کاربردی ترین و سریعترین روش های تسکین و درمان دندان درد در خانه

منبع: نمکستان

47

1398/9/24

09:00


درمان سریع دندان درد در خانه نمکستان : دندان درد یک درد بسیار آزاردهنده است که معمولا به سر درد منجر میشود. معمولا برای درمان دندان درد باید به پزشک مراجعه کرد که برای اکثریت رفتن به دندان پزشکی در همان لحظه مقدور نیست ما در بخش دهان و دندان نمکستان به شما کمک میکنیم […]

درمان سریع دندان درد در خانه

درمان سریع دندان درد در خانه

نمکستان : دندان درد یک درد بسیار آزاردهنده است که معمولا به سر درد منجر میشود. معمولا برای درمان دندان درد باید به پزشک مراجعه کرد که برای اکثریت رفتن به دندان پزشکی در همان لحظه مقدور نیست ما در بخش دهان و دندان نمکستان به شما کمک میکنیم که چطور در خانه دندان درد را برای مدت محدودی آرام کنید تا سر وقت ممکن به دندان پزشکی مراجعه نمایید. با ما همراه باشید :

۱- درمان سریع دندان درد با کمپرس سرد

کمپرس یخ سیگنال های درد را که به مغزتان میرسد را از بین میبرد. بنابراین با گذاشتن کمپرس سرد بر روی قسمت مربوطه درد را موقتا بهبود بخشید.

۲- استفاده از چای نعنا برای تسکین درد دندان

نوشیدن چای نعنا یکی از طبیعی ترین راه حل ها برای از بین بردن دندان درد است. شما میتوانید این چای را در دهانتان قرقره کنید و آن را بنوشید.

۳- آب و نمک درمان طبیعی دندان درد

وقتی با آب و نمک دندانتان را میشویید جرم ها و باکتری ها از بین رفته و التهاب و دردتان کاهش میابد. کافیست به مدت یک دقیقه دهانتان را با آب و نمک قرقره کنید.

۴- سیر یک مسکن خوب برای کاهش دندان درد

سیر از بین برنده ی انواع عفونت است بنابراین میتواند برای دندانی که عفونی شده بسیار مفید باشد. کافیست یک حبه سیر را له کرده و کمی نمک بزنید و ان را روی دندانتان که درد میکند قرار دهید. بعد از چند دقیقه درد موقتا التیام میابد.

۵- روغن گل میخک یک درمان سنتی برای دندان درد

گل میخک یک بی حس کننده ی طبیعی است. بنابراین شما میتوانید مقداری از روغن ان را روی گوش پاک کن بزنید و روی دندان بگذارید و یا آن را بجوید تا روغنش در دهانتان آزاد شود و باعث کندی درد شود.

درمان سریع دندان درد در خانه

روش های تسکین و درمان دندان درد در خانه

منبع : نمکستان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو