دانلود بازی Hitman Absolution Professional Edition برای کامپیوتر

دانلود بازی Hitman Absolution Professional Edition برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

164

1398/9/24

21:45


بازی Hitman Absolution با مرگ یک همکار قدیمی یعنی Diana آن هم به دست مامور ۴۷ شروع می شود. دیانا مدارک و دلایل بسیاری در مورد اثبات جرم های ICA پیدا کرده است و به همین دلیل ICA که عرضه را بر خود تنگ دیده با دروغی که به ۴۷ می گوید در مورد این که دیانا فرد خائنیست ۴۷ را مامور می کند تا او را بکشد. ۴۷ هم در یک انتخاب دشوار و کنار آمدن با خود دیانا را با گلوله مورد هدف قرار می دهد. اما در آخرین لحظات مرگ دیانا ، وی چهره واقعی سازمان ICA را برای ۴۷ نمایان می کند و همچنین از وی می خواهد در این بین از دختری هم با نام ویکتوریا محافظت کند ، ۴۷ هم که متوجه رودست خوردن بزرگی نسبت به خود شده ، درخواست دیانا را قبول می کند و همچنین ماموریت اصلی وی نابودی ICA خواهد بود.

از اینجاست که داستان اصلی بازی شروع خواهد شد و ICA هم که می بیند ۴۷ هم به خائن ها پیوسته لشگری از گروه های مختلف خود را از جمله گروه سرسخت Saints را برای کشتن ۴۷ و همچنین پیدا کردن ویکتوریا می فرستد. در کل باید گفت که داستان بازی Hitman Absolution با ورود بیشتر به مسایل شخصی ۴۷ بسیار خوب ساخته و پرداخته شده و در این بین با شخصیت پردازی خوب و همچنین پیچ و خم ها و صحنه های بسیار جالبی که در بازی برایتان نمایان خواهد شد ، جذابیت خود را تا آخر حفظ خواهد کرد.

Hitman Absolution Professional Edition PC-PROPHET

دانلود-بازی-Hitman-Absolution-Professional-Edition

مطالب مرتبط

از لحاظ هسته اصلی گیم پلی و ساختار ماموریت ها بازی Hitman Absolution به قسمت های گذشته Hitman وفادار مانده است. البته بازی به سختی نسخه های قبلی نیست و طوری طراحی شده است که همگان از آن لذت ببرند. هنوز هم سیم خفه کن برای یک مرگ بی سر و صدا ، شکستن قفل ها و همچنین روش های بسیار برای بیرون کشیدن هدف از مکان ها جزو نکات کیدی بازی به حساب می آید. در این بین با ویژگی جدید صحنه آهسته کردن که می توان به مانند red dead چند دشمن را علامت گذاری کرد و آن ها را به صورت همزمان از بین برد کمک شایانی به سینمایی تر کردن بازی کرده است.

در سری های گذشته مامور ۴۷ از گروه خاص و نا مشخصی دستور می‌گرفت. نماینده آن گروه شخصی به نام Diana بود که طریقه انجام عملیات برای کشتن و همچنین معرفی اهداف قتل را به مامور ۴۷ می‌رساند. ولی این بار همه چیز در مورد نجات یک دختر مرموز جوان می باشد و به همین دلیل است که ۴۷ به مکان های تصادفی در سرتاسر جهان خواهد رفت. البته اگرچه دیگر ۴۷ برای گروه خاصی کار نمی کند اما تنها نام وی کافیست تا هنوز هم بسیاری برای کشتن اهداف دست به دامان ۴۷ شوند.

منبع توضیحات : گیمفا

لیست بسته های الحاقی موجود در نسخه Professional Edition :

* Hitman: Absolution: Agency Jagd P22G

* Hitman: Absolution: Agency SPS 12

* Hitman: Absolution: Agency HX UMP

* Hitman: Absolution: Bartoli Custom Gun

* Hitman: Absolution: Krugermeier 2-2 Gun

* Hitman: Absolution: Bronson M1928 Gun

* Hitman: Absolution: High Tech Disguise

* Hitman: Absolution: High Roller Disguise

* Hitman: Absolution: Public Enemy Disguise

* Hitman: Absolution: Deus Ex (Adam Jensen) Disguise

* Hitman: Absolution: Deus Ex (Adam Jensen) Handgun

info

Hitman: Absolution follows the Original Assassin undertaking his most personal contract to date. Betrayed by the Agency and hunted by the police, Agent 47 finds himself pursuing redemption in a corrupt and twisted world.

Key Features

Showcasing Glacier 2™ technology: HITMAN: ABSOLUTION has been built from the ground up, boasting a cinematic story, distinctive art direction and highly original game and sound design.

Freedom of Choice: Stalk your prey, fight them head on or adapt as you go along. As Agent 47 the choice is yours thanks to highly evolved gameplay mechanics and a ground-breaking AI system.

Experience a Living, Breathing World: In the world of Hitman: Absolution every moment can become a story as unique characters, rich dialogue and Hollywood standard performances combine to create a gameplay experience like no other.

Disguises: As Agent 47, the identity of almost anyone you meet is yours for the taking. Immobilise your prey, steal their outfit and use your instinct to blend in and deceive your enemies.

Instinct Mode: See the world through the eyes of Agent 47 and become the world’s deadliest assassin. Using Hitman: Absolution’s Instinct Mode you’ll predict enemy movement, discover new ways to kill and use high powered weaponry with deadly accuracy.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista, 7

Processor: True dual core CPU (Intel, AMD)

Hard Drive Space: 24GB

Memory: 2 GB RAM

Video Card: NV8600 512 Mb RAM, or AMD equivalent

DirectX®: 10

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 64-bit

Processor: Intel Core i7 or AMD Athlon II X4

Hard Drive Space: 24GB

Memory: 4 GB RAM

Video Card: NVIDIA GeForce GTX 260 or ATI Radeon HD 5770

DirectX®: 11

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PROPHET را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو