کنسرت ویژه تیلور سوئیفت در سال ۲۰۲۰

منبع: ایران آرت

69

1398/9/27

22:42


تیلور سوئیفت اعلام کرد در پنجاهمین سالگرد جشنواره گلاستنبری روی صحنه می‌رود و از این بابت بسیار هیجان‌زده است.

ایران آرت: مایکل ایویس، بنیانگذار جشنواره موسیقی گلاستِنبری، گفت تیلور سوئیفت برای اولین بار در جشنواره سال ۲۰۲۰ و در پنجاهمین سال برگزاری این جشنواره روی صحنه می‌رود.

این خواننده روز یکشنبه به عنوان خواننده اصلی روی صحنه هرمی‌شکل این جشنواره می‌رود و در کنار هنرمندانی اجرا می‌کند که پیش از این حضورشان قطعی بود: پل مک‌کارتنی، که روز شنبه رهبری اجرا را به عهده خواهد داشت؛ و دایانا راس، که یکشنبه بعدازظهر بخش "اسطوره‌ها" را اجرا می‌کند.

سوئیفت عکسی از خودش با روزنامه این جشنواره در توییتر گذاشت و زیرش نوشت: "خیلی هیجان‌زده‌ام که اعلام کنم من در پنجاهمین سالگرد جشنواره گلاستنبری، به عنوان یکی از هنرمندان اصلی اجرا دارم. در جشنواره می‌بینم‌تان!"

ایویس گفت: "مایه خوشحالی است که اعلام کنم تیلور سوئیفت روز یکشنبه در جشنواره گلاستنبری ۲۰۲۰ به عنوان یکی از خواننده اصلی حضور دارد. او یکی از بزرگ‌ترین ستارگان موسیقی جهان است و ترانه‌هایش واقعاً بی‌نظیرند. خیلی از این اتفاق خوشحالیم."

به گزارش ایندیپندنت، امیلی، دختر مایکل و همکار او در برگزاری این جشنواره، افزود: "تیلور یکی از بزرگ‌ترین و بهترین هنرمندان روی زمین است و خیلی خوشحالیم که قرار است به ورثی فارم بیاید و در جشن پنجاه سالگی این جشنواره همراه ما باشد."

خواننده اصلی روز جمعه هنوز مشخص نشده اما امیلی اخیراً گفته این هنرمند مردی است که "برای اولین بار" در جشنواره اجرا خواهد داشت.

شایعات حاکی از آن است که کندریک لامار، آخرین خواننده اصلی‌ای است که به این جمع اضافه می‌شود.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو