روی سورپرایز زرد آذری جهرمی اسم بگذارید

منبع: ستاره

171

1398/9/24

13:26


محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات، پس از سورپرایز پنجشنبه هفته گذشته خود و رونمایی از پهباد برای ارسال مرسولات پستی، شب گذشته با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از مردم خواست تا برای این شگفتانه اسم تعیین کنند.

ستاره | سرویس چهره‌ها - هفته گذشته وزیر ارتباطات در همایشی عنوان کرده بود که روز پنجشنبه سورپرایز دارد. طی هفته گذشته گمانه‌زنی‌های فراوانی مبنی بر اینکه سورپرایز وزیر ارتباطات چه می‌تواند باشد عنوان شد. مواردی از جمله رایگان شدن اینترنت برای سایت‌های داخلی و یا رفع فیلترینگ تلگرام از جمله این گمان‌ها بود.

در این میان شوخی‌هایی هم با سورپرایز وزیر ارتباطات شد که بسط آن چندان در این مقال نمی‌گنجد! بالاخره پنجشنبه شد و وزیر محترم با سورپرایز خود آب سردی روی تمام رویاهای از پیش تعیین شده ریخت و از پهباد زردرنگ اداره پست رونمایی کرد.

و حالا نوبت شماست که برای این شگفتانه اسم تعیین کنید، پس تمام زور خود را برای این مهم به کار بگیرید!

روی سورپرایز زرد آذری جهرمی اسم بگذارید


محمدجواد آذری جهرمی:

«پهپاد ⁧#پست_پلاس⁩ که متعلق به شماست ولی باید برایش اسم بگذاریم. لطفا پیشنهاداتتون رو بفرمایید. اسم رو از بین پیشنهادهایی که بیشترین لایک رو داشته باشه برای اولین پهپاد انتخاب می‌کنیم و می‌گذاریم 
⁧#آینده‌روشن⁩»


در راستای همین پست پیشنهادهای کاربردی بسیاری به وزیر ارتباط شده که در ادامه چند نمونه از موارد قابل پخش را باشگاه خبرنگاران جوان زحمت انتشارش را کشیده که به اتفاق هم می‌بینیم. 

روی سورپرایز زرد آذری جهرمی اسم بگذارید


سورپرایز آذری جهرمی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو