با این ۵ راه حل عصبانیت و خشم خود را کنترل کنید !

منبع: نمکستان

61

1398/9/25

13:53


راه های کنترل عصبانیت و خشم نمکستان : عصبانیت و خشم جزو آن دسته از احساسات ما هستند که ما خیلی با آن ها سر و کار داریم. معمولا در هنگام عصبانیت حرف هایی که زده میشود بعد ها باعث پشیمانی شده بیشتر حرف ها بی اساس و پایه ی فکری هستند. به همین دلیل […]

راه های کنترل عصبانیت و خشم

کنترل عصبانیت و خشم : با این ۵ راه حل عصبانیت خود را کنترل کنید

نمکستان : عصبانیت و خشم جزو آن دسته از احساسات ما هستند که ما خیلی با آن ها سر و کار داریم. معمولا در هنگام عصبانیت حرف هایی که زده میشود بعد ها باعث پشیمانی شده بیشتر حرف ها بی اساس و پایه ی فکری هستند. به همین دلیل معمولا همه پیشنهاد میکنند که در هنگام عصبانیت حرفی زده نشود و یا شخص عصبانی سعی کند که خودش را کنترل نماید.

ما در ادامه ی این مطلب در بخش بیماری ها و راه های درمان نمکستان برای شما ۵ راه حل مناسب جهت کنترل عصبانیت و خشم را ارائه داده ایم. با ما همراه باشید :

از ۱۰ به صورت معکوس بشمرید :

اگر خیلی عصبانی هستید از ۱۰۰ بشمرید. در این بازه ی زمانی ضربان قلب شما آرام میگیرد و عصبانیتتان فروکش میکند.

پیاده روی کنید :

در کل ورزش های آرام مانند یوگا و .. باعث آرامش شده و تمدد اعصاب میکنند. خب چیزی که مشخص است این است که همه ی ما یوگا بلد نیستیم که در زمان عصبانیت یوگا کنیم، پس پیشنهاد میکنیم که در زمان عصبانیت پیاده روی کنید.

چند نفس عمیق بکشید :

وقتی که عصبانی میشوید وند نفس کشیدنتان تند میشود. برای چند لحظه و چند نفس عمیق، این روال را معکوس کنید. به صورت عمیق از بینی دم بگیرید و باز دم کنید. این طور کمی اعصابتان آرام تر خواهد شد.

دیگر حرف نزنید :

همان طور که گفتیم صحبت کردن در حین عصبانیت ممکن است بعد ها باعث پشیمانی شود. که معمولا در ۹۰ درصد اوقات این طور خواهد بود بنابراین سعی کنید در هنگام عصبانیت صحبت نکنید و بر افکار خود تسلط داشته باشید .

حواس خودتان را پرت کنید :

بعد از اینکه کمی آرام گرفتید سعی کنید با خواندن مطالب مختلف ذهن خود را آرام کنید. کانال های سرگرم کننده را باز کنید و یا در جمعی باشید که حواستان را از اتفاق افتاده پرت کند.

کنترل عصبانیت و خشم : با این ۵ راه حل عصبانیت خود را کنترل کنید

راه های کنترل عصبانیت و خشم کدامند؟

منبع : نمکستان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو