کتونی زرنگی مهمان زمستانی تلویزیون

کتونی زرنگی مهمان زمستانی تلویزیون


منبع: نمناک

216

1398/9/25

12:01


سریال کتونی زرنگی با بازی هدایت هاشمی و ملیکا شریفی نیا مهمان زمستانی تلویزیون در شبکه سه سیما میشود.

داستان ، بازیگران و زمان پخش سریال کتونی زرنگی

سریال کتونی زرنگی به کارگردانی علی ملاقلی پور و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه سریال جدیدی است که این روزها در حال ساخت است و به زودی مهمان تلویزیون میشود.

تصویربرداری سریال کتونی زرنگی از نیمه گذشته است و تدوین و صداگذاری آن توسط سیاوش کردجان و رامین ابوالصدق همزمان با تصویربرداری در حال انجام است.

ملیکا شریفی نیا

بازیگران سریال کتونی زرنگی عبارتند از :

هدایت هاشمی، افسانه چهره آزاد، برزو ارجمند، محمود جعفری، علیرضا جعفری، ملیکا شریفی نیا، علی سلیمانی، مصطفی ساسانی، جواد پورزند، شاپور کلهر، رادمهر رزمجوی و عماد شعبانی بازیگران سریال کتونی زرنگی را تشکیل می دهند.

محمود جعفری

محسن ملکی و حسین حقیقی نویسندگی سریال کتونی زرنگی را برعهده داشتند و این سریال در 20 قسمت برای پخش در زمستان امسال در حال ساخت است.

افسانه چهره آزاد

در خلاصه داستان سریال کتونی زرنگی آمده است:

آقام همیشه میگه زِرنگ ته چاهه... ولی نمی دونه اگه من ته چاهم باشم، کفترِ چاهی ام، بالاخره می پرم!

هدایت هاشمی

عوامل ساخت سریال کتونی زرنگی عبارتند از :

کارگردان:علی ملاقلی پور،تهیه کننده:محمدرضا شفاه ،نویسندگان :محسن ملکی و حسین حقیقی،مدیربرنامه ریزی:سعید نقدزاده، مدیرتصویربرداری:هادی شلالوند،تدوین:سیاوش کردجان، مدیر صدابرداری:شهرام متولی باشی،طراح چهره پردازی:محسن دارسنج، طراح صحنه:محسن غلامی،طراح لباس:سمانه حسینی،برنامه ریز:فرانه نصری،طراحی و ترکیب صدا:رامین ابوالصدق،مجری طرح:محمدجواد موحد،دستیار اول کارگردان:محمدرضا اصلی، عکاس و فیلمبردار پشت صحنه:حمید ضرابی،منشی صحنه :ماهگل کرامتی ،دستیار دوم کارگردان:علی شجاع. 

افسانه چهره آزاد

 

علیرضا جعفری و مصطفی ساسانی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو