آموزش کامل طرز تهیه خورش ماهی بسیار خوشمزه و عالی بسیار آسان

منبع: نمکستان

154

1398/9/24

02:41


آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه خورش ماهی بسیار خوشمزه و عالی بسیار آسان در خانه را برای شما آماده کرده ایم، با نمکستان همراه باشید.

نمکستان : برای این پست آموزش طرز تهیه خورش ماهی خوشمزه و لذیذ را آماده کرده ایم ، برای مشاهده این آموزش آشپزی این پست را دنبال کنید.

مواد لازم خورش ماهی :

ماهی متوسط ۴ عدد
پیاز ۲ عدد
رب گوجه فرنگی ۱ قاشق مربا خوری
ادویه به میزان لازم
گوجه فرنگی ۲ عدد
رب خرما ۱/۴ لیوان
نمک و فلفل سیاه به میزان لازم

خورش ماهی خورش ماهی هندی خورش ماهی عربی خورش ماهی شیر خورش ماهی سفید خورش ماهی با رب گوجه خورش ماهی خوشمزه تهیه خورش ماهی

طرز تهیه خورش ماهی :

با آموزش طرز تهیه خورش ماهی از سری آموزش های آشپزی سایت نمکستان در خدمتتون هستیم.برای تهیه خورش ماهی ابتدا باید پیاز را به صورت نگینی خرد کنید و در روغن تفت دهید تا نرم و طلایی شود.بعد از اینکه پیاز ها را سرخ کردید رب گوجه فرنگى و ادویه را اضافه کنید و تفت دهید تا خامی رب گرفته شد.دو عدد گوجه فرنگى رنده یا نگینی خرد شده را به مواد اضافه کنید و صبر کنید تا آب گوجه تبخیر شود.

حالا چهار تکه ماهى را در تابه ای جدا در روغن سرخ کنید و بعد به بقیه مواد اضافه کنید.بعد از اینکه یک جوش خورد رب خرما اضافه می کنیم.حرارت را کم می کنیم و به مدت ۱۰ دقیقه صبر می کنیم که جوش آید و جا بیفتد.این خورش خوشمزه را با برنج نوش جان کنید. میتوانید بجاى ماهى از فیله مرغ هم استفاده کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو