تلاش همسر آقای ستاره برای جدا کردن وی از پاری سن ژرمن

منبع: سیمرغ

90

1398/9/24

12:18


تلاش همسر آقای ستاره برای جدا کردن وی از پاری سن ژرمن

باشگاه پاریسن ژرمن قصد دارد که با پرداخت 70 میلیون یورو قرارداد مائورو ایکاردی را در پنجره نقل و انتقالات ژانویه دائمی کند اما واندا نارا، همسر و مدیر برنامه های او، در تلاش است که پیشنهاداتی از یوونتوس یا رئال مادرید دریافت کند

علیرغم علاقه پاریس به حفظ ایکاردی؛ نارا به دنبال پیشنهاد از یووه و رئال

مهاجم آرژانتینی تابستان امسال پس از درگیری های طولانی با اینتر میلان در نهایت با قراردادی قرضی از این تیم جدا شده و به باشگاه فرانسوی پاریسن ژرمن پیوست. ایکاردی از زمان حضور خود در این تیم در 9 بازی لیگ فرانسه 7 گل زده و این در حالی است که دستمزدش نیز دو برابر دستمزدی است که در اینتر دریافت می کرد.

او می تواند در 26 سالگی بهترین گزینه برای حضور طولانی مدت در خط حمله پی اس جی باشد. چرا که ادینسون کاوانی خواهان جدایی از پاریس است و تکلیف نیمار و کیلیان امباپه نیز چندان مشخص نیست.

پاریسی ها پیش از خرید ایکاردی توافق کرده بودند که با پرداخت 70 میلیون یورو می توانند در ژانویه او را به صورت دائمی به تیم خود منتقل کنند اما روزنامه ایتالیایی توتو اسپرت خبر داه که واندا نارا به دنبال انتقال همسر خود به تیم دیگری است. نارا امیدوار است که این مهاجم پیش از امضای قرارداد دائمی با پاریسن ژرمن پیشنهاداتی از سوی رئال مادرید و یوونتوس دریافت کند.

لئوناردو، مدیر برنامه پاریسن ژرمن، باور دارد که ایکاردی گزینه بسیار خوبی برای آنهاست و تلاش بسیاری برای ادامه حضور او در این تیم دارد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net


نظرات


تصویری


ویدئو