دانلود بازی Mirrors Edge برای کامپیوتر – نسخه GOG و PROPHET و فشرده FitGirl

دانلود بازی Mirrors Edge برای کامپیوتر – نسخه GOG و PROPHET و فشرده FitGirl


منبع: دانلود ها

290

1398/9/27

16:58


سال ها بود که در ژانر اول شخص عنوان متفاوتی عرضه نشده بود و همه ی بازی ها از یک قانون پیروی می کردند run and gun تا اینکه EA در سال ۲۰۰۸ پرده از عنوان جدید خود یعنی بازی Mirrors Edge برداشت عنوانی که قرار بود انقلابی در این ژانر ایجاد کند و تا حدودی هم که شده به این امر دست یافت. همان طور که می دانید بازی Mirrors Edge از جمله بازی هایی بوده که با ورودش به دنیای گیم سبک و گیم پلی جدیدی رو به جا گذاشته و با گرافیک و همین گیم پلی طرفداران زیادی رو به خودش جلب کرده و برعکس. به طور کلی میشه گفت این بازی یه بازی سلیقه ای و نظر پذیر است که نظرات منفی و مثبت درباره ی این بازی خیلی متفاوت و متنوع بوده است.

Mirrors Edge MULTi13 PC-PROPHET

دانلود-بازی-Mirrors-Edge

داستان بازی Mirrors Edge از آنجایی شروع می شود که در طی یک تظاهرات گسترده افرادی توسط نیروی پلیس کشته می شوند. در این بین فردی به نام Faith نظاره گر این ماجرا بوده است. پس از آن خواهر Faith که یکی از نیرو های پلیس بوده است در دام بسیار بزرگی می افتد! ماجرا از این قرار است که فردی با اسلحه ی خواهر Faith مرتکب قتل می شود و زمانی که پلیس ها متوجه می شوند Faith نیز در آنجا حضور داشته است. پس از آن وی تلاش می کند مقصران اصلی این حادثه را پیدا کند و آنها را به سزای عملشان برساند.

در بازی Mirrors Edge شاهد داستانی با پیچیدگی ها و تنش های تقریبا زیادی هستید. ماهیت بازی باعث می شود Mirrors Edge آنگونه که باید در دید مخاطب جلوه نکند. زیرا در اصل بازی بر پایه یک گروه مخالف دولت و تقریبا زیر زمینی است. تمامی افراد گروه در رشته ی پارکور ماهر هستند زیرا باید آمادگی لازم را برای فرار داشته باشند. در بازی Faith همیشه یک راهنمای همیشگی برای ادامه ی مسیر داشته است اما در ادامه ی داستان خیلی از عوامل دست به دست هم می دهند که Faith فقط برای یافتن عوامل دست داشته در پاپوش برای خواهرش جستجو نکند بلکه زمینه ای نیز برای انتقام خونین از این افراد در او ایجاد می شود.

مطالب مرتبط

پس می توان این گونه برداشت کرد که هدف Faith در ابتدا انتقام نبوده است اما در ادامه به واسطه ی برخی اتفاقات او هدف اصلی خود را فراموش می کند و به دنبال انتقام می رود! اما یکی از مشکلاتی که Mirrors Edge دارد کات سین های آن است که به صورت کمیک مانند پخش می شود یا بهتر بگوییم Real-Time نیست.

گیم پلی Mirors Edge یکی از بهترین قسمت های بازی می باشد و حتی می توانیم به جرات بگوییم برگ برنده Mirors Edge همین بخش است. در Mirors Edge شما در نقش Faith می باشید که یک پارکور باز بسیار حرفه ای نیز هست از همین رو محوریت بازی بر روی تعقیب و گریز و پارکور می گردد. هیجان بازی در هیچ یک از لحظات بازی قابل پیش بینی و کنترل نیست و این یکی از نکات مثبت Mirors Edge می باشد.

در مرحله بعد باید به یک فاکتور بسیار مهم بازی اشاره کنیم و آن هم دوربین زاویه اول شخص آن است که ما در کمتر بازی دیده ایم که در یک بازی اول شخص بتوان از دیوار بالا کشید و حرکات پارکور را انجام داد و انصافا هم باید گفت EA به خوبی توانسته است از پس این بخش برآید زیرا هیجانی که به مخاطب القا می شود صدها برابر زاویه ی دید سوم شخص است. بازی های دیگری نیز بودند که از زاویه ی سوم شخص بودند همانند سری AssassinS Creed اما آنطور که باید و شاید نمی توانستند به مخاطب لذت پارکور را القا کنند.

ویژگی های نسخه FitGirl:

  • بر اساس نسخه رسمی GOG فشرده سازی شده است.
  • هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است.
  • آپدیت v2.0.0.3 در این نسخه لحاظ گردیده و فعال شده.
  • حجم بازی از ۵٫۶ گیگابایت به ۳٫۷ گیگابایت کاسته شده است.
  • مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین ۵ الی ۸ دقیقه خواهد بود.
  • فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی حداکثر ۷٫۲ گیگابایت است.
  • حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است.
info

In a city where information is heavily monitored, agile couriers called Runners transport sensitive data away from prying eyes. In this seemingly utopian paradise, a crime has been committed, your sister has been framed and now you are being hunted. You are a Runner called Faith and this innovative first-person action-adventure is your story.

Mirror’s Edge™ delivers you straight into the shoes of this unique heroine as she traverses the vertigo-inducing cityscape, engaging in intense combat and fast paced chases. With a never before seen sense of movement and perspective, you will be drawn into Faith’s world. A world that is visceral, immediate, and very dangerous.

Live or die? Soar or plummet? One thing is certain, in this city you will learn how to run. From the makers of the groundbreaking Battlefield franchise, Mirror’s Edge is an action-adventure experience unlike any other.

Features

Move yourself: String together an amazing arsenal of wall-runs, leaps, vaults and more, in fluid, acrobatic movements that turns every level of the urban environment to your advantage and salvation.

Immerse yourself: In first person every breath, every collision, every impact is acutely felt. Heights create real vertigo, movements flow naturally, collisions and bullet impacts create genuine fear and adrenaline.

Challenge yourself: Fight or flight. Your speed and agility allow you not only to evade, capture and perform daring escapes, but also to disable and disarm unwary opponents, in a mix of chase, puzzles, strategy and intense combat.

Free yourself: Runner vision allows you to see the city as they do. See the flow. Rooftops become pathways and conduits, opportunities and escape routes. The flow is what keeps you running — what keeps you alive.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Supported OS: Microsoft Windows® XP SP2 or Vista

Processor: 3.0 GHz or faster

Memory: 1 GB RAM or more

Graphics: DirectX® 9.0c compatible video card, Shader Model 3.0 required. Video card must have 256 MB, NVIDIA GeForce 6800 or better

Hard Drive: 8 GB free space

Sound: DirectX® 9.0c compatible sound card

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده ( برای نسخه PROPHET ) پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) برای نسخه PROPHET فایل های موجود در پوشه PROPHET را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Mirrors Edge MULTi13-PROPHET :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

————–

دانلود نسخه Mirrors Edge v2.0.0.3-GOG :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

————–

دانلود نسخه Mirrors Edge-FitGirl :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو