دانلود بازی Bionic Commando برای کامپیوتر – نسخه ViTALiTY

دانلود بازی Bionic Commando برای کامپیوتر – نسخه ViTALiTY


منبع: دانلود ها

128

1398/9/27

16:59


بازی Bionic Commando در آینده ای نامشخص اتفاق می افتد، جایی که دولت شروع به افزایش سربازان انسانی که به قدرت های بایونیکی ( قدرت های ماوراءالطبیعه ) مجهز شده اند، می کند. نتیجه ی کار شگفت انگیز است، این سربازان در پیروزی در جنگ ها به دولت کمک می کند و نبردهای انسانی را پایان می دهد. زمانی که آشوب به پایان رسید مردم به زودی بر علیه نجات دهندگان خود قیام می کنند و شما در نقش Spencer که یکی از کاماندوهای بایونیکی می باشد و مدت ۵ سال محبوس شده وارد داستان می شوید.یک حمله ی تروریستی شهر Ascension City را که محل اتفاق ماجراهای این بازیست را در بر می گیرد و دنیا بار دیگر نیازمند قهرمان بایونیکی یعنی شماست تا دنیا را نجات دهید.

همانطور که شاید حدس زده باشید بازی Bionic Commando زیاد روی داستان اهمیت نداده است و داستان فقط شما را به یک محیط Open-World سوق می دهد که توسط پرتاپ موشک از جنگنده ی جت به ویرانه ای تبدیل شده است . بازیکن به دلیل قطع شدن دست Spencer ، مرحله ی اول را تنها با یک دست ادامه خواهد داد اما به زودی دست بایونیک و چنگگی خود را پیدا خواهد کرد.

Bionic Commando PC-ViTALiTY

دانلود-بازی-Bionic-Commando

از اینجا شما با قدرت های دست خود طی مراحل آموزشی آشنا خواهید شد. در ابتدا استفاده از دست Spencer برای پرش و جابجایی کمی دشوار خواهد بود زیرا باید به طور کاملا دقیق و زمان بندی شده فقط میزان نیرویی را که لازم است را با نگه داشتن کلید مربوطه وارد کنید تا کاراکترتان نقطه ی بعدی را با دست خود بگیرد . اگر شما به درستی این عملیات را انجام دهید می توانید پرش بلند Spencer را به محل بعدی تماشا کنید، ضمن اینکه کفش های آهنی کاراکتر مانع افتادن Spencer به زمین می شود و بر نیروی جاذبه غلبه می کند.

مکانیک پرش بازی Bionic Commando به خوبی کار می کند در عوض عناصر رزمی در این بازی کمتر موفقیت آمیز هستند بنابراین همان پیستول استاندارد می تواند بیشتر سربازان پیاده را از پای در آورد و دیگر نیازی نیست که شما به دست خود امیدوار بمانید . البته می توانید از چنگگ خود به عنوان اسلحه استفاده کنید. برای مثال می توانید آنها را به طرف خود بکشید و یا روی آنها پرش کرده و ضربه بزنید. اگر هم که بازیکن خوبی باشید می توانید با ضربات مخصوص که نیازمند زدن کلیدها در زمان و طول معین می باشد، کمبوهایی هم خلق کنید.

محدودیت در محیط Open-World بازی هم کمی نا امید کننده است زیرا در بیشتر موارد در محوطه ی بسته ای از آب و رادیواکتیو ( که بر اثر فرود موشک شیوع پیدا کرده ) محبوس خواهید شد، همانطور که شاید فهمیده باشید هر دوی اینها یعنی آب و رادیو اکتیو با توانایی های بایونیکی شما ضد هستند و باعث از کار افتان انها می شوند. دیوار های بزرگ آبی رنگ نشان دهنده ی محوطه های آلوده به رادیو اکتیو هستند که وارد شدن به این قسمت ها میسر نیست. آب نیز نسبت به رادیو اکتیو مرگبار تر است . با پیشرفت در بازی مناطقی که در آنها آب جمع شده باز می شوند و آب سطح برخی قسمت های شهر را در بر میگیرد و اگر در یک پرش اشتباه کنید ممکن است بمیرید .

info

The first true sequel to the classic 1988 Nintendo Entertainment System original, Bionic Commando sees the return of the bionically-enhanced Nathan “R.A.D.” Spencer. Time has not been kind to Spencer: Five years after his heroic defeat of the Imperials, he has been betrayed by the government he swore to serve, imprisoned for crimes he didn’t commit, and sentenced to death.

On the very day of Spencer’s execution, terrorists detonate a massive experimental weapon in Ascension City, unleashing an intense earthquake that has turned the city into rubble and wiped out its population. With the terrain in ruins and the city’s air defense grid now in the control of a massive terrorist force whose goal remains unclear, the FSA have only one option left – a behind-the-lines assault.

It’s the perfect job for a Bionic Commando.

Bionic Commando transposes the much loved swing-and-shoot gameplay of the 8-bit original onto a stunning 3D environment of towering buildings, suspended roadways and monorails, deep canyons and sheer rock faces, which are traversed using swinging, scaling, climbing and wall-walking techniques.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Supported OS: Windows® XP Service Pack 2 or Windows Vista® (service pack is optional)

Processor: Dual-core processor (Intel® Core™2 Duo 2.4 GHz or AMD Athlon™ X2 5200+ 2.6 GHz)

Memory: 1.5 GB RAM

Graphics: DirectX®9.0c/Shader3.0 compatible, VRAM 512 MB (NVIDIA® GeForce® 7800 series or ATI Radeon™ X1900)

Sound: DirectX®9.0c compatible sound cards

DirectX®: DirectX®9.0c

Hard Drive: 8.0 GB free space

Peripherals: Keyboard and Xbox 360 controller supported

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه ViTALiTY را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Bionic Commando-ViTALiTY :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

دانلود پارت 4 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو