دانلود بازی Hitman Codename 47 برای کامپیوتر – نسخه GOG

دانلود بازی Hitman Codename 47 برای کامپیوتر – نسخه GOG


منبع: دانلود ها

96

1398/9/24

21:45


بازی Hitman Codename 47 عنوانی در سبک اکشن-ماجرایی مخفی‌کاری است که توسط شرکت آیدوس در سال ۲۰۰۰ برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این نخستین بازی از مجموعه بازی‌های هیتمن به شمار می‌رود که توسط بازی هیتمن ۲: قاتل خاموش ادامه یافت. در سال ۱۹۵۴ میلادی، دانشمندی به نام اورت مایر، پروژه ای با نام شبیه سازی انسان یا کلون سازی، آغاز می کند، کلون سازی به پروسه ای می گویند که بتوان در یک آزمایشگاه نمونه ای از یک جنین را بدون وجود مادر به مرحله تکامل رساند، این دانشمند سرانجام موفق شد که با تغییر کروموزوم، چند سری از شبیه ساز های انسان را طراحی کند.

او در سال ۱۹۶۰ یک سری از شبیه ساز های انسان با اسم رمز ۴۷ را در تیمارستان اختصاصی خود پرورش داد، ۳۰ سال می گذرد وقایع آغاز می شود، یکی از شبیه ساز ها ناگهان چشم خود را باز می کند، هیچ گذشته ای به خاطر نمی آورد، هیچ چیزی احساس نمی کند، فقط و فقط می بینید و می شنود، خود را در اتاقی پیدا می کند، صدای گوش خراش مردی از پشت سر او مدام در گوشش می پیچد، آن مرد این شبیه ساز را وادار به یادگیری کار با سلاح گرم و سرد می کند، چندین روز می گذرد، این شبیه ساز از حالا به یک تروریست به تمام معنا تبدیل می شود.

Hitman Codename 47 PC-GOG

دانلود-بازی-Hitman-Codename-47

مطالب مرتبط

None found

در یک روز او ناگهان یک لحظه از گذشته ی عجیبش را به خاطر می آورد و سعی می کند با فرار از تیمارستان اطلاعاتی از گذشته خود بدست آورد، همین اتفاق هم می افتد، او موفق به فرار می شود، ولی برای این کار چندان به زحمت نمی افتد، انگار فرار او عضوی از نقشه بوده و از قبل تعیین شده است، به هر حال او فرار می کند و در خیابان های شهر برای یافتن گذشته خود سرگردان می شود، یک سال می گذرد، این شبیه ساز بازهم به شکل از پیش تعیین شده ای با سازمانی به نام ICA آشنا می شود، شبیه ساز احساس می کند گذشته خود به نوعی با این سازمان تروریستی ارتباط دارد،

International Contract Agecy یک سازمان تروریستی قانونی می باشد که به شکل قراردادی تروریست های ماهری را استخدام، و برای ترور یک هدف خاص، عازم ماموریت می کند، شبیه ساز با استخدام در این سازمان بیشتر سعی در بدست آوردن اطلاعاتی در خصوص گذشته خود دارد، او با یک قرارداد عضو این سازمان می شود، او حالا دیگر بدون نام نیست، سازمان به دلیل بارکدی که پشت سرش حک شده نام او را مامور ۴۷ می گذارد و دایانا برنود (Diana Burnwood) را به عنوان پشتیبان مامور ۴۷ در مأموریت ها مختلف انتخاب می کند.

مأموریت های که قرار است توسط این مأمور انجام شود در مکان های مختلفی می باشد که همین دلیل موجب مسافرت کردن او به کشورهای گوناگونی مانند کلمبیا، هنگ کنگ، هلند و مجارستان می شود.

info

To us society is normal. We walk the streets fearing no one and nothing. Yet through his ice blue eyes, Agent 47 sees a world of potential threat and danger. He watches interested, but uninvolved. Your time has come to enter the Hitman’s world. A world where you trust no-one but yourself, a player in a deadly game, a warrior on a battlefield most people don’t even know exists.

This slick 3rd person action-adventure game presents a mix of stealth and combat. As the Hitman you must move without sound, kill without emotion, and disappear without trace. There are many ways to finish a mission and it is up to you to find the best, most silent one. At your disposal is an impressive arsenal of weapons and gadgets available for purchase between missions. Carry out your ‘hits’ effectively and a story of greed, power, and jealousy will start to unfold, in addition to a considerable amount of blood money.

Unique title in which you take the role of an elite assassin who kills for a living.

Large variety of weapons, traps, and gadgets – choose your own set of equipment for each mission.

Many ways to execute “hits” – will you be able to find the quickest and most silent way?

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

System:Windows XP or Vista

Processor:1.8 GHz

Memory:512 MB RAM

Graphics:3D graphics card compatible with DirectX 7 (compatible with DirectX 9 recommended)

Storage:2GB HDD

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید

3) به نصب بازی بپردازید.

4) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Hitman Codename 47 vb192-GOG با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو