۱۰ نکته طلایی که قبل از تعمیرات مبل و تعمیرات صندلی اداری باید بدانید

منبع: نمکستان

120

1398/9/24

06:58


۱۰ نکته طلایی که قبل از تعمیرات مبل و تعمیرات صندلی اداری باید بدانید نمکستان : تعمیرات مبل و تعمیرات صندلی اداری یکی از مهمترین کارهایی است که می بایست با دقت و حساسیت به آن ها پرداخت. در این مقاله قصد داریم به نکات مهم در زمینه تعمیرات مبل و تعمیرات صندلی اداری بپردازیم […]

۱۰ نکته طلایی که قبل از تعمیرات مبل و تعمیرات صندلی اداری باید بدانید

10 نکته طلایی که قبل از تعمیرات مبل و تعمیرات صندلی اداری باید بدانید

نمکستان : تعمیرات مبل و تعمیرات صندلی اداری یکی از مهمترین کارهایی است که می بایست با دقت و حساسیت به آن ها پرداخت. در این مقاله قصد داریم به نکات مهم در زمینه تعمیرات مبل و تعمیرات صندلی اداری بپردازیم تا شما را در این زمینه یاری رسانیم.

در ابتدا به بررسی تعمیرات مبل می پردازیم:

لزوما برای داشتن مبل هایی جدید و نو نیاز به تعویض و پرداخت هزینه های سنگین برای مبل ها نیست بلکه می توانید با روی آوردن به ” تعمیرات مبل ” ، مبل هایی جدید با پرداخت هزینه ای کمتر در اختیار داشته باشید.

تعمیرات مبل به سبک، استایل و نوع کلاف آن بستگی دارد که در زیر انواع تعمیرات مبل را متذکر می شویم:

کلاف مبل: کلاف یا درواقع بدنه مبل از مهمترین بخش ها در تعمیرات مبل منزل و یا اداری محسوب می گردد؛ اگر کلاف و یا بدنه مبل شما سالم است به شما پیشنهاد می کنیم که مبل های خود را تعمیر کنید در غیر این صورت در اثر تعمیرات مبل پس از اندک زمانی مبل ها آسیب دیده و باید هزینه ای مجدد جهت تعویض مبل ها  بپردازید.

پارچه مبل: بخش مهم دیگر در تعمیرات مبل ، پارچه مبلی می باشد. در این بخش از تعمیرات خرید پارچه را بسته به نوع انتخاب و سلیقه شما، می توانید به خود تعمیرکار بسپارید و یا خودتان پارچه را از مراکز خرید پارچه مبلی تهیه نمایید و به تعمرکار برسانید. برخی از مراکز خرید پارچه مبلی در تهران عبارتند از: خیابان ولیعصر (ع)، بازار بزرگ، دلاوران، دروازه دولت، بازار بزرگ و خیابان زرتشت.

رنگ بدنه: در صورت نیاز به تعمیر چوب و یا فلز مبل ها، تعمیرکار شما را در جریان قرار خواهد داد. دستمزد تعمیر بدنه های چوبی و فلزی با یکدیگر متفاوت می باشد که اصولا بدنه های فلزی پر هزینه تر می باشند. برای بدنه های چوبی ابتدا شکستگی ها را برطرف می کنند و بعد عمل لکه گیری و سمباده را انجام می دهند و در نهایت رنگ کاری را اغاز می کنند.

تقویت کلاف مبل: در صورت نیاز به تقویت فنر ها، کش های موجود در مبل و فوم ها، تعمیرکار شما را در جریان قرار می دهد و کار تقویت کلاف را انجام می دهد. نکته مهمی که در این قسمت استفاده از فوم سرد می باشد. زیرا فوم سرد نسبت به فوم گرم قابلیت انعطاف پذیری و نرمی بیشتری دارد.

نکته مهم: قبل از اقدام به تعمیرات مبل خود حتما از با تجربه بودن و حرفه ای بودن تعمیرکار اطمینان حاصل نمایید و نمونه کارهای تعمیرکار را مشاهده نمایید.

حال به بررسی و معرفی تعمیرات صندلی اداری می پردازیم !

در تعمیرات صندلی اداری نیز لزوما برای داشتن صندلی جدی و نو، تنها راه تعویض صندلی ها نمی باشد بلکه می توان به تعمیرات صندلی اداری ها نیز اکتفا کرد و از پرداخت هزینه های اضافی جلوگیری کرد.

به دلیل وجود اجزای زیاد در ساخت صندلی، تعمیرات صندلی اداری نیز شامل بخش های زیادی می باشد که به ان ها اشاره خواهیم کرد:

تعمیر جک صندلی: گاهی هنگام نشستن بر روی صندلی شما قادر به بالا و پایین کردن جک آن نمی باشید که به دلیل خالی شدن گار موجود در جک صندلی می باشد. تعمیر جک صندلی یکی از مهمترین بخش ها در تعمیرات صندلی اداری می باشد.

تعمیر مکانیزم صندلی: یکی از بخش های مهم تعمیرات صندلی اداری ، مکانیزم صندلی و واقع شاسی صندلی محسوب می باشد؛ از جمله وظایف مکانیزم صندلی می توان به قفل شدن صندلی در جهت دلخواه، تغیر دادن پشتی صندلی در زاویه دلخواه و اتصال جک به پایه صندلی اشاره کرد. که در صورت خرابی می توان با مراجعه به تعمیرکار مشکل را برطرف نمود.

روکش صندلی: پارچه و چرم صندلی پس از مدت زمانی استفاده پوسیده و تکه تکه می شوند که به راحتی می توان آن ها را تعمیر کرد و صندلی جدید و نو در اختیار داشت.

پایه ها، چرخ ها و دسته های صندلی: پایه ها، چرخ ها و دسته ها نیز از دیگر بخش های تعمیرات صندلی می باشند که در اثر شکسته شدن و آسیب دیدن به راحتی می توان آن ها را تعویض نمود.

در برخی از مواقع وقتی به تعمیرکار مراجعه می کنیم پس از بررسی صندلی ها به ما می گویند که صندلی ها قابل استفاده و تعمیر نمی باشند و یا برای تعمیر صندلی ها باید هزینه های زیادی که برای خرید صندلی اداری می توان کرد، صرف کنیم. در این مورد می توانیم به خرید صندلی اداری بپردازیم و بهترین صندلی را برای خود و یا شرکت خود انتخاب کنیم.

خرید صندلی مناسب و با کیفیت مستلزم رعایت نکاتی می باشد که در زیر به این نکات می پردازیم.

  • انتخاب برندهای معتبر هنگام خرید صندلی اداری
  • انتخاب صندلی های طبی و ارگونومیک متناسب با ابعاد بدن و کار خود
  • دارای گارانتی تعویض و ضمانتنامه بودن صندلی هنگام خرید صندلی اداری
  • کیفیت بالا و متناسب روکش صندلی هنگام خرید صندلی اداری
  • انتخای رنگ مناسب روکش صندلی ها با دکوراسیون داخلی
  • دوام و استحکام صندلی در مدت زمان استفاده طونانی از آن
  • مطمئن بودن از کیفیت جک و مکانیزم صندلی هنگام خرید صندلی اداری
  • اطمینان خاطر برای استفاده از فوم سرد در صندلی

با رعایت نکات بالا می توانید خرید صندلی اداری لذت بخشی را تجربه نمایید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو