اسامی بازیگران سریال زیرخاکی همراه خلاصه داستان

منبع: کولاک

108

1398/9/25

12:25


بازیگران سریال زیرخاکی مشخص شده اند. جلیل سامان که پیش از این در حوزه تاریخ انقلاب سریال‌هایی همچون «ارمغان تاریکی» و «پروانه» را کارگردانی کرده بود، در حال ساخت سریال جدیدی با نام «زیرخاکی» است.

جلیل سامان درباره فیلمنامه جدیدی که در دست نگارش دارد توضیح داد: در حال نگارش فیلمنامه سریالی هستم که نمی‌توانم جزییات آن را بیان کنم اما ارتباطی با سه‌گانه قبلی‌ام ندارد.

او در پاسخ به اینکه این سریال چه فضایی دارد، گفت: طرح این سریال تصویب شده و فعلاً فقط می‌توان گفت اثر مستقلی از سایر کارهایم است. سریال «زیرخاکی» سریال جدیدی از جلیل سامان است که گفته می‌شود فضایی طنز دارد.

او پیش از این سه گانه‌ای را با محوریت تاریخ معاصر انقلاب در سال‌های ۵۰ و ۶۰ تولید کرد که در آنها به سازمان مجاهدین پرداخته بود. «ارمغان تاریکی» خاطره‌انگیزترین این سریال‌هاست که ابتدا ساخته شد و بعد از آن «پروانه» و «نفس» طی سال‌های بعد روی آنتن رفتند.

بازیگران سریال زیرخاکی

نقش اول این سریال به عهده پژمان جمشیدی است و ژاله صامتی، گوهر خیراندیش، نادر فلاح، امید روحانی، ژاله صامتی و اصغر نقی زاده در این سریال ایفای نقش می کنند. این سریال در دو فصل تولید خواهد شد.

خلاصه داستان سریال زیرخاکی

داستان سریال به دنبال دغدغه های گذشته کارگردان در ممورد روشنفکری و آگاهی جامعه نسبت به جنایت و دشمنی منافین، ممکن است با فضای جدید و طنز ساخته شود.

این سریال و حرکت حرفه‌ای کارگردان را به «چهارشنبه‌های سفید» ربط دادند، جایی که در سریال نفس با حفظ حریم‌های شرعی و خلاقیت این مسئله را با فیلمبرداری برخی صحنه‌های خارجی و زنان بی‌حجاب غیرمسلمان، صحنه‌های طبیعی را به‌نمایش گذاشتند تا برای بیننده روایت‌ها باورپذیرتر باشد، و حاشیه‌ها و هجمه‌های دیگری که همیشه پشت سر ساخت آثار انقلابی خصوصاً افشای پشت‌پرده‌های جنایات سازمان منافقین بوده و هست.

بازیگران سریال زیرخاکی

بازیگران سریال زیرخاکی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو