آموزش طرز تهیه میگو پلو با کشمش و نکات مهم در هنگام پخت

منبع: نمکستان

214

1398/9/24

02:42


آموزش مرحله به مرحله ی طرز تهیه میگو پلو با کشمش و نکات مهم در هنگام پخت آن در خانه را برای شما آماده کرده ایم.

نمکستان : برای این پست آموزش طرز تهیه میگو پلو با کشمش خوشمزه و لذیذ را آماده کرده ایم ، برای مشاهده این آموزش آشپزی این پست را دنبال کنید.

مواد لازم میگو پلو با کشمش :

میگو ۳۰۰ گرم
پیاز خردشده ۱ لیوان
برنج ۴ لیوان
سیب زمینی ۲ عدد
کشمش ۹ قاشق غذاخوری
گرد لیمو به مقدار دلخواه
روغن کانولا ۴ قاشق غذاخوری
نمک، زردچوبه و فلفل قرمز به مقدار دلخواه

میگو پلو با کشمش و گردو میگو پلو با کشمش تهیه میگو پلو با کشمش طرزتهیه میگو پلو با کشمش طرزتهیه میگو پلو با کشمش و گردو طرز پخت میگو پلو

طرز تهیه میگو پلو با کشمش :

با آموزش طرز تهیه میگو پلو با کشمش از سری آموزش های آشپزی سایت نمکستان در خدمتتون هستیم. برای تهیه میگو پلو با کشمش ابتدا باید میگوها را پاک کنید و تمیز بشوریید. در تابه‌ای رو غن بریزید و روی حرارت قرار دهید تا روغن داغ شود سپس پیاز را در روغن تفت دهید تا طلایی شود. سپس میگوها را به آن اضافه کنید و به آن نمک، زردچوبه و فلفل قرمز بزنید.بعد از ۲ تا ۳ دقیقه، کشمش‌ها را اضافه کنید و با میگوها تفت دهید.

مواد سرخ شده را از تابه بیرون بیاورید و کنار قرار دهید. ۲ قاشق غذاخوری روغن باقیمانده را داخل تابه بریزید و سیب زمینی های نگینی خرد شده را در آن سرخ کنید. بعد از سرخ شدن، مقداری گرد لیمو به آن‌ها بیفزایید و تابه را از روی حرارت بردارید. در قابلمه‌ای برنج را بجوشانید و آبکش کنید و سپس لا به لای برنج از مخلوط میگو و کشمش و سیب‌زمینی سرخ شده بریزید. این کار را تا تمام شدن مواد ادامه دهید.سپس بگذارید برنج ۱۵ تا ۲۰ دقیقه دم بکشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو