نگاهی به دیدنی های استرالیا و جاذبه های تماشایی که حتما باید ببینید

نگاهی به دیدنی های استرالیا و جاذبه های تماشایی که حتما باید ببینید


منبع: آرگا

183

1398/9/23

22:46


استرالیا یک منطقه گردشگری است که ویژه توریست ها و جهانگردان خاض است این منطقه پهناور دیدنی های متنوعی دارد و از جمله این دیدنی های استرالیا می توان به رستوران های مدرن و مناطق تاریخی اشاره کرد.

یکی از جذابیت های دیدنی که می توانید در کشور استرالیا از آن ها دیدن کنید ساختمان های مدرن و لوکسی است که با معماری بسیار ویژه ای ساخته شده اند نمای داخلی و بیرونی ان دسته از بناها به روز طراحی شده اند و بسیار شگفت انگیز هستند. دیدنی های استرالیا تنها به اینگونه از جاذبه ها ختم نمی شود بلکه می توانید در این کشور از مکان های دیدنی مختلفی دیدن کنید همچنین بسیاری از جاذبه های این کشور دارای ارزش طبیعی و تاریخی هستند و دیدنی های طبیعی و مناظر آن بسیار جذب کننده می باشند.

دیدنی های استرالیا برای توریست ها:

استرالیا به عنوان ششمین کشور بزرگ در دنیا شناخته شده است و به دلیل چشم اندازهای زیبایی که دارد به کشور رویایی شهرت یافته است در بسیاری از مناطق استرالیا می توانید جنگل های بارانی زیادی را مشاهده کنید. آب سنگ های مرجانی، صحرای سرخ و صحرای سوزانی از دیگر جاذبه های دیدنی در این کشور به شمار می آیند.

 

تالار اپرای سیدنی:

سیدنی یکی از شهرهای پر جاذبه در استرالیا است که  با تالار اپرا شناخته شده است این تالار دارای ساختمانی بسیار زیبا و جذب کننده است جالب است بدانید که طراحی این ساختمان به نوی خاص است که به عنوان یکی از آثار ارزشمند در میراث یونسکو به ثبت رسیده است. اطراف این تالار با آب ها پوشیده شده است باغ سلطنتی نیز ار راه های ارتباطی آبی این تالار است که با وجود سختی های فراوان ساخته شده است.

مکان های توریستی استرالیا

پل بندرگاه سیدنی:

از جمله جذاب ترین مکان های دیدنی استرالیا که بزرگ ترین پل قوس دار در دنیا است در سال ۱۹۳۲ ساخته شده است این پل دیدنی ۵۰۰ متر است و ارتفاع آن نیز ۱۳۴ متر می باشد. این پل از نواحی اطراف به مناطق تجاری اتصال می یابد برای دیدن جاذبه های بیشتر بر روی این پل باید به نوک آن صعود کنید.

پل استرالیا

ملبورن:

مهد فرهنگ و هنر و بزرگ ترین شهر استرالیا که شهری مدرن و به روز است و با گشت و گزار در گوشه و کنار آن می توانید با مکان های دیدنی ملبورن از جمله رستوران های جدید، فروشگاه های مختلف، سالن های تئاتر شیک آشنا شوید.

آشنایی با جاذبه های استرالیا

پارک ملی اولورا کاتا جوتا:

این پارک یکی از محبوب ترین دیدنی های استرالیا است که در مرکز سرخ آن واقع شده است این پارک نیز به عنوان یکی از میراث های ملی یونسکو به ثبت رسیده است از چشم اندازهای این پارک می توان به صخره های قرمز رنگ و گنبدی شکل اشاره کرد که در هنگام غروب خورشید و تابش خورشید بسیار دیدنی خواهد شد.

استرالیا و دیدنی ها

دیواره بزرگ مرجانی استرالیا:

یکی از ساختارهای بزرگ زیستی در روی کره زمین که به عنوان آثار ملی یونسکو ثبت شده است و دومین جاذبه دیدنی در استرالیا است تحقیقات نشان می دهد که این دیواره ها در سال ۱۹۵۷ به وجود آمده اند گونه هایی از مرجان های نرم، دلفین، صدف و … در این منطقه حفاظت شده اند که آن را به یکی از عجایب دیدنی در جهان تبدیل کرده است.

مناطق پر جاذبه استرالیا

 

پارک ملی بلو ماونتینز:

از دیگر دیدنی های استرالیا نیز می توان به این پارک اشاره کرد که در این پارک نمونه های متعددی از نقاشی صخره ای بومی دیده می شود. از لذت های دیدنی و تجربه های خاص در این پارک پیاده روی و بازدید از گوشه و کنار پارک است.

صخره های استرالیا

خلیج هوم بوش سیدنی:

خلیجی که در قمست ساحل جنوبی از رودخانه پاراماتا واقع شده است و محلی برای تخلیه زباله های صنعتی بوده است وجود کشتی فرسوده در این خلیج موجب شده تا توجه گردشگران زیادی به این منطقه جلب شود. درختان انبوه و نمای دیدنی از جزیره می تواند جذابیت مهمی برای این خلیج محسوب شود.

دیدنی شگفت انگیز استرالیا

 

صخره معلق ویکتوریا:

صخره ای که در ارتفاع ۷۱۸ متری از سطح زمی قرار گرفته است و شاید یکی از جاذبه های وحشتناکی است که می توانید در استرالیا شاهد آن باشید اگر از گردشگران علاقه مند به ماجراجویی هستید می توانید با سفر به این منطقه نهایت لذت و هیجان را تجربه کنید.

دیدنی های استرالیا

آدلاید استرالیا:

دیدنی های استرالیا تنها به چشم اندازهای جنگلی و ساحلی آن محدود نمی شود آدلاید که مرکز استرالیا محسوب می شود در سال ۱۸۳۶ ساخته شده است طراحی عجیب و منحصر به فرد آدلاید باعث به وجود آمدن خیابان ها و میدان های بیشتر با طراحی امروزی شد.

برج های استرالیا

جزیره لرد هاو:

این جزیره ما بین استرالیا و نیوزلند واقع شده است و شکلی هلالی دارد زیبایی های این جزیره بسیار خیره کننده است و پوشش های گیاهی آن نیز در میراث یونسکو به ثبت رسیده است. این جاذبه یکی دیگر از دیدنی های استرالیا است که تاکنون علاقه مندان زیادی را به خود جذب کرده است.

جزایر استرالیا

موزه ها و نمایشگاه های مختلف نیز در این کشور و شهرهای مختلف آن وجود دارد که هر یک می تواند برای گردشگران جذاب باشند. یکی دیگر از تفریحات و دیدنی های استرالیا ورزشگاه های این کشور است و در سواحل آن نیز تفریحات آبی مختلف وجود دارد و می توانند جذب کننده باشند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو