به هم خوردن مراسم عقد و ازدواج پرستو صالحی در روز عقدش !

منبع: نمکستان

103

1398/9/25

11:35


ماجرای به هم خوردن عقد پرستو صالحی چیست؟ نمکستان : پرستو صالحی بازیگر محبوب و چهره ی کشورمان در اولین روز سال ۲۰۱۹ پستی مبنی بر ازدواجش بر صفحه ی اینستاگرام خود منتشر نمود. اما شب گذشته در حالی که همه هوادارانش منتظر یک خبر خوش از او بودند با انتشار ویدئویی منتفی شدن مراسم عقد و ازدواج خود […]

ماجرای به هم خوردن عقد پرستو صالحی چیست؟

عقد و ازدواج پرستو صالحی

نمکستان : پرستو صالحی بازیگر محبوب و چهره ی کشورمان در اولین روز سال ۲۰۱۹ پستی مبنی بر ازدواجش بر صفحه ی اینستاگرام خود منتشر نمود. اما شب گذشته در حالی که همه هوادارانش منتظر یک خبر خوش از او بودند با انتشار ویدئویی منتفی شدن مراسم عقد و ازدواج خود را اعلام کرد.

پرستو صالحی با انتشار ویدئو در اینستاگرامش گفت: امروز ۴ بهمن ساعت ۵ بعدازظهر قرار بود مراسم عقد من باشه اما به هم خورد، توافق نداشتیم به همین سادگی ، برای اینکه بعدا دچار حاشیه نشم گفتم خودم اینجا اعلام کنم و به شما هم بگم هرجای مسیر زندگی توی دوران عقد و نامزدی احساس کردید که به هم آرامش نمیدید و باعث آزار همدیگه اید برگردید و به حرف و حدیث مردم هم کاری نداشته باشید ، این آدما اگر با دوتا بچه برگردید بازم بهتون سرکوفت میزنن و کمکتون هم نمیکنن.

او این ویدئو را ۲ روز پس از ضبط آن منتشر کرد. به همین دلیل اینطور نوشته که : توجه توجه برای جلوگیری از حاشیه و شایعات احتمالی و اینکه ببخشید ویدئو دو روز قبل ضبط شده ، به حکمت خداوند شک نکنید …

پرستو صالحی با نام اصلی الهام صالحی (متولد ۹ ابان ۱۳۵۶ در تهران) بازیگر ایرانی است. مادرش خانه‌دار است و پدرش تکنسین مهمات سازی ارتش، که ۹ فروردین ۱۳۸۷ درگذشت. یک برادر به نام امیرشاهین دارد که مهندس کامپیوتر است.

پرستو صالحی دانشجوی انصرافی رشته نمایش است. وی در حال حاضر با مادر، برادر و همسر برادرش مارال باغ‌شیرین که مهندس الکترونیک است، یک جا زندگی می‌کند.

عقد و ازدواج پرستو صالحی

به هم خوردن مراسم عقد و ازدواج پرستو صالحی

منبع: نمکستان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو