بیوگرافی کامل تونی آن سینگ دختر شایسته سال ۲۰۱۹+ عکس و اینستاگرام

بیوگرافی کامل تونی آن سینگ دختر شایسته سال ۲۰۱۹+ عکس و اینستاگرام


منبع: کولاک

1,152

1398/9/24

14:22


تونی آن سینگ دختر شایسته سال ۲۰۱۹ دنیا شد. “تونی- آن سینگ” دختر ۲۳ ساله  اهل جاماییکا در مراسم انتخاب دختر شایسته جهان (Miss World ۲۰۱۹) در لندن به عنوان فرد برگزیده انتخاب شد.

سینگ در خلیج مورانت در کشور جامائیکا متولد شد اما در نه سالگی به ایالات متحده مهاجرت کرد و در فلوریدا اقامت کرد. وی در دانشگاه ایالتی فلوریدا در تالاهاسی پذیرفته شد و از این دانشگاه با مدرک تحصیلات زنان و روانشناسی فارغ التحصیل شد.
سینگ در نوامبر سال ۲۰۱۹ برای شرکت در مسابقات مقدماتی “دختر شایسته” Miss World به لندن سفر کرد. سینگ در بین ۴۰ شرکت کننده و مدل برتر قرار گرفت و در مسابقات استعدادیابی برنده شد. بدین ترتیب او اجازه ورود مستقیم به مسابقه نیمه نهایی را کسب کرد.
 شب فینال مسابقات در ۱۴ دسامبر در ExCeL لندن برگزار شد، جایی که سینگ از ۴۰ تیم برتر به ۱۲ تیم برتر و در نهایت به جمع ۵ نفر برتر رسید. او در نهایت  برنده عنوان دختر شایسته جهان شد. رقیبان اصلی سینگ «اولفلی مینزو» از فرانسه و «سومان رائو» از هند بودند.
سینگ با این پیروزی، چهارمین زن جامائیکایی شد که این عنوان را بدست آورده است. آخرین دختر شایسته جامائیکایی دنیا تا قبل از این آن «لیزا هانا» بود که به عنوان قهرمان Miss World 1993 انتخاب شده بود. او همچنین اولین زن سیاه پوست بود که از زمان Agbani Darego (از نیجریه، برنده عنوان دختر شایسته) این عنوان را در Miss World 2001 بدست آورد.

پیج اینستاگرام تونی آن سینگ

عکس های تونی آن سینگ

تونی آن سینگ دختر شایسته سال ۲۰۱۹

تونی آن سینگ دختر شایسته سال ۲۰۱۹

 

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو