لیست سریال های ماه مبارک رمضان ۹۸ + عکس های بازیگران سریال ها

لیست سریال های ماه مبارک رمضان ۹۸ + عکس های بازیگران سریال ها


منبع: نمکستان

251

1398/9/25

19:48


نام سریال های ماه مبارک رمضان ۹۸ + عکس های بازیگران سریال ها نمکستان : هر ساله در ماه مبارک رمضان بعد از افطار سریال هایی مختص این ایام از تلویزیون پخش می شود. سریال های برادرجان، دلدار و از یادها رفته نام سریال هاییست که در ایام ماه مبارک رمضان از صدا و سیما […]

نام سریال های ماه مبارک رمضان ۹۸ + عکس های بازیگران سریال ها

علی نصیریان در سریال برادرجان

نمکستان : هر ساله در ماه مبارک رمضان بعد از افطار سریال هایی مختص این ایام از تلویزیون پخش می شود. سریال های برادرجان، دلدار و از یادها رفته نام سریال هاییست که در ایام ماه مبارک رمضان از صدا و سیما پخش می شوند. در این پست قصد داریم سریال های رمضان ۹۸ را معرفی نمایید.

جدیدترین عکس های الناز حبیبی بازیگر سریال دلدار

سریال برادرجان از شبکه سه سیما :

سریال برادرجان به کارگردانی محمدرضا آهنج با مضمون مذهبی متناسب با حال و هوای ماه مبارک رمضان است . سعید نعمت الله نویسنده این سریال چند سالیست که برای ایام رمضان فیلمنامه می نویسد. این سریال هر شب ساعت ۲۰:۳۵ و تکرار آن ساعت های  ۰۹:۴۵ صبح و ۱۴:۳۰ بعدازظهر  از شبکه سه سیما پخش می شود . موضوع اصلی سریال برادر حق الناس است . علی نصیریان بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون از بازیگران اصلی این سریال است.

دیگر بازیگران این سریال عبارتند از حسن پورشیرازی، حسام منظور، لعیا زنگنه ، سعید چنگیزیان، کامران تفتی، نسیم ادبی، مارال فرجاد، شیوا ابراهیمی، سجاد افشاریان، ندا جبرئیلی، آرش فلاحت پیشه، محبوبه صادقی، جلیل فرجاد و آفرین عبیسی. حضور علی نصیریان در سریال برادرجان یک نقطه قوت برای این سریال به حساب می آید.

عکس های حسام منظور بازیگر سریال برادرجان

سریال دلدار از شبکه دو سیما : 

سریال دلدار به کارگردانی برادران محمودی در ایام ماه مبارک رمضان هر شب از شبکه دو سیما پخش می شود. در این سریال بازیگران مطرحی همچون الناز حبیبی و محمدرضا غفاری نقش آفرینی می کنند.  سوگل خلیق بازیگر جوانیست که این سریال می تواند موجب دیده شدنش شود.، حسام محمودی، نیما رییسی، مهران نائل، پیمان مقدمی، سجاد دیرمینا، شادی مختاری، خیام وقارکاشانی، صحرا اسداللهی، وحید آقاپور، مونا کرمی، بهزاد فراهانی ، مریم بوبانی، علی اوسیوند، رویا جاویدنیا و کمند امیرسلیمانی، پریوش نظریه، همایون ارشادی و علیرضا آرا از دیگر بازیگران سریال دلدار هستند. سریال دلدار هر شب ساعت ساعت ۲۱:۳۰ پخش و بازپخش آن نیز ساعت‌های ۱۱:۳۰، ۱۶:۲۰ و ۴۵ دقیقه بامداد می باشد.

سریال از یادها رفته از شبکه یک سیما :

سریال از یادها رفته به کارگردانی بهرام بهرامیان هر شب ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما با بازی بازیگرانی همچون حسین یاری ،هلیا امامی،میترا حجار، پوریا پورسرخ ، بیتا فرهی ، کامران تفتی ،لیلا بلوکات، سیما تیرانداز، مهدی سلوکی، رضا یزدانی، رسول نجفیان،علیرام نورایی، حبیب دهقان نسب، مهرداد ضیایی و … بازیگران سریال از یادها رفته را تشکیل میدهند.

عکس های هلیا امامی

نام سریال های ماه مبارک رمضان ۹۸ + عکس های بازیگران سریال ها

منبع : نمکستان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو