آموزش بستن شال گردن زمستانی زنانه + عکس

آموزش بستن شال گردن زمستانی زنانه + عکس


منبع: زیبامون

593

1398/9/25

13:57


در این بخش از زیبامون چند نمونه از مدل های بستن شال گردن و روسری برای زمستان را ببینید و یاد بگیرید و استایل زمستانی شیک تری داشته باشید.

آموزش بستن شال گردن زمستانی زنانه + عکس

شال گردن و روسری های بزرگ و ضخیم جز اکسسوری های پر کاربرد در فصل زمستون هستند و نه تنها گرمای خیلی خوبی رو به همراه دارند بلکه باعث جذاب تر شدن استایل زمستانی هم میشن و شما می تونید با استفاده از مدل های مختلف برای بستن شال گردن و روسری زمستانی، در این فصل از سال نیز خوش استایل و خوش تیپ باشید. البته گره زدن و بستن شال گردن یا روسری زمستانی یک چالش هست و اگر بتونید این کار رو به زیباترین شکل ممکن انجام بدید، زیبایی بیشتری برای استایلتون ایجاد میشه.

در ادامه با زیبامون دات کام همراه باشید و آموزش بستن شال گردن زمستانی زنانه رو ببینید و با ایده گرفتن از مدل هایی که برای شما آماده کرده ایم؛ استایل زمستانی مخصوص به خودتون رو د اشته باشید!

 

مدل شال گردن ساده

 

مدل شال گردن ساده

 

این مدل از پوشیدن شال گردن یکی از ساده ترین مدل هایی هست که می تونید در روزهای سرد زمستونی استفاده کنید و گرمای خوبی رو هم احساس کنید. اگر در طول روز هوا گرم شود و آفتاب بتابد، می توانید به راحتی شال گردن رو بردارید و یا اینکه یک سمت شال رو بر روی یکی از شانه قرار دهید.

 

پیچاندن شال به دور گردن

 

پیچاندن شال به دور گردن

 

اگر دوست دارید گرمای بیشتری رو در قسمت گردن و گلو داشته باشید، بهتره که شال گردن رو یک بار به دور گردن بپیچونید. این مدل از بستن شال گردن برای روزهای سرد زمستونی و روزهایی که وزش باد وجود داره، مناسب هست. برای بستن این مدل از شال گردن، باید شال رو از پشت گردن بکشید تا یک سمت بلندتر از سمت دیگه باشه. حالا قسمت بلند شال گردن رو از قسمت جلوی گلو بپیچونید و از پشت گردن دوباره به سمت جلو بیارید.

 

گره زدن شال گردن

 

گره زدن ساده شال گردن

 

این مدل از شال گردن هم ظاهر شیک و زیبایی رو برای استایلتون ایجاد میکنه. برای اینکه شال گردنتون رو این مدلی ببندید، باید یک سمت شال گردن بلندتر از سمت دیگه باشه. قسمت بلند شال گردن رو در جلوی گلو گره بزنید و قسمت گره خورده رو صاف کنید. این گره رو خیلی سفت نکنید. 

 

مدل بستن شال گردن برای روزهای سرد زمستانی

 

گره زدن شال گردن برای روزهای سرد

 

این مدل از شال گردن هم بسیار ساده هست و هم گرمای خیلی خوبی رو براتون ایجاد می کنه. شال گردن رو پشت گردن قرار بدید و دو طرف شال رو هم اندازه کنید. حالا سمت راست شال گردن رو بر روی شانه سمت چپ ببرید و قسمت چپ شال گردن رو بر روی شانه سمت راست قرار بدید. با این کار شال گردن در قسمت گلو و گردن ضخیم تر شده و گرمای خوبی رو در این قسمت ایجاد می کنه. دو انتهای شال گردن هم از پشت آویزان میشه و ظاهر مرتبی خواهد داشت.

 

آموزش گره زدن شال گردن شیک و ساده

 

مدل شال گردن زنانه

 

این مدل از بستن شال گردن نه تنها از لحاظ گرم بودن درجه یک و عالی هست بلکه ای باعث ایجاد ظاهری منظم و شیک برای شال گردن میشه و استایل شما رو زیبا تر و جذاب تر نشون میده. برای این مدل گره زدن شال گردن به ترتیب زیر عمل کنید:

  1. شال گردن رو به شکلی بر روی گردن قرار بدید که یک سمت بلندتر از سمت دیگر باشد.
  2. قسمت بلند شال گردن رو به دور گلو بپیچونید و حلقه ایجاد شده در جلو گلو را کمی شل کنید.
  3. حالا هر دو طرف آزاد شال گردن رو از بالای حلقه ایجاد شده در جلوی گلو رد کنید تا به شکل مرتب در زیر این حلقه قرار بگیرند.

 

مدل بستن شال گردن زنانه برای روزهای سرد زمستانی

 

مدل شال گردن زنانه

 

این مدل گره زدن شال گردن برای روزهایی که هوا فوق العاده سرد هست مناسب بوده و باعث میشه تا این روزها احساس گرمای خیلی خوبی داشته و دچار سرماخوردگی نشوید.

برای بستن شال گردن به این مدل هم باید ابتدا یک سمت شال گردن رو بلندتر از سمت دیگر کنید. قسمت بلند شال گردن رو به خوبی دور گردن و گلو بپیچانید و سپس دو انتهای ازاد شال گردن رو از جلو گره بزنید و گره ایجاد شده رو صاف و مرتب کنید. اگر این گره حالت شل داشته باشه، زیبایی بیشتری ایجاد می کنه.

 

بستن شال گردن به شکل کلاسیک

 

شال گردن زنانه با گره کلاسیک

 

این مدل از بستن شال گردن هم بسیار شکیل و زیباست و هم از گلو و گردن در برابر سرما و وزش باد محافظت میکنه. برای بستن شال گردن به این سبک باید ابتدا شال گردن را از وسط تا کرده و سپس شال رو پشت گردن قرار بدید. دو قسمت آزاد شال گردن رو از قسمتی که بسته شده و دارای حلقه هست رد کنید و بعد گره پاریسی رو تنطیم کنید. برای این مدل بهتره که از شال گردن های بلند استفاده کنید.

بستن روسری یا شال گردن به شکل به هم تابیده

 

مدل بستن شال گردن شیک و ساده

 

این مدل رو می تونید هم با روسری و هم با شال گردن ایجاد کنید. برای شروع باید روسرس یا شال رو از وسط تا کنید تا عرض کمتری داشته بشه. شال رو به شکلی در پشت گردن قرار بدید که یک سمت بسیار بلندتر از سمت دیگه باشه. قسمت بلندتر رو به دور گردن بپیچونید و در اخر قسمت های آزاد شال گردن رو در زیر حلقه ای که دور کردن ایجاد شده مخفی کنید.

 

بستن شال گرن با گره فرانسوی

 

شال گردن با گره فرانسوی

 

این مدل از بستن شال گردن هم یکی دیگه از مدل هایی هست که تقریبا تمام خانم ها اون رو دوست دارند. برای این مدل از گره زدن شال گردن ابتدا باید شال گردن رو از وسط تا کنید و بر روی گردن قرار بدید. ابتدا یکی از  قسمت های آزاد شال گردن رو از درون حلقه ای که ایجاد شده رد کنید و سپس دومین قسمت آزاد شال گردن رو از زیر همان حلقه رد کنید. به همین سادگی شما یک گره فرانسوی شیک و جذاب برای شال گردن خود ایجاد خواهید کرد.

 

بستن شال گردن با گره مینیمال

 

شال گردن با گره مینیمال

 

برای ایجاد این مدل گره به یک روسری یا شال گردن کوچک نیاز هست. روسری یا شال رو تا کنید، دور گردن و گلو بپیچانید و سپس دو انتهای ازاد شال گردن رو بر روی شانه گره بزنید. یک قسمت از انتهای شال یا روسری رو به سمت پشت شانه ببرید و قسمت دیگر رو بر روی جلوی شانه قرار بدید!

 

گره کراواتی برای شال گردن

 

گره کراواتی برای شال گردن

 

این مدل از گره شال گردن می تونه یکی از انتخاب های خیلی شیک و عالی برای زیر کت و ژاکت باشه. برای بستن شال گردن با گره کراواتی باید شال گردن رو بر روی گردن قرار بدید و دو طرف شال رو هم اندازه کنید.

بر روی یکی از قسمت های شال گردن یک گره شل بزنید و سمت دیگه شال گردن رو از این گره رد کنید و بعد گره شال گردن رو محکم کرده و تنظیم کنید. به همین راحتی شال گردنی با گره کراواتی خواهید داشت.

 

آموزش بستن روسری بزرگ و ضخیم زمستانی

 

آموزش بستن روسری بزرگ و ضخیم

 

برای اینکه روسری های بزرگ و ضخیم را به شکلی کاملا جذاب و شیک روی گردن ببندید می تونید به ترتیب زیر عمل کنید.

  1. روسری رو از وسط تا کنید تا شکل مثلثی پیدا کنه.
  2. روسری تا شده رو روی گردن قرار بدید به شکلی که یک طرف روسری بسیار بلند تر از سمت دیگه باشه.
  3. حالا قسمت بلند روسری رو از جلو به دور گلو و گردن بپیچانید تا گوشه روسری در جلو قرار بگیرید.
  4. حالا دو انتهای ازاد روسری رو در دو طرف تنظیم کنید تا حالت مرتب و شکیلی پیدا کنند.

 

مدل بستن شال گردن شیک و دخترونه

 

مدل شال گردن دخترونه و شکیل

 

این مدل بستن شال گردن هم بسیار ساده و راحت هست و می تونه جز انتخاب های خیلی خوب برای استایل پاییزی و زمستانی دخترونه و شیک باشه. برای شروع باید دو انتهای شال گردن رو در دست بگیرید و مرکز شال گردن بر روی سینه و گلو قرار بگیره. دو انتهای شال گردن رو از پشت گردن به شکل ضربدری قرار داده و بعد به سمت جلو بیاورید. دو انتهای شال گردن رو از جلو گره بزنید و گره ایجاد شده رو در زیر حلقه ای که با شال گردن ایجاد کردید، مخفی کنید.

 

مدل بستن شال گردن با گره شیک و مدرن

 

مدل شال گردن با گره مدرن و شیک

 

اگر دوست دارید شال گردنتون گره شیک و مدرنی داشته باشه می تونید از این روش برای گره زدن شال گردن استفاده کنید. شال رو مطابق با تصویر شماره یک قرار بدید. دو انتهای شال رو از پشت گردن به شکل ضربدری بسته و به سمت جلو بیاورید. 

حلقه ای که در جلو ایجاد شده رو بپیچانید و انتهای آزاد شال گردن در سمت راست رو از این حلقه رد کنید. سپس مطابق با تصویر، قسمت آزاد شال گردن که در سمت چپ وجود داره رو هم از بالای حلقه رد کنید تا گره مدرن و زیبایی برای شال گردن شما ایجاد شود.

 

مدل بستن شال گردن به شکل مثلثی

 

مدل بستن شال گردن به شکل مثلثی

 

این مدل شال گردن نیز بسیار زیبا بوده و استایل شیک و زیبایی براتون ایجاد میکنه. شال گردن رو به شکلی روی گردن قرار بدید که یک سمت آن بلندتر از سمت دیگر باشد. قسمت بلند شال رو به دور گردن بپیچانید و سپس انتهای آزاد شال رو باز کرده و گوشه بیرونی شال رو از جلو رد کنید و در پشت حلقه شال گردن مخفی کنید. با این روش حالت مثلثی و زیبایی برای شال گردن ایجاد میشه.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو