محمد حدید

روزنامه دیلی‌میل انگلستان گزارش داد، محمد حدید میلیاردر ۷۱ ساله از نامزد ایرانی‌اش شیوا صفایی ۳۹ ساله به دلیل اختلافات خانوادگی جدا شده‌است. دلیل جدایی این بوده که صفایی می‌خواست صاحب فرزند بشود، اما محمد حدید مهندس معروف که پنج فرزند از ازدواج‌های سابقش دارد، تمایلی به فرزندآوری نداشته‌است.

در آغاز سال ۲۰۱۹، شایعاتی پیرامون جدایی آن دو منتشر شده بود و شیوا صفایی همه آن‌ها را رد می‌کرد تا اینکه هفته پیش او عکسی با نامزد جدیدش «نیلز هولینگ» منتشر کرد و به شایعات رنگ حقیقت بخشید.

محمد حدید، فلسطینی الاصل، پدر مدل‌های معروف لباس جیجی ۲۴ ساله و بلا ۲۳ ساله است. او همچنین سه فرزند دیگر به نام‌های آنا ۳۴ ساله، مارییل ۳۹ ساله و انور ۲۰ ساله دارد.

شیوا صفایی

به گزارش Rimoj شیوا صفایی مدل، سرمایه گذار، بازیگر و یک بیزینس وومن موفق ایرانی است. او در ۲۶ آگوست ۱۹۸۰ در ایران به دنیا آمد و در نروژ بزرگ شد.

شیوا و خانواده‌اش زمانی که او ۱۹ سال داشت به لس آنجلس مهاجرت کردند. او دو برادر به نام‌های شاهین و شایان دارد که در زمینه‌ی فیتنس فعالیت می‌کنند. شیوا در زمینه‌های مختلفی فعالیت دارد، ولی شهرت او زمانی بیشتر شد که با محمد حدید، پدر جی‌جی و بلا نامزد کرد.