شب متفاوت امین حیایی و عظیمی نژاد در مسابقه عصر جدید

شب متفاوت امین حیایی و عظیمی نژاد در مسابقه عصر جدید


منبع: نمناک

369

1398/3/21

10:37


مسابقه استعدادیابی عصر جدید شب گذشته 20 خرداد ماه 98 با حضور چهار شرکت کننده روی آنتن رفت و داوران این مسابقه شبی متفاوت را تجربه کردند.

شب متفاوت امین حیایی و عظیمی نژاد در مسابقه عصر جدید

قسمت هشتم از مرحله دوم مسابقه عصر جدید

برنامه عصر جدید با اجرای احسان علیخانی شب گذشته 20 خردادماه 1398 ساعت 22:30 روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

هشتمین قسمت از مرحله دوم مسابقه عصر جدید طبق روال گذشته با حضور چهار شرکت کننده با استعدادهای مختلف روی آنتن رفت و داوران این مسابقه شب پرهیجان و متفاوتی را در این برنامه تجربه کردند.

در برنامه شب گذشته مسابقه عصر جدید چه گذشت

هوتن شکاری پسر طناب زن عصر جدید ، سعید فتحی روشن پیشگو و ذهن خوان ، سیدسالار میرکریمی کمدین و محسن ضیایی با نمایش زیبای لیزر روی صحنه عصر جدید حاضر شدند.

هوتن شکاری

طناب زنی هوتن شکاری در مسابقه عصر جدید

هوتن شکاری اولین شرکت کننده مسابقه شب گذشته عصر جدید بود که با طناب زنی آتشین و رنگی روی صحنه عصر جدید حاضر شد و نمایشی از خیر و شر را با طناب زنی حرفه ای به تصویر کشید و در ابتدا چهار رای مثبت از داوران گرفت اما آریا عظیمی نژاد بعد از اجرا از رای مثبتش پشیمان شد و به او رای منفی داد.

این حرکت آریا عظیمی نژاد با واکنش امین حیایی روبرو شد و آقای بازیگر روی صندلی آریا عظیمی نژاد نشست و به شوخی با او پرداخت و به جای او رای مثبت داد.

سعید فتحی روشن

اجرای سعید فتحی روشن در مسابقه عصر جدید

سعید فتحی روشن پیشگویی که در دور مقدماتی داوران را به حیرت واداشته بود دومین شرکت کننده مسابقه شب گذشته عصر جدید بود که توانست باز هم موجب حیرت زدگی داوران شود و چهار رای مثبت از آنها دریافت کند.

سیدسالار میرکریمی

سیدسالار میرکریمی شرکت کننده مسابقه عصر جدید

سیدسالار میرکریمی کمدین مسابقه شب گذشته عصر جدید بود که در این اجرای خود به شوخی با داوران پرداخت و سکانسی از نوید محمدزاده در متری شیش و نیم را اجرا کرد و سه رای مثبت از داوران گرفت.

مسابقه عصر جدید

نمایشی حیرت انگیز با لیزر در مسابقه عصر جدید

آخرین شرکت کننده برنامه شب گذشته عصر جدید محسن ضیایی بود که حرکاتی زیبا را با لیزر به نمایش گذاشت و توانست چهار رای مثبت از داوران دریافت کند.

مسابقه عصر جدید

چهار شرکت کننده برنامه شب گذشته عصر جدید

در بخش پایانی هشتمین قسمت از مرحله دوم مسابقه عصر جدید محسن ضیایی و سعید فتحی با رای داوران راهی مرحله بعد برای انتخاب مردمی شدند.

جدال امین حیایی و عظیمی نژاد بر سر چراغ سفید در مسابقه عصر جدید

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو