عکس های خانوادگی «نگین غفاری» و همسرش به همراه بیوگرافی

عکس های خانوادگی «نگین غفاری» و همسرش به همراه بیوگرافی


منبع: نمکستان

356

1398/9/24

02:40


جدیدترین عکس های نگین غفاری و همسرش به همراه بیوگرافی نگین غفاری و خانواده‌اش را در نمکستان ببینید.

نمکستان : نگین غفاری بازیگر جوان ایرانی متولد ۷ فروردین ۱۳۷۵ بوده و اصالتاً تهرانی است. وی اکنون در حال تحصیل در رشته کارگردانی تئاتر می باشد. این بازیگر فعالیت خود را به طور جدی از تئاتر آغاز کرد و اکنون از بازیگران تلویزیون و سینما هستند. در ادامه با بیوگرافی کامل نگین غفاری و عکس های جدید وی همراه ما باشید.

همسر نگین غفاری

همسر نگین غفاری :

این بازیگر در حال حاضر ازدواج نکرده و مجرد است.

خانواده نگین غفاری :

نگین در یکی از شهرستان های تهران به نام شمیرانات متولد شد و دومین و آخرین فرزند خانواده است. وی تنها یک برادر دارد از خودش بزرگتر است.

هیچ کدام از اعضای خانواده اش در مسیر بازیگری فعالیت نمی کنند البته مادرش کارهای هنری مانند شعر گفتن، نقاشی کردن و نویسندگی را انجام می دهد اما تنها بازیگر خانواده تنها نگین است.

وی در مورد حمایت های خانواده و مادرش گفت : مادرم باعث علاقه من به کار بازیگری شد چون دوره های بازیگری را گذرانده بودند و اولین پیشنهاد کاری براشون یک کار تاریخی بعد از به دنیا آمدن من بود که بخاطر من و برادرم قید حضور در آن کار را زد.

خانواده نگین غفاری

سابقه فعالیت نگین غفاری :

نگین با توجه به علاقه اش رشته دانشگاهی اش را انتخاب کرد. وی ابتدا برای ورود به حرفه بازیگری و  رسیدن به هدفش به موسسه کارگاه آزاد فیلم و موسسه ثمر رفت  و از همین طریق توانست نمایش های زیادی را در صحنه تئاتر اجرا کند. نگین از محمدرضا ژیان سرپرست موسسه همیشه یاد کرده و به دلیل اعتمادش از وی تشکر کرده است.

نگین همیشه به طور جدی به تمرینات تئاتر می پرداخت و توانست استعدادهای خود را در این زمینه بیابد.

نگین غفاری

اولین تجربه تصویر :

فیلم سینمایی نسترن های وحشی به کارگردانی رهبر قنبری اولین تجربه تصویر و سینمایی نگین غفاری است. وی در این فیلم نقش اصلی را برعهده داشت و به خوبی از پس این نقش نسبتاً سخت برآمد. این فیلم در سال ۹۶ ساخته شد و نگین به دلیل بازی در این فیلم در جشنواره حضور پیدا کرد.

نسترن های وحشی اولین تجربه تصویر نگین غفاری است. وی در مورد کار تصویر و تفاوتش با تئاتر گفت : تئاتر خیلی آمادگی میدهد و شما را با خودتون آشنا می کند.

نحوه ی ورودش به سینما از زبان خودش :

من از طریق تدوینگر فیلم که یکی از اجراهای تئاتر من را دیدند به آقای قنبری معرفی شدم و پس از آن تست دادم و در نهایت انتخاب شدم.

حضور در قاب تلویزیون :

نگین در سال ۹۸ با با بازی در سریال به رنگ خاک ساخته حسن لفافیان توانست از قاب تلویزیون دیده شود. وی در این سریال نقش طیبه را در کنار بازیگرانی همچون پوریا پورسرخ بر عهده دارد.

بیوگرافی نگین غفاری

روش بازیگر شدن :

نگین در پاسخ به سوال این سوال که کسایی که دوست دارند بازیگر بشوند باید چیکار کنند ؟ اینطور گفت :

به نظر من این کار از بیرون خیلی جذاب و دوست داشتنیه واقعا هم اینطوری هست ولی به نظر من هر کس که می خواد وارد این حرفه بشه نصیحت من اینه که  با علمش و با تجربه تئاتر و درسش رو بخونه.

وی در مصاحبات خود گفته که از میان بازیگران نیکی کریمی و لیلا حاتمی را به عنوان الگوهای هنری خود در نظر می گیرد.

صفحه اینستاگرام نگین غفاری :

نگین با آیدی negin_ghaffari در اینستاگرام عکس های شخصی و کاری خود را با دوستان و دنبال کنندگان صفحه اش به اشتراک می گذارد.

صفحه اینستاگرام نگین غفاری

در ادامه با عکس های جدید نگین غفاری همراه ما باشید

نگین غفاری در تئاتر

عکس نگین غفاری در تئاتر

جدیدترین عکس های نگین غفاری

جدیدترین عکس های نگین غفاری

بیوگرافی نگین غفاری

جدیدترین عکس های نگین غفاری

بیوگرافی نگین غفاری

عکس و بیوگرافی نگین غفاری

بیوگرافی نگین غفاری

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو