ساخت مدرسه به یاد بازیگر فقید

منبع: ایران آرت

94

1398/9/25

00:40


ایران آرت: دختر پل واکر؛ بازیگر فقید هالیوود قصد دارد به یاد پدر خود یک بنیاد آموزشی بسازد. این تصمیم با هدف براورده کردن آرزوهای پل واکر برای تحصیل کودکان انجام می شود.

به گزارش انتخاب، دختر واکر که میدو نام دارد در این خصوص در اینستاگرام نوشت: "امروز ، من یک کمپین را برای ساخت مدرسه‌ای راه اندازی می کنم. هدف از ساخت این مدرسه ایجاد فضایی برای تحصیل کودکان است چرا که همه سزاوار آموزش خوب هستند."

احتمالا شما هم پل واکر را با بازی وی در سری فیلمهای سریع و خشن می شناسید، اما اگر برایتان سوال است که پل واکر چگونه جان باخته، ماجرا این است که وی  در 30 نوامبر 2013  همراه دوستش راجر روداس از مراسم خیریه مرتبط با قربانیان طوفان هایان خارج شد و پس از ترک محل با پورشه کاررا جی‌تی قرمز رنگ روداس، راننده کنترل خودرو را از دست می‌دهد و پس از برخورد با تیر چراغ برق و درخت در والنسیا سانتا کلاریتا، کالیفرنیا خودرو منفجر شده و در آتش می‌سوزد و متاسفانه پل واکر نیز جان می‌بازد.

ترانه وقتی باز دیدمت توسط ویز خلیفا و چارلی پوث به یاد وی خوانده شد و در چارت‌های سراسر جهان به رتبه یک دست یافت.میدو غالباً در مورد پدرش که شش سال پیش در این تصادف غم انگیز جان باخت صحبت نمی کند اما او این بار با صحبت درباره ماجرای مدرسه بار دیگر، عده زیادی را به یاد ماجرای تصادف پدرش انداخت.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو