چگونه در سفر یبوست نگیریم؟

منبع: نمکستان

57

1398/9/25

13:53


درمان یبوست در سفر به روش های خانگی نمکستان : یبوست دلایل مختلفی در بدن دارد. اساسی ترین دلایل یبوست میتواند تغییر عادات غذایی، اجابت مزاج، تغییر آب و هوا و تغییر در تحرک افراد باشد. اکثر افراد در مسافرت دچار یبوست و نفخ زیاد میشوند که خب این اتفاق میتواند تاثیر زیادی بر روی […]

درمان یبوست در سفر به روش های خانگی

درمان یبوست در سفر : چگونه در سفر یبوست نگیریم؟

نمکستان : یبوست دلایل مختلفی در بدن دارد. اساسی ترین دلایل یبوست میتواند تغییر عادات غذایی، اجابت مزاج، تغییر آب و هوا و تغییر در تحرک افراد باشد. اکثر افراد در مسافرت دچار یبوست و نفخ زیاد میشوند که خب این اتفاق میتواند تاثیر زیادی بر روی کیفیت حالت جسمی شما در سفر داشته باشد. ما در ادامه ی این مقاله یک سری راه حل های ساده را برای شما آماده کرده ایم که با انجام آن ها میتوانید از یبوست در سفر دوری نمایید. با ما همراه باشید :

فیبر راه نجات شما برای دوری از یبوست است!

میوه‌های تازه یا خشک شده، سبزیجات تازه و غلات کامل و حبوبات منبع غنی فیبر هستند. حتما سعی کنید در برنامه ی غذاییتان محصولات پر فیبر داشته باشید. فیبر به عملکرد بهتر روده ها و دفع غذا کمک بسیار زیادی میکند. و همین موضوع از یبوست شدید جلوگیری مینماید.

سعی کنید تا حدودی فعالیت بدنی خود را حفظ نمایید :

معمولا سفر ها وابسته به طی کردن مسافت های طولانی در ماشین، هواپیما و قطار میباشد. سعی کنید حتما بعد از پیاده شدن از وسیال نقلیه مربوطه کمی پیاده روی و یا کمی حرکات کششی به بدنتان دهید تا این حرکات به سیستم گوارشتان کمک کند تا عملکرد بهتری در دفع داشته باشد.

سیگنال های بدنتان را جدی بگیرید :

در هر شرایطی که بدنتان سیگنال اجابت مزاج ارسال کرد سعی کنید آن را جدی بگیرید تا بدنتان عملکرد طبیعی خود را حفظ نماید. اگر نیاز بدنتان را به اجابت مزاج نادیده بگیرید خیلی سرع دچار یبوست خواهید شد.

آب و مایعات نجات بخش هستند :

یکی از دلایلی که بدن به حالت یبوست میرسد کم آبی است بنابراین ممکن است که خوردن مایعات سالم و آب فراوان به طور کلی یبوستتان را از بین نبرد اما به عملکرد بهتر بدنتان کمک فراوانی خواهد کرد.

درمان یبوست در سفر : چگونه در سفر یبوست نگیریم؟

چگونه در سفر یبوست نگیریم؟

منبع : نمکستان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو