آموزش مرحله به مرحه و طرز تهیه خوراک قارچ فرنگی خوشمزه و لذیذ

منبع: نمکستان

77

1398/9/24

06:59


آموزش مرحله به مرحه و طرز تهیه خوراک قارچ فرنگی خوشمزه و لذیذ سایت تفریحی نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه خوراک سبزیجات به سبک چینی خوشمزه و لذیذ را آماده کرده ایم . برای مشاهده این آموزش آشپزی ، این پست را دنبال کنید. مواد لازم خوراک قارچ فرنگی قارچ   500 گرم […]

آموزش مرحله به مرحه و طرز تهیه خوراک قارچ فرنگی خوشمزه و لذیذ

طرز تهیه خوراک قارچ فرنگی خوراک قارچ فرنگی طرز تهیه خوراک قارچ خوراک قارچ و سیب زمینی  قارچ و سیب زمینی سرخ کرده خوراک قارچ

سایت تفریحی نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه خوراک سبزیجات به سبک چینی خوشمزه و لذیذ را آماده کرده ایم . برای مشاهده این آموزش آشپزی ، این پست را دنبال کنید.

مواد لازم خوراک قارچ فرنگی

قارچ   500 گرم
فلفل دلمه‌ای رنگی و سینه مرغ   از هر کدام یک عدد
زعفران آب کرده و سس سویا   از هر کدام سه قاشق سوپخوری
پیاز داغ و پیازچه   از هر کدام نصف پیمانه
نمک، فلفل و آویشن   به میزان لازم
آب مرغ   نصف پیمانه

طرز تهیه خوراک قارچ فرنگی

با آموزش طرز تهیه خوراک قارچ فرنگی از سری آموزش های آشپزی سایت نمکستان در خدمتتون هستیم.برای تهیه خوراک قارچ فرنگی ابتدا باید سینه مرغ را به قطعات کوچک برش زده و درون تابه آنها را تفت بدهید.قارچ ها را نیز ورقه ورقه کنید و تفتشان بدهید.فلفل دلمه را نیز خرد کرده و با پیازچه کمی تفت بدهید.

حالا یک قابلمه مناسب انتخاب کرده و همه مواد بالا را درون آن ریخته و پیاز داغ را هم به آنها اضافه کنید.سس سویا ، آب مرغ ، زعفران و ادویه را هم اضافه کنید و خوب مواد را با هم مخلوط کنید و اجازه دهیدبا حرارت ملایم برای 15 دقیقه خوب بپزد.در آخر خوراک را در ظرف مورد نظرتان ریخته ، تزیین کنید و نوش جان کنید.

آموزش مرحله به مرحه و طرز تهیه خوراک قارچ فرنگی خوشمزه و لذیذ

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو