چگونه دندان های سفیدی داشته باشیم؟ به همراه ۵ نکته کلیدی

منبع: نمکستان

59

1398/9/24

04:39


راه های سفید کردن دندان و سفید نگه داشتن دندان در خانه نمکستان : مراقبت از دندان های یکی از عوامل مهم در حفظ زیبایی و سلامت بدن نیز میباشد. دندان خراب دهان را بد بو کرده و به معده آسیب میرساند. ما در بخش دهان و دندان نمکستان به شما آموزش میدهیم که چگونه […]

راه های سفید کردن دندان و سفید نگه داشتن دندان در خانه

چگونه دندان های سفیدی داشته باشیم ؟ سفیدی دندان

نمکستان : مراقبت از دندان های یکی از عوامل مهم در حفظ زیبایی و سلامت بدن نیز میباشد. دندان خراب دهان را بد بو کرده و به معده آسیب میرساند. ما در بخش دهان و دندان نمکستان به شما آموزش میدهیم که چگونه از دندان های خود مراقبت کنید. با ما همراه باشید :

۱- مسواک، مسواک و مسواک

سعی کنید حتما سه بار در روز مسواک بزنید و به این امر عادت کنید. سعی کنید بعد از وعده های اصلی حتما مسواک بزنید. این کار ۲ الی ۳ دقیقه انجام داده و به آرامی مسواک بزنید تا دندانهایتان ساییده نشود.

۲- چای، نسکافه و نوشیدنی های تیره کمتر بخورید.

هر خوراکی که شما میخورید ارتباط مستقیمی با رنگ دندان هایتان دارد. مثلا به محض خوردن چای و یا نسکافه میتوانید ببینید که دندان هایتان شروع به تیره شدن میکند. میتوانید به جای چای و یا نسکافه از آب میوه های بدون قند و یا آب خالی استفاده کنید و یا اگر علاقه خاصی به اسن نوشیدنی ها ندارید میتوانید بعد هر بار خوردن چای و یا نسکافه دندان هایتان را بشویید تا تیره نشوند.

۳- استفاده از پوست سوخته بادام 

پوست بادام را در یارید و حرارت دهید تا بسوزد. حالا آن را روی دنداهایتان بمالید، مشاهده میکنید که دندان ها به شدت سفید شده و تاثر آن را کاملا حس خواهید کرد.

۴- استفاده از آب و نمک برای شستن دندان ها

شست و شوی دندان هر روز با استفاده از آب و نمک باعث میشود که دهان شما ضد عفونی و تمام باکتری ها از بین برود که به دنبال آن دندانهایتان سفید خواهد شد.

۵- استفاده از پوست پرتقال

ویتامین C موجود در پوست پرتقال باعث سفیدی دندان های شما خواهد شد. آن را جدا کنید و روی دندان هایتان بمالید. مشاهده میکنید که تاثیر زیادی روی سفیدی دندان هایتان خواهد داشت.

چگونه دندان های سفیدی داشته باشیم ؟ سفیدی دندان

چگونه دندان های سفیدی داشته باشیم ؟

منبع : نمکستان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو