اوایل آذر ماه امسال در محدوده خیابان پیروزی دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱۰ شهدا قرار گرفت.

وی افزود: گشت‌زنی‌های هدفمند ادامه داشت تا اینکه ماموران گشت انتظامی کلانتری در 19 آذرماه جاری هنگام گشت‌زنی در محدوده خیابان پیروزی به راننده یک دستگاه خودروی پژو پارس سفید که پلاک انتظامی خودرو را پوشانده بود، برخورد کردند.

کلانتر محله شهدا با اشاره به اینکه ماموران برای بررسی موضوع دستور توقف خودرو را صادر کردند، گفت: راننده خودروی پژو پارس با مشاهده گشت انتظامی کلانتری بر سرعت خود افزود و از محل متواری شد.

حیدری افزود: تعقیب و گریز متهم ادامه داشت تا اینکه ماموران موفق شدند، خودروی وی را در خیابان "دماوند" متوقف و راننده را دستگیر کنند.

رئیس کلانتری شهدا با بیان اینکه متهم هنگام دستگیری با سلاح سرد به سمت ماموران حمله کرده بود، گفت: با اقتدار و مهارت ماموران، متهم دستگیر شد و برای انجام تحقیقات اولیه به کلانتری انتقال یافت.

حیدری افزود: در پایش‌های اطلاعاتی به دست آمد که متهم پیش تر ۸ مرتبه توسط ماموران انتظامی دستگیر و روانه زندان شده و اکنون نیز تحت تعقیب بوده است.

کلانتر محله شهدا خاطرنشان کرد: متهم در کلانتری به ۵۰ فقره سرقت در دو ماه اخیر اعتراف کرده است و تعدادی از مالباختگان نیز شناسایی شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه کشف جزئیات پرونده و سایر مال باختگان ادامه دارد، گفت: متهم برای گرفتن دستور قضایی به دادسرا معرفی شد و با اخذ دستور قضایی تحقیقات پلیسی ادامه خواهد داشت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو