دانلود VirtualBox 6.1.0 Build 135406 – ابزار رایگان مجازی سازی سیستم عامل

منبع: پی سی دی

96

1398/9/24

04:37


دانلود VirtualBox 6.1.0 Build 135406 - ابزار رایگان مجازی سازی سیستم عامل

VirtualBox نرم افزاری رایگان و قدرتمند برای مجازی سازی قابل استفاده در سیستم های سازمانی و حتی کاربران خانگی می باشد. این نرم افزار روی ویندوزهای 95 تا ویندوز 10 ، Maco OS X، Solaris و لینوکس اجرا می شود و از محدوده وسیعی از سیستم عامل های مهمان مانند MS-DOS و نسخه ای جدید ویندوز و OpenBSD به خوبی پشتیبانی می کند.
رابط کاربری VirtualBox بر پایه Wizard طراحی شده است و ساخت و مدیریت ماشین های مجازی (VM) را ساده می کند.

صفحه اصلی تب بندی شده به همراه یک پنل جانبی در این نرم افزار، تمامی VM های موجود را لیست می کند. کنترل های آیکون های دارای لیبل، تنظیمات و نمایش اطلاعات درباره هر کدام از VM های انتخاب شده از نمونه امکانات جدید VirtualBox می باشند.با کلیک بر روی کلید New می توانید یک ماشین مجازی برای نصب روی Ubuntu، سیستم عامل رایگان بر پایه لینوکس، در داخل ویندوز 7 برای تست قابلیت میزبانی چندین سیستم عامل بدون ایجاد تغییرات شدید توسط VirtualBox ، خلق کنید. Wizard های موجود به شما امکان انتخاب سیستم عامل و نسخه آن که قصد دارید در طی ساخت، آن را نصب کنید ، به همراه تخصیص مقدار RAM برای ساخت VM جدید را می دهد.

در VirtualBox یک هارد دیسک مجازی نیز وجود دارد که شما می توانید یک ایمیج دیسک قابل بوت را نیز انتخاب کنید. اگر شما به مقدار RAM یا فضای بیشتر هارد دیسک نیاز دارید، آیکون تنظیمات این نرم افزار به شما امکان دسترسی به گزینه هایی مانند USB و Serial Port ها را به شما می دهد. وقتی همه چیز آماده بود، با کلیک بر روی Start و دنبال اولین Wizard اجرا شده و ساخت یک VM قابل دستکاری برای میزبانی سیستم عامل جدیدتان ، کار آغاز خواهد شد. بطور شگفت آوری ، VirtualBox یک Wizard جدیدی دارد که وقتی شما در حال استفاده از VM هستید، می توانید همیشه از آن خارج شوید و روی سیستم میزبان برگردید.
VirtualBox توسط شرکت Innotek ساخته شده است که بخش جدید از Oracle می باشد.

دانلود

 دانلود برنامه VirtualBox

نسخهحجمسرور پی سی دی
Free106MBDOWNLOAD

– رمز فایل: www.p30day.com

تصاویر

دانلود VirtualBox 6.1.0 Build 135406 - ابزار رایگان مجازی سازی سیستم عامل

راهنمای نصب
1. فایل دانلود شده را نصب کنید.
در صورتی که موفق به نصب و اجرای این نرم افزار نشدید به انجمن سایت پی سی دی مراجعه کنید و مشکل خود را مطرح نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو