عکس های جدید محسن تنابنده + مصاحبه در جشنواره جهانی فیلم فجر

عکس های جدید محسن تنابنده + مصاحبه در جشنواره جهانی فیلم فجر


منبع: نمکستان

329

1398/9/25

01:21


عکس های جدید محسن تنابنده + مصاحبه در جشنواره جهانی فیلم فجر نمکستان : محسن تنابنده متولد ۲۶ بهمن ۱۳۵۴ بازیگر توانا و محبوب ایران می باشد. وی با نقش نقی در سریال تلویزیونی پایتخت به اوج شهرت خود رسید. این بازیگر با فیلم های سینمایی قسم و شکستن همزمان بیست استخوان در جشنواره بین […]

عکس های جدید محسن تنابنده + مصاحبه در جشنواره جهانی فیلم فجر

عکس های جدید محسن تنابنده در جشنواره جهانی فیلم فجر

نمکستان : محسن تنابنده متولد ۲۶ بهمن ۱۳۵۴ بازیگر توانا و محبوب ایران می باشد. وی با نقش نقی در سریال تلویزیونی پایتخت به اوج شهرت خود رسید. این بازیگر با فیلم های سینمایی قسم و شکستن همزمان بیست استخوان در جشنواره بین المللی فیلم فجر حضور دارد. وی کارگردانی و نویسندگی فیلم قسم بوده و به عنوان نقش اصلی در فیلم سینمایی شکستن همزمان بیست استخوان حضور دارد.

محسن تنابنده پس از دیدن فیلم شکستن همزمان بیست استخوان ساخته جمشید محمودی گفت : « من این فیلم رو خیلی دوست داشتم . برای من بسیار کار متفاوت و چالش برانگیزی بود بالاخره کاراکتر یک آدم افغانی برام خیلی جذاب بود چالش حرف زدن به گویش افغانی برام خیلی جذاب بود و قصه جذاب و کارگردان و تیم بسیار خوب که آدم رو وادار می کرد تمام تلاشش رو بکنه » فرشته حسینی، سعید چنگیزیان و محسن تنابنده از جمله بازیگران فیلم سینمایی شکستن همزمان بیست استخوان هستند.

وی در خصوص فیلم قسم هم گفت : این فیلم در بخش بازار هست و بخش بازار هم تکلیفش کاملاً روشنه البته با مهمون هایی که در جشنواره دیدم احساس می کنم خیلی از فستیوال های  متنوعی نیومدن به فستیوال ما. فکر میکنم اکران عمومی فیلم قسم در عید فطر اتفاق بیوفته اما اینکه چی فکر می کنیم و چی اتفاق میوفته دو تا ماجرای متفاوته .

عکس های جدید محسن تنابنده

عکس های جدید محسن تنابنده در جشنواره بین المللی فیلم فجر

محسن تنابنده بازیگر فیلم سینمایی قسم

محسن تنابنده بازیگر فیلم سینمایی قسم در جشنواره جهانی فیلم فجر

محسن تنابنده در جشنواره جهانی فیلم فجر

عکس های جدید و دیده نشده محسن تنابنده در جشنواره جهانی فیلم فجر

محسن تنابنده

عکس های جدید محسن تنابنده + مصاحبه در جشنواره جهانی فیلم فجر

منبع : نمکستان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو