رزرو آنلاین اقامتگاه در لیدوماتریپ، به نفع گردشگر

رزرو آنلاین اقامتگاه در لیدوماتریپ، به نفع گردشگر


188

1398/9/24

22:04


برای بسیاری از ما سفر با کلمه «شمال» مفهوم می یابد. اگر شما نیز در جرگه کسانی هستید که اولین مقصدی که برای سفر و دور شدن از هیاهوی زندگی شهری به فکرشان خطور می کند «شمال» است، حتما با برخی از مشکلات سفر به این منطقه آشنا هستید!

رزرو آنلاین اقامتگاه در لیدوماتریپ، به نفع گردشگر

به گزارش بهداشت نیوز برای بسیاری از ما سفر با کلمه «شمال» مفهوم می یابد. اگر شما نیز در جرگه کسانی هستید که اولین مقصدی که برای سفر و دور شدن از هیاهوی زندگی شهری به فکرشان خطور می کند «شمال» است، حتما با برخی از مشکلات سفر به این منطقه آشنا هستید!

بسیار شنیده ایم لطیفه هایی درمورد جوجه زدن در جنگل های شمال و ترافیک جاده هایی که به این شهر ها ختم می شوند؛ ولی، باز هم شهر های شمالی اولین انتخاب ایرانی ها برای سپری کردن تعطیلات است. چراکه، طبیعت خیره کننده این منطقه با خانه های شیروانی رنگارنگ فرو رفته در حصار ابرها و مه فرود آمده بر روی درختان تنومند، قابل چشم پوشی‌ نیست.

شاید شما نیز تجربه کرده باشید که در ایام پیک سفر، مانند تعطیلات عید نوروز و یا تابستان ماه، جا برای سوزن انداختن در جاده ها و حتی جنگل های شمال پیدا نمی شود. گاها اجاره ویلا در شمال با این حجم از مسافر و گردشگر در روز های پیک سفر وحشتناک به نظر میرسد! 

رزرو آنلاین اقامتگاه در لیدوماتریپ، به نفع گردشگر

اما خوشبختانه این روزها، به لطف تکنولوژی بسیاری از کارها آسان شده و یافتن جایی مناسب برای اسکان، دیگر مانند گذشته سخت نیست. وبسایت لیدوماتریپ، سامانه ای مطمئن برای رزرو آنلاین اقامتگاه در شمال و سراسر ایران است. لیدوما به عنوان یک استارتاپ گردشگری موفق، مالکان اقامتگاه ها را به مسافرینی که نیازمند اسکان هستند، در وبسایت امن خود، به هم معرفی و وصل می کند.

 

رزرو اقامتگاه را به زمان رسیدن به مقصد موکول نکنید

فکر پیدا نکردن اقامتگاهی مناسب، خصوصا اگر به صورت خانوادگی سفر کنید، می تواند آرامش سفرتان را به کل مختل سازد. چه صرفا با هدف خارج شدن از منزل و تغییر آب و هوا سفر کنید و چه برای ماجراجویی و تجربه هیجان، هدف از سفر، رهایی از دغدغه ها و تنش های روحی و روانی است نه وارد ساختن تشنج و نگرانی های جدید بر زندگی!

رزرو آنلاین اقامتگاه در لیدوماتریپ، به نفع گردشگر

سایت لیدوماتریپ، در صدد است تا سفرتان را تبدیل به روزنه ای از تجربه و آرامش نماید. لیدوماتریپ، وبسایت جامعی برای گردشگری میباشد. اصلی ترین خدمات این سایت، فراهم آوردن اقامتگاه برای گردشگران در تمام شهر های ایران است. انواع اقامتگاه ها از اجاره سوئیت در تهران تا اجاره ویلا، پنت هاوس، خانه، آپارتمان و ... در بیش از ١٠٠ شهر ایران و توسط مالکان این اقامتگاه ها، به ثبت رسیده اند.

این سایت، با حذف رابطه ها، در صدد است تا معقول ترین قیمت ها را ارائه دهد. مسافرین نیز می توانند به صورت آنلاین و در زمانی کوتاه، اقامتگاه مورد نظرشان را با سلیقه و بودجه مورد نظرشان تطبیق داده و رزرو نمایند.

خدمات این وبسایت تنها به ارائه خدمات اسکان منتهی نمی شود. از این سایت، می توانید اطلاعات جامعی در مورد شهری که در صدد سفر به آن هستید به دست آورید. از آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری شهر مقصد گرفته تا سوغاتی و خوراکی های مشهور آن. هنگام برنامه ریزی برای سفر، دانستن این اطلاعات آمادگی شما را بالا می برد.

 

 

امکان رزرو اقامتگاه هفته ها قبل از سفر!

امروزه، زندگی در عصر تکنولوژی بسیاری از کارهای بشر را آسانتر کرده است. آگاهی یافتن از وضعیت آب و هوایی و شرایط جوی شهری که به آن سفر میکنیم، در چند ثانیه میسر می شود.

با توجه به زیر ساخت های نامناسب شهر های شمالی و جاده های آن، حتی گرفتن باران نیز می تواند بر نگرانی ها و دغدغه های شما بیفزاید. شهرهای شمالی، معمولا بهار و تابستان هایی معتدل ولی زمستان هایی بسیار سرد دارند.

بنابراین، اگر در فصول مختلف به این شهرها سفر میکنید، پیشنهاد ما، اجاره اقامتگاه از طریق وبسایت لیدوماتریپ، قبل از عزیمت است. در این صورت، دیگر هیچ نارضایتی در مورد ظرفیت، بهداشت و قیمت های نجومی اقامتگاه ها، هنگام سفر نخواهید داشت. فرقی نمی کند عازم کدام دیار از ایران باشید، چه به جنوب بروید و به دنبال اجاره سوئیت در کیش باشید و چه به دنبال اجاره ویلا در شمال باشید، می توانید اقامتگاه مورد نظر خود را با یک جستجوی ساده در وبسایت لیدوما، یافته و رزرو کنید.

در رزرواسیون آنلاین شما با آرامش از میان چندین اقامتگاه، با در نظر گرفتن قیمت، امکانات و موقعیت، مناسب ترین اقامتگاه را برای خود برگزیده اید. اگر نگران پر شدن ظرفیت های اقامتگاه ها هستید، می توانید چندین هفته و حتی ماه قبل از عزیمت اقامتگاه خود را رزرو نمایید.

 

رزرو آنلاین اقامتگاه در لیدوماتریپ، به نفع گردشگر

 

خدمات لیدوماتریپ در زمینه رزرو آنلاین اقامتگاه؛ ارزان، مطمئن و آسان

یکی از دغدغه های اصلی خانواده ها در سفر، هزینه های بالای آن است. برای همین منظور، سایت لیدوماتریپ، اقامتگاه هایی برای انواع بودجه ها ارائه می دهد.

• اقامتگاه های موجود در لیدوماتریپ، انواع واحد های لوکس، ارزان و متوسط را در بر می گیرد. بنابراین هر میزان بودجه ای که داشته باشید، اقامتگاهی مناسب از لحاظ قیمت و امکانات را پیدا خواهید کرد.

• سایت لیدوما، بیش از ٣٠٠٠ اقامتگاه در سراسر ایران دارد. این استارتاپ موفق، با کادری مجرب و حرفه ای، توانسته بیش از ٦ هزار شب اقامت ثبت کند.

• از لحاظ ایمنی نیز، می توانید با قلبی روشن اقدام به انجام رزرواسیون نمایید. سایت لیدوماتریپ، دارای نماد اعتماد الکترونیکی است. این نماد، توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت به استارتاپ ها و کسب و کارهای اینترنتی اعطا می گردد. داشتن این نماد، نمایانگر ایمنی سایت است. چرا که تمامی فعالیت های این سایت ها قابل پیگیری رسمی است.

• سایت لیدوما، تحویل به موقع، پاکیزگی و بهداشت اقامتگاه، ایمنی رزرواسیون، همسان بودن تصاویر سایت و اقامتگاه را ضمانت می کند. در صورتی که اقامتگاه شما با تصاویر سایت متفاوت باشد، در صورتی که عکس و هر سند دیگری ارائه دهید، تمام مبلغ پرداختی، استرداد خواهد شد.

•مسافران خیالشان از بابت هزینه های پرداختی راحت است. زیرا به هنگام رزرو، تنها 50 درصد از هزینه اقامتگاه از مسافر دریافت می شود و این مبلغ در حساب امن لیدوما باقی می ماند. مسافر مابقی مبلغ را پس از اطمینان از تحویل اقامتگاه، به حساب مالک واحد واریز می کند.

لیدوماتریپ، شما را در داشتن اقامت و سفری بدون دغدغه و نگرانی یاری مینماید. پشتیبانان و کارشناسان لیدوما، به صورت 24 ساعته و در تمام روزهای هفته در محل کار حاضر بوده و پاسخگوی تماس های مسافرین هستند.

برای رزرو اقامتگاه و آشنایی بیشتر با خدمات لیدوماتریپ، به سایت www.lidomatrip.com مراجعه فرمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو