خوب و بد بودن افراد به چه چیزهایی بستگی دارد؟

منبع: نمکستان

95

1398/9/24

11:22


با ویژگی آدم های اصیل آشنا شوید نمکستان : خوب یا بد بودن افراد یک تعریف نسبی است. تعریف یک “آدم خوب یا بد” از دیدگاه اشخاص باهم متفاوت است. اما معمولا داشتن یا نداشتن اصالت رفتاری یک معیار مناسب برای تشخیص این مهم است. ما معمولا برای دوستی و معاشرت آدم های اصیل را […]

با ویژگی آدم های اصیل آشنا شوید

با ویژگی آدم های اصیل آشنا شوید

نمکستان : خوب یا بد بودن افراد یک تعریف نسبی است. تعریف یک “آدم خوب یا بد” از دیدگاه اشخاص باهم متفاوت است. اما معمولا داشتن یا نداشتن اصالت رفتاری یک معیار مناسب برای تشخیص این مهم است. ما معمولا برای دوستی و معاشرت آدم های اصیل را انتخاب می کنیم. آدم های اصیل ویژگی هایی دارند که باعث می شود شما بخواهید با آن ها در رابطه باشید.

منظورمان از اصالت و اصیل بودن در واقع روراستی، صداقت و واقعی بودن یک فرد است. آدم های اصیل در اصطلاح درون و بیرونشان یکی است. افراد اصیل ویژگی های منحصر به فردی دارند که آن ها را از بقیه متمایز می کند. آن ها به دنبال جلب توجه نیستند. آدم هایی که درون خود را با خودآگهی و اعتماد به نفس پر کرده باشند نیاز ندارند که منیت خود را تقویت کنند. در واقع کمبود شخصیتی ندارند.

فراد خودشیفته همیشه نیاز به دوست داشته شدن دارند. و برای رفع این نیاز با احساسات خود و ودیگران بازی می کنند. اما آدم های اصیل اعتماد به نفس دارند و دوست داشته شدن از طرف بقیه آن ها را عرش اعلا نمی برد و یا دوست داشته نشدن آن ها را ناراحت نمی کند. ساده و زود باور نبودن یکی دیگر از ویژگی های آدم های اصیل است. آن ها همیشه منطقی واقع بین هستند و هنگامی که چیزی به درستی پیش نمی رود خیلی زود تر تشخیص بدهند.

همه باید خوشحالی را درون خودشان پیدا کنند، این افراد این اصل را رعایت می کنند و برای خوشحال بودن به چیز های زیادی نیاز ندارند. مثلا کافی است در کنار کسی که دوست دارند در محیط آرام باشند. شادمان را در چیز های ساده جستجو می کنند. به رخ کشیدن توانایی ویژگی افرادی است که به خود ایمان ندارند. و تظاهر کردن به فروتنی نیز اصلا خوش آیند نیست. برای اصیل بودن باید از این رفتار ها دوری کرد.

خوب و بد بودن افراد به چه چیزهایی بستگی دارد؟

خوب و بد بودن افراد به چه چیزهایی بستگی دارد؟

منبع : نمکستان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو