معجزه ی ماسک تخم مرغ برای پوست و مو و دندان + طرز تهیه ماسک تخم مرغ

منبع: نمکستان

150

1398/9/25

16:44


معجزه ی ماسک تخم مرغ برای پوست و مو و دندان نمکستان : در طول تاریخ، خانوم ها و آقایان همیشه به دنبال داشتن پوستی شفاف، موهایی سالم و دندان هایی سفید و سالم بوده و هستند. این روزها به کمک شبکه های مجازی و آشنایی بیشتر با مسایل آرایشی و بهداشتی، همه به دنبال […]

معجزه ی ماسک تخم مرغ برای پوست و مو و دندان

معجزه ی ماسک تخم مرغ برای پوست و مو و دندان

نمکستان : در طول تاریخ، خانوم ها و آقایان همیشه به دنبال داشتن پوستی شفاف، موهایی سالم و دندان هایی سفید و سالم بوده و هستند. این روزها به کمک شبکه های مجازی و آشنایی بیشتر با مسایل آرایشی و بهداشتی، همه به دنبال راه های ساده و ارزان برای حفظ سلامت پوست و مو و بهداشت دهان و دندان خود هستند.

تخم مرغ محصولی است که خاصیت های بیشمار آن بر هیچ کس پوشیده نیست. تخم مرغ علاوه بر خاصیت خوراکی، ویتامین هایی دارد که آن ها برای پوست، مو و دندان بسیار مهم است.

سفیده ی تخم مرغ سرشار از پروتئین است که این پروتئین برای پوست بسیار مفید میباشد. استفاده از سفیده ی تخم مرغ برای پوست صورت باعث شفافیت پوست صورت، بسته شدن منافظ و لیفت پوست صورت میگردد. همچنین استفاده از سفیده ی تخم مرغ باعث از بین بردن جوش ها و آکنه ها میگردد.

زرده ی تخم مرغ به دلیل دارا بودن ویتامین E، A , biotin یک ماسک مناسب برای موهای شما به شمار می آید. این زرده برای رشد و ترمیم مو بسیار عالیست و از خشکی و شکنندگی مو جلوگیری کرده و باعث میشود شما مویی نرم و لطیف داشته باشید.

پوست تخم مرغ منبع غنی کلسیم است که این کلسیم موجود در آن برای سفیدی دندان ها مناسب میباشد.

معجزه ی ماسک تخم مرغ برای پوست و مو و دندان

ماسک سفیده ی تخم مرغ برای پوست صورت:

یک عدد تخم مرغ را برداشته و بشکنید، سفیده ی تخم مرغ را از زرده ی آن جدا نمایید، سفیده ی تخم مرغ را برداشته و داخل یک ظرف بریزید و کمی هم بزنید، حالا پوست خود را کاملا شسته و یک برس بردارید و سفیده را بر روی پوست خود بمالید. ورقه های نازک دستمال کاغذی را بردارید و روی سفیده های تخم مرغ بگذارید و دوباره روی آن ها را با برس تخم مرغی کنید. ۲۰ الی ۳۰ دقیقه بمانید و دستمال کاغذی های آغشته به سفیده ی تخم مرغ را از روی صورت خود بردارید و صورت خود را آبکشی کنید. بعد از استفاده از این ماسک تخم مرغ ، متوجه نرمی و روشنی پوست خود خواهید شد. این ماسک را دوبار در هفته استفاده کرده و بعد از مدتی استفاده، اثرات آن را مشاهده خواهید کرد.

ماسک زرده ی تخم مرغ برای مو :

زرده تخم مرغ را بردارید و داخل یک ظرف بریزید و هم بزنید. از حالت منسجم بودن که در آمد برس را برداشته و کم کم به ریشه های موهایتان بمالید. با استفاده از این ماسک ریشه ی موهایتان تقویت خواهد شد. بعد از نیم ساعت موهایتان را بشویید. بعد استفاده چند باره از این ماسک متوجه تاثیر آن خواهید شد.

پوست تخم مرغ برای دندان ها :

پوست تخم مرغ را خردِ خرد کنید و بکوبید تا مثل خمیر شود، حالا اندکی جوش شیرین به این خمیر اضافه کنید و آن را با یک مسواک به دندان هایتان بمالید و آبکشی کنید. از این ترکیب میتوانید برای سفیدی دندان هایتان استفاده نمایید.

معجزه ی ماسک تخم مرغ برای پوست و مو و دندان

معجزه ی ماسک تخم مرغ برای پوست و مو و دندان + طرز تهیه ماسک تخم مرغ

منبع : نمکستان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو