زهرا امیرابراهیمی بعد از ۱۲ سال سکوتش را شکست

منبع: روزیاتو

148

1398/9/23

20:55


زهرا امیرابراهیمی

سال ۱۳۸۵ فیلم یکی از بازیگران سریال پر بیننده‌ی نرگس به صورت سی‌دی و دی‌وی‌دی در میان مردم دست به دست می‌شد.

زهرا امیرابراهیمی که آن زمان تازه در حوزه بازیگری مشهور شده بود، یک‌باره کوه آرزوهایش فرو ریخت و نامش به بدنامی سرزبان‌ها افتاد.

فیلم اروتیکی از او روی اینترنت و سی‌دی‌های خانگی وجود داشت که امیرابراهیمی انتساب آن به خودش را انکار می‌کرد و آن را یک تهمت ناروا و برچسب غیرانسانی می‌نامید.

اما در نهایت، این بازیگر جنجالی مجبور به ترک ایران شد و تا امروز در مورد عامل پخش این فیلم سکوت اختیار کرده بود.

اما پس از دوازده‌سال، امروز در مصاحبه‌ای در یک شبکه فارسی‌زبان سکوتش را شکست. او گفت شخصی به نام مجید بهرامی فیلم وی را منتشر کرده است.

مجید بهرامی نامی آشنا برای دوستداران تئاتر است. او که در نمایش‌های سیاها، خانه‌ای در گذشتهٔ ما، عشق آباد و عجایب المخلوقات ایفای نقش کرده، متولد سال ۱۳۵۶ بود. بهرامی در فیلم‌هایی چون بدرود بغداد، گیلانه، و دانه‌های ریز برف نیز ایفای نقش کرده بود. اما بیماری سرطان به او مهلت نداد و روز شنبه ۲۴ آبان‌ماه ۱۳۹۳ درگذشت.

زهرا امیرابراهیمی در مصاحبه اخیرش گفته:

پلیس ایران در ابتدا مرا به جرم تولید و توزیع چنین فیلمی بازداشت کرد، و دستگاه قضا نیز همزمان شروع به تدوین قانونی برای چنین جرمی کرد. من اول به دوستم که ناگهان غیبش زد (پسری که در فیلم بود) مشکوک بودم، اما یک سال بعد مشخص شد فردی به نام مجید بهرامی فیلم را پخش کرده است.

به گفته خانم امیرابراهیمی، مجید بهرامی به ۶ سال حبس محکوم شد. اما بعدها در اظهار نامه‌اش به دادگاه خود را یک بیمار روانی خواند و پس از چند ماه از زندان آزاد شد.

مجید بهرامی قبل از مرگ به یک سوپراستار تئاتر تبدیل شده بود.

امیرابراهیمی همینطور خاطر نشان کرد مجید بهرامی هرگز بابت اقداماتش ابراز ندامت و عذرخواهی نکرده است.

زهرا امیرابراهیمی

زهرا امیرابراهیمی در حال حاضر ساکن شهر پاریس است.

زهرا امیرابراهیمی

زهرا امیرابراهیمی متولد ۱۳۶۰، بازیگر و عکاس ایرانی است. امیرابراهیمی در رشته بازیگری تئاتر فارغ‌التحصیل شد. کار سینما را با ساخت فیلمی کوتاه با عنوان خت در سال ۱۳۷۸ آغاز کرد.

امیرابراهیمی در عکاسی نیز فعالیت داشت. وی از سال ۱۳۸۴ عکاسی را به صورت حرفه‌ای ادامه داد و تاکنون دو نمایشگاه با عنوان دید اول و دید دوم برگزار کرده‌است.

این هنرمند با ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی کمکم کن (رمضان ۱۳۸۳)، غریبانه (۱۳۸۳) و نرگس (تابستان ۱۳۸۵) به شهرت رسید.

از جمله آثار زهرا امیرابراهیمی در حوزه فیلم می توان به مواردی مثل تابوی تهران، مهریه و دموکراسی، شیرین، نرگس، سفر به هیدالو، غریبانه، کمکم کن و انتظار اشاره کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو