افزایش حجم لب با روش های خانگی و ساده

افزایش حجم لب با روش های خانگی و ساده


منبع: زیبامون

460

1398/9/25

13:43


برای افزایش حجم لب روش های متنوع و کاربردی زیادی وجود داره که به شما این امکان رو میده که بدون هیچگونه عمل جراحی، لب های حجیم تر و زیباتری داشته باشید. این روش ها رو در زیبامون یاد بگیرید.

افزایش حجم لب با روش های خانگی و ساده

گاهی اوقات لازم هست با استفاده از روش های مختلف و خانگی، تکنیک های آرایشی و یا استفاده از فیلر و ژل، حجم بیشتری برای لب ها ایجاد کرده و از این طریق زیبایی چهره خود را بیشتر و بهتر کنید. اگرچه روش های جراحی و تزریق ژل و فیلر این روزها طرفداران خیلی زیادی داره اما شما می تونید با استفاده از روش های ساده، کم خطر و خانگی نیز حجم لب هاتون رو بیشتر کنید و از این طریق زیبایی بیشتری داشته باشید.

در ادامه با زیبامون دات کام همراه باشید و با تکنیک های آرایشی برای افزایش حجم لب و همچنین روش های خانگی و موثر برای حجیم و پر تر شدن لب ها بیشتر آشنا شوید.

 

کایلی جنر

 

استفاده از لوازم آرایشی برای افزایش حجم لب ها

اگر قصد دارید حجم لب هاتون رو فقط برای یک روز و یا یک شب حجیم تر و پر تر کنید، می تونید از تکنیک های آرایشی که برای این منظور وجود دارند، استفاده کنید. این ترفند آرایشی خیلی سریع و فوری لب هاتون رو پر تر و حجیم تر نشون میده و باعث میشه تا بعد از آرایش کردن چهره زیباتر و جذاب تری داشته باشید.

  •  قبل از شروع آرایش لب، باید از پوست لب لایه برداری کنید. این کار باعث افزایش جریان خون در لب ها میشه و کمک میکنه تا سلول ها و پوست های مرده از روی پوست لب جدا شده و پوستی نرم و یکدست برای آرایش کردن داشته باشید.

 

  • در صورت امکان می تونید از غلتک های کوچک مخصوص میکرونیدل بر روی لب هم استفاده کنید. این غلتک ها تولیدی کلاژن بر روی پوست لب رو تحریک میکنه و باعث تقویت و افزایش حجم فوری بر روی لب میشه. البته اگر این وسیله رو در اختیار ندارید می تونید این مرحله رو حذف کنید.

 

  • مقداری کانسیلر در اطراف و بالای خط طبیعی لب ها بزنید. این کانسیلر باید قسمت قوس دار بالای لب رو پوشش بده. این کار کمک می کنه تا اندازه لب هاتون بعد از ارایش لب، کمی بزرگتر به نظر برسه. برای افزایش حجم لب، باید کمی برنزر تیره به زیر لب پایین بزنید تا عمق و کنتراست خوبی بین لب و پوست صورت ایجاد بشه و از این طریق لب ها حجیم تر دیده خواهند شد.

 

آرایش لب

 

  •  برای اینکه رژلبتون دقیق تر باشه و حالت زیباتری برای لب ها ایجاد کنه، بهتره ابتدا خط لب همرنگ با رژلب رو بر روی خط طبیعی لب (کمی بالاتر) بکشید و بعد رژلب بزنید. برای افزایش حجم لب هم بهتره با خط لب روی مرکز لب بالایی خطی به شکل ضربدر بکشید و چند خط کوتاه و با فاصله هم بر روی لب پایینی بکشید.

 

  • رژلب رو به طور کامل به تمام قسمت های لب بزنید و بعد بر روی قسمت مرکزی لب پایین، مقداری برق لب بزنید. این ترفند کمک می کنه تا حجم لب بیشتر دیده بشه.

 

  • دقت داشته باشید که رژلب های تیره، اندازه و حجم لب ها رو کوچک تر از اندازه واقعی نشون میدن. بنابراین بهتره از رژلب های روشن تر برای افزایش حجم لبهاتون استفاده کنید.

 

روش های خانگی برای افزایش حجم لب

مواد طبیعی، ساده و در دسترس خیلی زیادی هم وجود دارند که به شما کمک می کنند تا حجم لب هاتون رو بیشتر کنید. در ادامه برخی از بهترین روش های خانگی و طبیعی رو برای افزایش حجم لب ها معرفی کردیم:

 

روغن نعنا برای پر حجم شدن لب

 

روغن نعنا

 

روغن نعنا نه تنها تاثیر تسکین دهنده بر روی پوست لب داره بلکه کمک می کنه تا حجم و اندازه لب ها به طور طبیعی بیشتر شده و لب های پر تر، حجیم تر و خوش رنگی تری داشته باشید. این روغن رو می تونید از فروشگاه های محصولات بهداشتی و یا عطاری ها تهیه کنید. ابتدا مقدار کمی از روغن رو بر روی پوست تست کنید و اگر حساسیتی نداشتید، این روغن رو با استفاده از نوک انگشت یا توپ پنبه ای روی لب ها بمالید.

 

روغن نارگیل و شکر برای افزایش حجم لبها

 

روغن نارگیل

 

با استفاده از روغن نارگیل و مقداری شکر، اسکراب لب درست کنید و پوست لبتون رو با این اسکراب ماساژ بدید. این اسکراب باعث افزایش جریان خون در لب ها شده و نه تنها حجم لب ها رو بیشتر نشون میده بلکه رنگ طبیعی و صورتی لب ها رو هم بهتر و زیباتر میکنه.

 

عسل برای نرم و حجیم شدن لب

 

عسل

 

شما می تونید با استفاده از مقدار خیلی کمی از عسل، هم پوست لب رو هیدارته کنید و هم از تاثیری که بر روی افزایش حجم لب داره، بهره مند بشید. عسل با خاصیت مرطوب کنندگی فوق العاده ای که داره، باعث آبرسانی به پوست لب شده و ماساژ دادن لب با عسل، حجم و رنگ لب ها رو بهتر و زیباتر میکنه.

 

دارچین برای پر حجم شدن لب

 

دارچین

 

مخلوطی از یک قاشق روغن زیتون و یک قاشق دارچین درست کنید و روی لب ماساژ بدید. دارچین یک تحریک کننده طبیعی برای پوست لب هست و با افزایش جریان خون در لب ها، تاثیر فوق العاده ای در افزایش حجم لب ها داشته و احساس لطافت، نرمی و پر بودن برای لب ایجاد می کنه.

 

یخ برای افزایش حجم لبها

 

یخ

 

استفاده از یخ بر روی لب ها، به طور موقت رگ های خونی لب رو فشرده می کنه و رنگ سرخ و حجم خیلی خوبی رو هم برای لب ها ایجاد می کنه. یک تگه یخ رو درون پارچه نخی قرار بدید و به مدت 2 دقیقه روی لب ها ماساژ بدید. این ترفند نتیجه فوری بر روی لب ها داره و حجم لب هاتون رو خیلی سریع و راحت بیشتر می کنه.

 

ترفند جالب برای افزایش حجم لب

 

خمیر دندان و لبهای پر حجم

 

این ترفند سریع ترین و در دسترس ترین روش برای افزایش حجم لب هاست! برای این کار ابتدا باید لب هاتون رو با یک لایه ضخیم از خمیر دندون بپوشونید و اجازه بدید این خمیر دندون به مدت 10 ثانیه روی لب ها بمونه و بعد اون رو از روی لب ها پاک کنید! به همین سادگی و با همین سرعت، لب هایی صاف، پر حجم و بدون چین و چروک خواهید داشت!

 

ترفند آرایشی کاربردی برای افزایش حجم لبها

 

ترفند آرایشی پر حجم کردن لب

 

برای استفاده از این ترفند به مداد سفید آرایشی و رژلب مدادی نیاز داریم. ابتدا مداد سفید رو روی مرکز لب بالا و پایین بزنید و بعد گوشه های لب و جاهایی که با مداد سفید نشده رو با مداد لب یا رژلب مدادی پر کنید. حالا با انگشت، رنگ سفید مرکز لب رو با رنگ مداد لبی که به گوشه های لب زده شده ترکیب کنید و در نهایت هم روی تمام قسمت های لب، برق لب بزنید. با این ترفند آرایشی به سادگی لب هاتون پر تر و حجیم تر دیده میشه.

 

استفاده از بالم لب برای افزایش حجم لب ها

علاوه بر روش های خانگی و ترفندهای آرایشی که در بالا اشاره شد، محصولات اماده و مخصوصی هم برای افزایش حجم لب ها در فروشگاه های لوازم آرایشی وجود داره که می تونید از این محصولات هم برای افزایش حجم لب هاتون استفاده کنید.

این محصولات که معمولا با نام بالم لب، حجم دهنده لب یا Lip-Plumping شناخته شده هستند، از اسید هیالورونیک یا کلاژن ساخته شده اند و با تاثیری که بر روی پوست لب دارند، باعث میشن تا لب هاتون به شکل کاملا طبیعی و یکدست متورم شده و پر حجم تر و جذاب تر دیده بشن. 

از بهترین بالم لب ها یا حجم دهنده های لب میشه به موارد زیر اشاره کرد:

 

 Addict Lip Maximizer Plumping Gloss از برند Dior 

 

حجم دهنده لب

 

این حجم دهنده لب از برند دیور کلاسیک، یکی از محصولات مورد علاقه بلا حدید هست و در 6 رنگ مختلف تولید شده. در این محصول از قدرت هیالورونیک اسید برای افزایش حجم و رطوبت لب استفاده شده و ظاهر لب هاتون رو صاف، نرم و پر حجم تر میکنه.

 

 

Lip Injection Extreme از برند Too Faced

 

بالم لب حجم دهنده برند توفیسد

 

برند تو فیسد در کنار تمام محصولات آرایشی پرطرفدار و خاصی که داره، محصولی هم برای افزایش حجم لب ها تولید کرده و از این طریق هم محبوبیت بیشتری در بین طرفداران خود پیدا کرده است. بعد از استفاده از این بالم لب یا حجم دهنده لب، احساس تند و تیزی خیلی زیادی رو بر روی لب ها تجربه می کنید، اما ارزشش رو داره. چرا که حجم و شکل فوق العاده ای برای لب ها ایجاد می کنه.

 

O-PLUMP Intuitive Lip Plumper with Goji Berry-C Complex از برند Smashbox

 

بالم لب حجم دهنده اسمش باکس

 

این محصول از گوجی بری (Goji Berry-C)، نعنا، زنجبیل، آنتی اکسیدان های انار و موارد دیگه ساخته شده و نه تنها باعث افزایش حجم لب ها میشه بلکه  رنگ صورتی نرم و ملایمی رو بر روی لب ها ایجاد می کنه. 

 

Lip Plumping Gloss از برند e.l.f. Cosmetics

 

برق لب حجم دهنده

 

این محصول حالت برق لب داره و دارای قیمت خیلی مناسبی هم هست. این برق لب حجم دهنده دارای ویتامین E، روغن نارگیل و ترکیبی از مواد مغذی دیگر هست و بعد از استفاده، حجم و اندازه خیلی زیبا و جذابی برای لب ها ایجاد می کنه.

 

The Lip Volumizer از برند La Mer

 

بالم لب حجم دهنده

 

این محصول باعث کاهش چین و چروک های روی لب میشه و از این طریق، تاثیر خیلی خوبی بر روی افزایش حجم لب ها داره. بعد از استفاده از این بالم لب حجم دهنده، لب هایی فوق العاده نرم، لطیف و صاف خواهید داشت.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو