لاریجانی: قانون هوای پاک باید اجرا شود

منبع: برترین ها

60

1398/9/25

13:47


رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به تذکر نمایندگان مجلس درباره آلودگی هوای کلان‌شهرها گفت: مجلس پیش از این قانون مهمی درباره هوای پاک تصویب کرده است و باید اجرا شود.

خبرگزاری ایرنا: رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به تذکر نمایندگان مجلس درباره آلودگی هوای کلان‌شهرها گفت: مجلس پیش از این قانون مهمی درباره هوای پاک تصویب کرده است و باید اجرا شود.

در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی محمدرضا صباغیان بافقی، نماینده مردم ابرکوه و علیرضا سلیمی، نماینده مردم محلات در تذکرهایی جداگانه به مساله آلودگی هوای کلان شهرها پرداختند.

علیرضا سلیمی در تذکر شفاهی خود گفت: در مورد آلودگی هوا باید تذکر دهید چرا که با تعطیل کردن کشور مشکل حل نمی‌شود، ضمن اینکه شهرداری و شورای شهر به مردم قول داده بودند که این معضل را برطرف کنند.

نماینده مردم محلات و دلیجان تاکید کرد: قرار بود با برجام، محیط زیست و آلودگی هم برطرف شود بنابراین لازم است دستور دهید شهردار و دولت در خصوص رفع این معضل قانون را اجرا کنند.

همچنین محمدرضا صباغیان نیز در تذکر خود گفت: آلودگی هوای تهران و شهرهای بزرگ برای مردم کشنده شده و تعداد زیادی از مردم گرفتار آن هستند و انتظار دارند مجلس توجهی به این موضوع داشته باشد.

وی خطاب به رییس مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است در این مورد تذکری بدهید ظاهرا شورای شهر و شهرداری تهران منتظر وزیدن باد هستند.

علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی نیز در واکنش به این تذکرات اظهار کرد: مجلس پیش از این قانون مهمی درباره هوای پاک تصویب کرده است و باید اجرا شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو