با این سه ماسک خانگی بینی تان را کوچک تر کنید!

منبع: نمکستان

75

1398/9/24

11:19


ماسک خانگی برای کوچک کردن بینی نمکستان : همانطور که میدانید بینی یکی از اجزای مهم صورت است که در زیبایی تاثیر فراوان دارد. بزرگی بعضی بینی ها در چهره جزو ایراد محسوب میشود. شرایط مختلف زندگی و سلایق شخصی ممکن است مانع این شود که یک شخص بخواهد هزینه های زیادی را صرف عمل […]

ماسک خانگی برای کوچک کردن بینی

با این سه ماسک بینی تان را کوچک کنید!

نمکستان : همانطور که میدانید بینی یکی از اجزای مهم صورت است که در زیبایی تاثیر فراوان دارد. بزرگی بعضی بینی ها در چهره جزو ایراد محسوب میشود. شرایط مختلف زندگی و سلایق شخصی ممکن است مانع این شود که یک شخص بخواهد هزینه های زیادی را صرف عمل بینی کند و یا خیلی از اشخاص هستند که به خاطر شرایط جراحی تمایلی به انجام عمل ندارند. ما در بخش سلامت و زیبایی پوست به شما می آموزیم که چگونه با سه ماسک خانگی بینی تان را کوچکتر کنید :

۱- ماسک زنجبیل

مقدار آب و پودر زنجبیل را باهم مخلوط کنید. ماسک اماده شده را روی بینی تان بمالید و بعد از گذشت یک ربع ساعت بشویید. حواستان باشد که این ماسک بسیار قوی بوده بنابراین برای پوست های حساس زیاد مناسب نیست.

۲- ماسک خمیر دندان، زنجبیل و سرکه سیب

خمیر دندان، زنجبیل و سرکه سیب را به یک میزان برداشته و با هم ترکیب کنید و روی پوست بینی تان بگذارید. بعد از ۳۰ دقیقه بینی تان را با آب سرد بشویید. استفاده از این ماسک به طور مداوم و روزانه بسیار مناسب و نتیجه بخش خواهد بود.

۳- ماسک یخ

یخ یکی از مواردی است که التهاب و ورم را کم میکند. بنابراین کافیست مقداری یخ را داخل یک تکه پارچه گذاشته و روی بینیتان قرار دهید. همین کار باعث کم شدن ورم بینی خواهد شد.

با این سه ماسک بینی تان را کوچک کنید!

با این سه ماسک بینی تان را کوچک کنید!

منبع : نمکستان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو