معرفی سه هتل رویایی در همسایگی ایران + تصاویر

منبع: نمکستان

191

1398/9/25

14:10


معرفی سه هتل رویایی در همسایگی ایران + تصاویر بهترین هتلهای رمانتیک و رویایی که در همسایگی کشور ایران هستن، در امارات متحده عربی، ترکیه و کشورهای حاشیه خلیج فارس بی شمارن.. در اینجا رمانتیک ترین هتلهای حاشیه ایران رو بهتون معرفی میکنیم.. سه هتل رویایی در همسایگی ایران.. با ما همراه باشین.. 1) هتل […]

معرفی سه هتل رویایی در همسایگی ایران + تصاویر

بهترین هتلهای رمانتیک و رویایی که در همسایگی کشور ایران هستن، در امارات متحده عربی، ترکیه و کشورهای حاشیه خلیج فارس بی شمارن.. در اینجا رمانتیک ترین هتلهای حاشیه ایران رو بهتون معرفی میکنیم.. سه هتل رویایی در همسایگی ایران.. با ما همراه باشین..

1) هتل آتلانتیس پالم دبی

هتل آتلانتیس پالم دبی , سه هتل رویایی همسایگی ایران

دنبال شهر گمشده آتلانتیس میگردین؟ همینجاست.. در بزرگترین مجمع الجزایر دست ساز انسان، پالم در دبی قرار داره.. چطور میتونین در تور دبی ثبت نام نکنین و اقامتی رویایی در این هتل بی نظیر رو از دست بدین؟ پانزده رستوران، یه پارک آبی بزرگ، یه آکورایوم غول پیکر که یازده میلیون از آب دریا و شصت و پنج هزار موجود دریایی در خودش جای داده، از امکانات منحصر به فرد هتل آتلانتیس پالم، یکی از رمانتیک ترین هتل های دبی، هستن..

2) هتل مردان پالاس آنتالیا

هتل مردان پالاس آنتالیا , سه هتل رویایی همسایگی ایران

به شیک ترین هتل پنج ستاره مدیترانه با بهترین مهمان نوازی ترک ها خوش اومدین! هتل مردان پالاس آنتالیا، یکی دیگر هتلهای رویایی در همسایگی ایران، شکوه امپراطوری سلطنتی رو با زندگی مدرن امروزی در هم آمیخته..

معماری باشکوه و فوق العاده عثمانی با سرویس دهی بی عیب و نقص و بهترین امکانات، این هتل رو به یه افسانه شرقی تبدیل کرده..

هتل مردان پالاس واقع در سواحل ترکیه مث بهشت می مونه.. هر اتاق به شیک ترین شکل ممکن طراحی شده و نمایی تماشایی از کوه های بیداگلاری، دریا و استخر هتل رو بهتون هدیه میکنه.. تور آنتالیا رو انتخاب کنین و از اقامتی رویایی و تکرار نشدنی در هتل مردان پالاس بهره مند بشین..

3) هتل چراغان پالاس استانبول

هتل چراغان پالاس استانبول , سه هتل رویایی همسایگی ایران

هتل چراغان پالاس استانبول یکی از شیک ترین هتل های ترکیه ، واقع در سواحل اروپایی بسفر بین بشیکتاش و اورتاکوی، و در نزدیکی میدان تقسیم، میتونه اقامتی رویایی و فراموش نشدنی برای شما رقم بزنه..اتاقهای هتل به بالکن، به تلویزون ال سی دی، میز تحریر، و تمامی امکانات رفاهی مدرن و استانداردی که یه اقامت لوکس رو تضمین کنه، مجهز هستن..

منبع: وبلاگ هتل

معرفی سه هتل رویایی در همسایگی ایران + تصاویر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو