اسپیلبرگ برای استارتاپ موبایلی همکارش سریال ترسناک می‌سازد

منبع: آی سینما

147

1398/3/21

01:47


اسپیلبرگ برای استارتاپ موبایلی همکارش سریال ترسناک می‌سازد

آی سینما: جفری کاتزنبرگ تهیه کننده هالیوود با استارتاپ «کیبی» که مبتنی بر محتوای دیجیتال است، قصد دارد تعدادی از سرشناس‌ترین کارگردانان هالیوود را به مار بگیرد تا سریال‌های ویدیویی کوتاه بسازند. اولین گزینه استیون اسپیلبرگ است که سریالی ترسناک برای این تشکیلات دیجیتال جدید می‌نویسد و کارگردانی می‌کند.

به گزارش هالیوود ریپورتر، «کیبی» (Quibi) قرار است از ششم آوریل سال ۲۰۲۰ آغاز به کار کند و اسپیلبرگ ایده جالبی دارد. او سریال «اسپیلبرگ بعد از تاریکی» را می‌سازد که امکان پخش در تلفن‌های همراه مخاطبان بین غروب تا طلوع آفتاب را خواهد داشت و به این ترتیب فقط در تاریکی قابل تماشا است.

این سریال ۱۲ تا ۱۴ بخش خواهد داشت و اسپیلبرگ که دوست و همکار قدیمی کاتزنبرگ است، به او گفته این داستان ترسناکی‌ست که با دیده شدن در تاریکی شب ترسناک‌تر هم می‌‌شود.

کاتزنبرگ و مگ ویتمن که «کیبی» را تأسیس کرده‌اند، به دنبال سریال‌های دو تا چهار ساعته از فیلمسازان و استودیوهای هالیوود هستند که هر بخش آن بین هفت تا دقیقه باشد و در موبایل کاربران پخش شود.

وقتی این اپلیکیشن راه اندازی شود، آنها هشت فیلم-سریال را به مدت دو هفته به شکل رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهند و سپس در اولین سال فعالیت، هر دوشنبه یک فیلم در اختیار اعضا قرار خواهد گرفت.

این استارتاپ به شکل اختصاصی برای موبایل طراحی شده تا کاربرانی که زمان کمتری برای سرویس‌های آنلاین و استریم مانند نتفلیکس، آمازون و هولو اختصاص می‌دهند، سراغ «کیبی» بیایند و از آن استفاده کنند.

9417

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو