کدام بازی با کودکان خردسال مناسب‌تر است؟

منبع: فرزند

153

1398/9/23

19:24


کدام بازی با کودکان خردسال مناسب‌تر است؟

آیا زمانی را به بازی با کودکان خردسال خود اختصاص می دهید؟ از فواید بازی با کودکان مطلع هستید؟

بازی با کودکان از همان روزهای نخستین یادگیری، بهتر از منفعل بودن آنهاست. دکتر جان بلاکسال استاد آموزش ابتدایی کودکان در کالج Fanshawe لندن اظهار کرده است که کودکان به انواع تجارب در زندگی به واسطه بازی نیاز دارند.

انجام آب بازی با کودکان

آب تاثیر شادی و آرامش بخشی بر کودکان دارد. کودک شما می‌تواند با شما در وان حمام بازی کند؛ در حالی که شما از دست‌هایتان، اسفنج‌ها و قیف برای پاشیدن آب به بخش‌های مختلف بدنش استفاده می‌کنید.

در صورت عدم وجود وان، وقتی کودکتان می‌تواند بنشیند، یک سفره وینیل روی زمین پهن کنید و یک قابلمه متوسط با مقدار زیادی فنجان، اسفنج، قاشق برای شستن نوزاد تهیه کنید.

بازی با کودک بیرون از خانه

مراقبت و بازی با کودکان بیرون از خانه درک مناسبی از محیط اطراف به آنها می دهد. به خصوص اگر او در سن پایین باشد، می تواند هوای تازه خورده و با مابقی جزئیات محیط ارتباط برقرار کند. سعی کنید او را به یک پارک ببرید و بگذارید، برگ درختان، چمن، ماشین و دیگر موارد غیر خطرناک را لمس نماید.

انجام توپ بازی با کودکان

توپ بازی با کودکان باعث ایجاد شگفتی برای آنها می شود. به همین سبب می توانید با استفاده از یک توپ نسبتا بزرگ او را از سمت شکم روی آن خوابانیده و با کمک دست هایتان آن کمی را تکان دهید.

انجام این بازی با کودکان در سنین ابتدایی زندگی آنان، تجربه و چالش های جدید را به همراه خواهد داشت. حتی می توانید با پاس دادن یک توپ کوچک با دست، او را برای تحرک بیشتر به هیجان در آورید.

انجام بازی رقص با کودکان

بازی با کودکان به واسطه رقص شادابی و هیجان را به آنان هدیه می کند. چه کسی می‌گوید که نوزادان فقط به لالایی نیاز دارند؟ بازی‌های مختلف، اصطلاحات مختلف، چشیدن مزه های مختلف، موسیقی، بخش‌های مختلفی از مغز را تحریک می‌کنند.

و همچنین به کودک شما در توسعه زبان و مهارت‌های اجتماعی کمک می کنند. از این گذشته، انجام بازی رقص و حرکات مرتبط با آن همیشه جالب است!

منبع: آوینامگ

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو