درخشش الناز شاکردوست در فرانسه/ اهداء سه جایزه به "شبی که ماه کامل شد"

منبع: ایران آرت

143

1398/9/24

17:01


دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های سیاسی "کاراسون" فرانسه با اعطای سه جایزه از جمله بهترین فیلم و بازیگری زن به فیلم "شبی که ماه کامل شد" برگزار شد.

ایران آرت،  دومین جشنواره فیلم های سیاسی کاراسون فرانسه کار خود پایان داد و فیلم سینمایی "شبی که ماه کامل شد" ساخته نرگس آبیار توانست جایزه بزرگ هیات داوران به عنوان بهترین فیلم جشنواره، جایزه بهترین بازیگر زن برای الناز شاکردوست و جایزه هیات داوری دانشجویان را دریافت کند.

فیلم سینمایی "شبی که ماه کامل شد" پس از حضور در بیست و سومین جشنواره "شب‌های سیاه تالین"، در دومین حضور بین المللی خود در بخش مسابقه فیلم های بلند داستانی دومین جشنواره فیلم‌های سیاسی فرانسه نمایش داده شد.

به گزارش مهر، این جشنواره توسط "کوستا گاوراس" سینماگر مطرحی یونانی- فرانسوی پایه گذاری شده و فیلم "شبی که ماه کامل شد" با ۶ فیلم بلند داستانی در این رویداد سینمایی رقابت میکند.

عرضه و پخش بین المللی فیلم‌"شبی که ماه کامل شد" به عهده محمد اطبایی (مستقل های ایرانی) است و این فیلم توانست در حضور پیشین بین‌المللی خود در جشنواره الف "شب های سیاه تالین" در کشور استونی جایزه بهترین فیلم تماشاگران را دریافت کند.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو