آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه پاستای پومودورو خوشمزه با میگو

منبع: نمکستان

66

1398/9/27

08:47


آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه پاستای پومودورو خوشمزه با میگو نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه پاستا پومودورو خوشمزه و لذیذ را آماده کرده ایم ، برای مشاهده این آموزش آشپزی این پست را دنبال کنید. مواد لازم مقدار مواد پاستای رشته ای ۵۰۰ گرم  میگوی پوست کنده ۱٫۵ کیلوگرم گوجه فرنگی […]

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه پاستای پومودورو خوشمزه با میگو

طرز تهیه پاستا پومودورو,پاستا پومودورو,پاستای پومودورو

نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه پاستا پومودورو خوشمزه و لذیذ را آماده کرده ایم ، برای مشاهده این آموزش آشپزی این پست را دنبال کنید.

مواد لازم مقدار مواد
پاستای رشته ای ۵۰۰ گرم
 میگوی پوست کنده ۱٫۵ کیلوگرم
گوجه فرنگی ۴ عدد
سیر ۳ حبه
برگ ریحان یک سوم فنجان
روغن زیتون ۳ قاشق غذاخوری
نمک و فلفل سیاه به میزان لازم

قلیه میگو خوشمزه,قلیه میگو بوشهری,قلیه میگو بندری,قلیه میگو جنوبی,قلیه میگو

طرز تهیه پاستا پامودورو

با آموزش طرز تهیه پاستای پامودورو با میگو از سری آموزش های آشپزی سایت نمکستان در خدمتتون هستیم. برای تهیه پاستای پامودورو با میگو ابتدا باید داخل قابلمه ای بزرگ آب بریزید و روی حرارت قرار دهید تا به جوش بیاید.

وقتی آب جوش آمد گوجه ها را داخل آب بیندازید تا نرم شوند. با چاقو یک برش در ته گوجه فرنگی ایجاد کنید. گوجه ها در حد یک دقیقه در آب بمانند کافیست.بیشتر از این مدت گوجه ها له می شوند. حالا گوجه ها را از قابلمه بیرون بیاورید و داخل یک کاسه آب سرد بیندازید.

پوست گوجه ها را کنده و آن ها را نصف کرده و فشار بدهید تا آب و دانه های آن خارج شود. بعد آن ها را خرد کنید. داخل تابه ای یک قاشق غذاخوری روغن زیتون را بریزید و روی حرارت قرار دهید تا گرم شود. میگوها را اضافه کرده و برای یک دقیقه تفت بدهید.مدام میگو ها را تفت دهید .

سیر را ریز خرد کنید و اضافه کرده و تفت بدهید. بعد گوجه های خرد شده و ریحان را اضافه کرده و کمی نمک روی آن بپاشید و برای یک دقیقه دیگر تفت بدهید و بعد از روی حرارت بردارید. حالا یک قاشق غذاخوری نمک به آبی که برای نرم کردن گوجه ها استفاده کردید اضافه کرده و بگذارید جوش بیاید.

بعد از اینکه جوش آمد پاستاهای رشته ای را داخل قابلمه ریخته و برای سه دقیقه بگذارید داخل آب بجوشد. پاستا را آبکشی کرده و فورا به ماهیتابه میگوها آن را منتقل کنید. دو قاشق غذاخوری روغن زیتون روی پاستا ریخته و با میگو و گوجه فرنگی آن را هم بزنید. پاستا شما آماده سرو کردن است.

میگو پلو مجلسی,میگو پلو خوشمزه,میگو پلو خوزستانی,میگو پلو بوشهری,میگو پلو

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه پاستای پومودورو خوشمزه با میگو

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو