مجموعه پارک کوهسنگی

این پارک زیبا و سرسبز که از بهترین مکان ها جهت استراحت و طبیعت گردی مسافران و گردشگران و زائران در شهر مشهد می باشد از بزرگترین پارک ها و مراکز تفریحی شهر مشهد است. پارک کوهسنگی در انتهای بلوار کوه سنگی در شهر مشهد بر روی رشته کوه بینالود واقع شده است.

بازار رضا

همیشه بازارها از دیدنی ها و زیبایی های هر سفری می باشد که گردشگران را به خود جذب می کند. شهر مشهد جایگاه بازارها و مجموعه های بزرگ تجاری می باشد که «بازار رضا مشهد» یکی از قدیمی ترین و زیباترین آنهاست که در سال ۱۳۵۵ در مجاورت حرم در خیابان امام رضا به وجود آمده است. بازاری که محل فروش سوغات این شهر می باشد و در دو طبقه احداث شده است.

باغ گیاه شناسی

باغ گیاه شناسی مشهد از بزرگ ترین مکان های تجمع انواع گونه گیاهان و گل ها می باشد. این مکان زیبا در شهر مشهد بلوار جمهوری در نزدیکی پل غدیر واقع شده است. این مجموعه ۲۵ هکتاری با بیش از ۱۵۰۰۰ اصله درخت و درختچه و بیش از ۲۵۰۰۰متر مربع گل های دائمی و فصلی از زیباترین مکان های دیدنی مشهد می باشد که گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.

تخفیفان2

پارک های آبی مشهد

علاقه مندان به تفریحات آبی می توانند در شهر مشهد از سرزمین موج های آبی واقع در بلوار اندیشه، سرزمین موج های خروشان واقع در ابتدای جاده شاندیز، پارک آبی ایرانیان واقع در بلوار حجاب و پارک ساحلی آفتاب واقع در بلوار خیام میدان بهارستان دیدن و استفاده کنند که از بهترین پارک های آبی در ایران و خاور میانه و یکی از بهترین مکان های تفریحی و جاهای دیدنی مشهد در فصل زمستان می باشند.

باغ خونی

باغ خونی از دیگر مکان های زیبا و تاریخی و دیدنی شهر مشهد است که پذیرای گردشگران و مسافران زیادی می باشد. این باغ مربوط به دوره قاجاریه بوده و در دل خود چشمه ای را جای داده و در کنار سه عمارت آن که البته دو عمارت تخریب شده اند گویای هنر معماری آن دوران است. این باغ در خیابان هفده شهریور خیابان عنصری واقع شده است.

تخفیفان3

طرقبه مشهد

مشهد، ییلاقات خوش آب و هوای زیادی دارد ولی یکی از محبوب ترین ییلاقات آن و یکی از جاهای دیدنی مشهد، طرقبه است که تنها ۱۸ کیلومتر با مشهد فاصله دارد. آب و هوای لطیف، رودخانه، رستوران های متنوع، فروشگاه‌های سوغات، باغات میوه، مکان‌های تفریحی و تاریخی مثل سد چالیدره، بند گلستان، دره ارغوان، دره داغستان و رودخانه دهبار که قلب این منطقه محسوب می‌شود از جمله دلایل این محبوبیت است. باید به همه اینها دیزی و ششلیک طرقبه را نیز اضافه کرد و از خیر خورشت فسنجان و راه رفتن در کوچه پس کوچه هایش هم نگذشت.

نیمه‌ اول سال وقت بهتری برای رفتن به این ییلاق است، پاییز زیبایی هم دارد، اما یکی از سردترین نقاط اطراف مشهد در زمستان است. همچنین دیدن از روستای سرسبز نغندر از توابع بخش طرقبه و در فاصله ۱۰ کیلومتری آن را نیز در برنامه تان بگنجانید که روستایی دیدنی است. طرقبه و روستاهای اطراف آن از جاذبه های گردشگری مشهد در ایام عید نوروز هستند که گردشگران زیادی به این منطقه سر می زنند.