اولین تصویر از سریال Locke & Key منتشر شد

منبع: گیمفا

310

1398/9/23

21:31


اولین تصویر از سریال Locke & Key منتشر شد

اولین تصویر از سریال مورد انتظار قفل و کلید (Locke & Key) از شبکه‌ی نتفلیکس در صفحه‌ی توییتر این سریال منتشر شد. این تصویر عمارت بزرگی در شهر ماساچوست را نشان می‌دهد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

همراه با عکس در این توییت آمده است:

به خانه‌ی کلید خوش آمدید.

این سریال بر اساس کتاب‌های کامیکی نوشته‌ی جو هیل (Joe Hill) و گابریل رودریگز (Gabriel Rodriguez) ساخته می‌شود. داستان این سریال در مورد سه فرزند با نام خانوادگی لاک (Locke) است که پس از مرگ وحشتناک پدرشان، مادر معلول خود را به خانه‌ی پدری خود می‌آورند. آنها خیلی زود متوجه می شوند که خانه آنها دارای کلیدهای جادویی است که می توانند از طریق استفاده از آنها برای باز کردن درهای خانه امکان پرواز به جهان های دیگر را داشته باشند. در عین حال موجودی شیطانی نیز به دنبال آن کلیدها می‌گردد.

فیلمی لایو اکشن و اقتباسی از این کتاب‌ها سال‌ها در دست ساخت بوده است. کمپانی Fox در سال ۲۰۱۱ قسمتی آزمایشی از سریالی احتمالی در رابطه با این داستان ساخت و آن را در مراسم کامیک کان به اجرا گذاشت. پس از آن کمپانی Universal به دنبال ساخت سه‌گانه‌ای با این ایده بود تا اینکه این ایده به شبکه‌ی Hulu رسید. در نهایت شبکه‌ی نتفلیکس وظیفه‌ی ساخت این سریال را برعهده گرفت. طرفداران کتاب‌های کامیک به زودی می‌توانند به تماشای این سریال بنشینند زیرا که در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۰ (۱۸ بهمن ۱۳۹۸) منتشر خواهد شد.

منبع: ComicBook

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو