ترامپ: دندان‌های پلوسی از دهانش افتاد!

منبع: برترین ها

61

1398/9/25

14:16


رئیس‌جمهوری آمریکا با به کاربردن اصطلاحی عامیانه مدعی شد رئیس‌ مجلس نمایندگان این کشور حین پیشبرد لایحه استیضاح سهواً حرفی زده که به نفع ترامپ است.

خبرگزاری مهر: رئیس‌جمهوری آمریکا با به کاربردن اصطلاحی عامیانه مدعی شد رئیس‌ مجلس نمایندگان این کشور حین پیشبرد لایحه استیضاح سهواً حرفی زده که به نفع ترامپ است.

دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا باز هم «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را که عامل اصلی پیشبرد روند استیضاح وی است، مورد تمسخر قرار داد.

وی در پیامی توئیتری و در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چرا پلوسی از گنجاندن اتهام «رشوه خواری» در پرونده استیضاح ارائه شده از سوی مجلس نمایندگان خودداری کرده است، با لحنی کنایه آمیز گفت: چون دندان‌های پلوسی از دهانش بیرون افتاده بود و فرصت فکر کردن نداشت.

گفتنی است این اصطلاح در زبان عامیانه معادل «از دهانش در رفت» است و هنگامی به کار می‌رود که شخصی زیاده روی کرده و مطلبی را می‌گوید که به ضررش است.

استیضاح رئیس‌جمهوری آمریکا در حالی انجام می‌شود که وی متهم به ارعاب «ولودیمیر زلنسکی» همتای اوکراینی برای واداشتن وی به پرونده‌سازی علیه جو بایدن رقیب ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰ است.

ترامپ مدعی است چنین برچسب‌هایی به وی نمی‌چسبد و همه چیز ناشی از توهم دموکرات‌ها است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو