فصل دوم سریال Love, Death and Robots ساخته خواهد شد

منبع: بلاکس آپ

174

1398/3/21

16:19


فصل دوم سریال Love, Death and Robots ساخته خواهد شد

در تازه ترین اخبار شبکه نتفلیکس اعلام کرده که فصل دوم سریال Love, Death and Robots (عشق، مرگ و ربات‌ها) ساخته خواهد شد. شما برای دانلود جدیدترین سریال ها می توانید به بخش دانلود سریال بروید. در ادامه خبر با ما همراه باشید.

در تازه ترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه Netflix بالاخره سریال تحسین شده Love, Death and Robots (عشق، مرگ و ربات‌ ها) را برای فصل دوم تمدید کرده است. فصل اول این انیمیشن سریالی در اسفند سال گذشته از شبکه نتفلیکس منتشر شد و با استقبال بسیار خوبی از سوی منتقدان و مردم روبرو شد. بعد از موفقیت های فصل اول بعید به نظر نمی رسید که فصل دوم نیز ساخته شود، حال طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده کرده است، سریال عشق، مرگ و ربات‌ها برای فصل دوم تمدید شده است. تیم میلر، کارگردان فیلم سینمایی Deadpool (ددپول) و دیوید فینچر، کارگردان فیلم سینمایی Fight Club (باشگاه مبارزه)، برای ساخت فصل دوم این سریال انیمیشنی بزرگسالانه باز خواهند گشت. فصل اول این سریال در 18 قسمت تولید و منتشر شده بود، اما تعداد قسمت‌ها یا زمان انتشار فصل دوم سریال Love, Death and Robots اعلام نشده است. هر قسمت سریال Love, Death and Robots دارای سبک متفاوتی است که در فصل اول آن شاهد سبک‌ های مختلف انیمیشن‌ سازی مثل 2D تا فتورئال CG نیز بودیم.

فینچر پیش از این در سریال House of Cards (خانه پوشالی) و سریال Mindhunter (شکارچی ذهن) با شبکه نتفلیکس همکاری کرده بود. در فصل اول سریال Love, Death and Robots شاهد حضور بازیگران سرشناسی چون مری الیزابت وینستد، توفر گریس، گری کول، سمیرا وایلی و استیفن کاپیچی، به‌عنوان بازیگر و صداپیشه بودیم که انتظار می‌ رود در فصل دوم آن نیز شاهد چنین موضوعی باشیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو