دانلود Nero Platinum 2020 Suite v22.0.01700 – جدیدترین نسخه نرو پلاتینوم

منبع: پی سی دی

76

1398/9/24

02:27


دانلود Nero Platinum 2020 Suite v22.0.01700 - جدیدترین نسخه نرو پلاتینوم

Nero Platinum نسخه ای جدید از معروف ترین نرم افزار رایت دیسک های نوری است ، تقریبا تمامی افرادی که با کامپیوتر آشنایی دارند راه و روش رایت دیسک های سخت را می شناسند و عموما از برنامه نرو برای رایت دیسک های سخت استفاده می کنند.

زیرا برنامه نرو پلاتینوم بر خلاف برنامه های مشابه امکانات دیگری را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد که به مرور بر امکانات این برنامه نیز افزوده خواهد شد. Nero Multimedia Suite را می توان به جرات بهترین و حرفه ای ترین برنامه در زمینه رایت دیسک های سخت دانست. شما با کنک این برنامه قدرتمند قادر خواهید بود که انواع سی دی و دی وی دی رایت کنید و آنها را در اختیار دیگران قرار دهید.

شما می توانید هرگونه فایلی را که مایل باشید از تصاویر و موزیک و ویدیو گرفته تا فایلهای فشرده و ایمیج را توسط این برنامه قدرتمند بدون هیچگونه مشکل رایت کنید. در این نسخه از برنامه امکانات زیادی در اختیار کاربران قرار گرفته است که از جمله آنها می توان به پخش انواع فیلم ها ، ساخت دی وی دی فیلم به همراه منوهای دو بعدی و سه بعدی ، تهیه نسخه پشتیبان , ویرایش و ساخت فیلم های ویدیویی و… اشاره کرد.

از دیگر قابلیت های این برنامه می توان به به اشتراک گذاری فایل ها و آپلود آن ها در سایت هایی مانند Youtube , مدیریت آسان موزیک ها و فیلم ها , ارتباط با انواع موبایل ها و دستگاه های همراه پخش صوت و تصویر , تبدیل فرمت های صوتی و تصویری به یکدیگر , سازگار با فرمت های مختلفدر زمینه های گوناگون , افزایش سرعت هم در نصب و هم در اجرا نسبت به نسخه های قبل و… . در اینجا به بررسی برخی از قابلیت ها و بخش های موجود در این برنامه قدرتمند می پردازیم.

امکانات Nero Platinum :

Blu-ray Disc playback این ابزار این امکان را در اختیار شما می گذارید که بتوانید فایلهای Blu-Ray را با بهترین کیفیت و بصورت سینمایی تماشا کنید و یا اینگونه دیسک ها را رایت کنید.
Wi-Fi and USB Sync با کمک این بخش شما می توانید از طریق وایرلس و USB فایلهای موجود در دستگاه های مختلف مانند گوشی های آندروید همگام سازی کنید و بصورت اتوماتیک دستگاه ها شناخته شوند و بتوان اطلاعات را منتقل کرد.
Integrated Nero MediaBrowser این امکان را برای شما فراهم می کند تا دسترسی سریع و آسان به اطلاعات مانند موسیقی ، عکس ها و فیلم ها و برنامه ها داشته باشید که همه ی این موارد تنها با یک  کلیک امکان پذیر است و حتی می تواند فایلهای مورد نظرتان را تنها با کشیدن و رها کردن وارد برنامه کنید.
Create photo books این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید کارت پستال , تقویم , کتاب تصاویر بسازید و آنها را برای دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید و یا آنها را پرینت بگیرید.
Convert DVD-Video* and video files به شما کمک می کند تا بتوانید تمامی ویدیوهایی را که با دستگاه های مختلف مانند گوشی های همراه گرفته اید را به فرمت های دی وی دی و قابل پخش در دستگاه های مختلف تبدیل کنید و از آنها لذت ببرید.
Nero LIVEBackup شما را قادر می سازد تا بتوانید از تمامی اطلاعات مالتی مدیا و فایلهای دیجیتالی خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید و حتی امکان بک آپ گیری از کل سیستم را برای شما فراهم می کند.
Burn long lasting discs با بررسی دقیق دیسک باعث می شود تا طول عمر دیسک های سخت افزایش بیابد و در صورت خش دار شدن شما امکان مشاهده محتویات دیسک را داشته باشید و به اصطلاح طول عمر دیسک شما را افزایش می دهد.

این مجموعه شامل برنامه های زیر می باشد:

Nero Platinum 2019 Suite

Nero Video 2019

Nero Burning ROM 2019

 

دانلود

دانلود Nero Platinum 2020 Suite + کرک

#حجمسرور پی سی دی
1490MBDOWNLOAD

– رمز فایل: www.p30day.com

 

دانلود Nero Platinum 2019 Suite + کرک

#حجمسرور پی سی دی
1470MBDOWNLOAD

 

دانلود سری قدیمی تر Nero 2017 Platinum + کرک

#حجمسرور پی سی دی
1312MBDOWNLOAD

دانلود سری قدیمی تر Nero 2016 Platinum + کرک

#حجمسرور پی سی دی
1262MBDOWNLOAD

دانلود افزودنی های برنامه – Content Pack

#حجمسرور پی سی دی
11.37GBDOWNLOAD
تصاویر

دانلود Nero Platinum 2020 Suite v22.0.01700 - جدیدترین نسخه نرو پلاتینوم

راهنمای نصب
1. فایل دانلود شده را با برنامه Winrar باز کنید و extract کنید.
2. نرم افزار را نصب کنید.
3. از شماره سریال موجود در فایل Quick Installation استفاده کنید
4. سپس فایل Nero 2019 – Crack+Patch+Serial [Astron].exe اجرا کرده و اولین پاسخ را No بزنید و در ادامه برای Fix Nero 2019 گزینه Yes را انتخاب کنید
در صورتی که موفق به نصب و اجرای این نرم افزار نشدید به انجمن سایت پی سی دی مراجعه کنید و مشکل خود را مطرح نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو