با این روش ها دوباره از مژه مصنوعی استفاده کنید

منبع: نمکستان

136

1398/9/24

04:54


نحوه استفاده مجدد از مژه مصنوعی نمکستان : مژه مصنوعی یکی از گزینه های آرایشی است. اکثر افراد فکر میکنند که فقط یک بار برای استفاده از مژه مصنوعی فرصت دارند در صورتی که این طور نیست و شما خیلی راحت میتوانید از مژه ی مصنوعی خود چند بار هم استفاده نمایید. در ادامه ی […]

نحوه استفاده مجدد از مژه مصنوعی

مژه مصنوعی : با این روش ها دوباره از مژه مصنوعی خود استفاده کنید

نمکستان : مژه مصنوعی یکی از گزینه های آرایشی است. اکثر افراد فکر میکنند که فقط یک بار برای استفاده از مژه مصنوعی فرصت دارند در صورتی که این طور نیست و شما خیلی راحت میتوانید از مژه ی مصنوعی خود چند بار هم استفاده نمایید. در ادامه ی این مطلب ما نحوه ی استفاده چندین باره از مژه را برای شما ذکر خواهیم کرد. با ما همراه باشید :

اولین گزینه برای پاک و تمیز کردن مژه مصنوعی استفاده از مایع ظرف شویی و آب است. یک کاسه بردارید و یک قاشق چایخوری مایع ظرفشویی و کمی آب گرم را با یکدیگر ترکیب کنید. مزه ها را داخل این ترکیب بگذارید تا کم کم تمیز شود. بعد از بیست دقیقه مژه ها را بیرون بیاورید و با آب ولرم بشویید و با موچین داخل یک ظرف تمیز برای نگهداری قرار دهید. یادتان باشد مژه را خشک کنید.

مورد بعدی استفاده از الکی است. مقداری الکل داخل ظرفی بگذارید و مژه ها را داخلش قرار دهید. بعد از چند دقیقه مزه ها بیرون بیاورید و با دستمال خشک و تمیز کنید و سپس در جای مخصوصش قرار دهید.

گزینه ی سوم میتواند استفاده از آرایش پاک کن باشد. مقداری آرایش پاک کن در ظرفی بریزید و مژه ها را داخلش بگذارید تا شست و شو شود. سپس با پنبه مژه را پاک کنید و با موچین چسب مژه را در بیاورید. حالا مژه ها داخل جای مخصوصش قرار دهید.

آخرین مورد برای تمیز کردن مژه مصنوعی، استفاده از شامپو بچه است. برای این کار قاشق چایخوری شامپو بچه را داخل مقداری آب گرم بریزید. مژه‌ها را داخل این محلول بگذارید و چند دقیقه صبر کنید. حالا مژه‌ ها را از محلول خارج کرده و با آب گرم بشویید. مژه ها را با دستمال خشک کنید و در جای مخصوص قرار دهید.

مژه مصنوعی : با این روش ها دوباره از مژه مصنوعی خود استفاده کنید

با این روش ها دوباره از مژه مصنوعی استفاده کنید

منبع : نمکستان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو